دانلود فیلم چهار انگشت 1397 بصورت رایگان و باکیفیت بالا

گروه تولید و ساخت فیلم :

۱-انتخاب لوکیشن: پیسیت رومینگسیر

۲-کاگردان و نویسنده:حامد محمدی

۳-جلوه‌ های ویژه: علاءالدین پژهان

۴-طراح گریم: محمدرضا قومی

۵-دستیار کارگردان: افشین رضایی

۶-طراح چهره: عظیم فراین

۷-طراح لباس و صحنه: ملودی اسماعیلی

۷-موسیقی صدابردار و آهنگسازی: کیتوات چیناکته و امیر نوبخت

۸-فیلمبردار: محمدرضا سکوت

۹-تدوین: حسن ایوبی

۱۰-مدیر تولید: پاریسا آنودیت

یادداشتی بر چهار انگشت
ساختهٔ حامد محمدی

حامد محمدی کارگردان جوانی است که کارش را با نگارش فیلمنامه هایی که پدرش تولید می کرد آغاز کرد. مشهورترین متن فیلمنامه ای که محمدی در کارنامهٔ سینمایی اش تا امروز دارد٬ فیلمنامهٔ طلا و مس است که با تهیه کنندگی پدرش منوچهر محمدی و کارگردانی همایون اسعدیان تولید شد ‌و به یکی از بهترین آثار درجه یک در ژانر سینمای معارفی و با مضمون روحانیت تبدیل شد. فیلمی که در اکثر لیست بهترین منتقدان قرار داشت. اما بعد از نگارش چند فیلمنامه خوب و متوسط سراغ کارگردانی رفت. اولین فیلم حامد محمدی فرشته ها باهم می آیند بود که نازنین بیاتی و جواد عزتی کاراکترهای اصلی اش را بازی می کردند و طبق متن های پیشین محمدی این بارهم دربارهٔ حواشی زندگی یک روحانی جوان بود. در دومین فیلمش٬ محمدی سراغ جریان کمدی سینما شد و دوباره با جواد عزتی همکاری کرد. و با امیر جعفری و شبنم مقدمی و لیندا کیانی اکسیدان را جلوی دوربین برد که هرچند از سوی حوزه هنری تحریم شد اما با فضای مفرح و کمیکش توانست مخاطب زیادی جذب داستانش کند و به این ترتیب به یکی از پرفروش های اکران سال تبدیل شد. اما در جدیدترین فیلمش محمدی جوان دوباره با امیر جعفری و جواد عزتی همکاری کرد. بازیگرانی که حالا به یک زوج سینمایی تبدیل شده اند. چهار انگشت با داستانی طنز دربارهٔ مردی سنتی مذهبی با هنرنمایی امیر جعفری و مشاورش که نقشش را جواد عزتی بازی می کند فضای سرخوش آثار سینمای کمدی این سالهای سینمای ایران را دارد. فضایی کمیک که با بازی متفاوت امیر جعفری و البته جواد عزتی دیدنی تر می شود. جواد عزتی و امیر جعفری در این سالها پارتنرهای درجه یکی برای هم بوده اند و بعد از چند تجربه موفق حالا به عنوان گزینه مهره های کمدی قلمداد می شوند. معمولا نود درصد کسانی که در سینماهای کشور چهارانگشت محمدی را به تماشا نشستند از سالن سینما راضی بازگشته اند. حامد محمدی هم در این سالها به فیلمساز موفقی تبدیل شده که رگ خواب مخاطبش را میشناسد و حال و هوای اکران آثار کمیک را به خوبی میشناسد. فقط حیف که ارگان های رسمی کشور معمولا با چنین آثاری همیشه مخالفت می کنند. نمونه اش همین چهارانگشت که هم از سوی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و هم صداوسیما یا تحریم شد یا توقیف. صداو سیما در روزهایی که چهارانگشت روی پرده های سینماهای کشور بود و نیاز به تبلیغات تلویزیونی داشت تیزرهای فیلم را قبول نکرد و اعلام کرد چهارانگشت به دلیل تبلیغ آیین بودا از طرف این ارگان رسمی کشور تحریم است. بنابراین فیلم حامد محمدی با اینکه فضای شاد و دلچسبی داشت از سوی تلویزیون تحریم شد. فیلم چهارانگشت اما بیننده اش را به خنده وامیدارد و دنیای ذهنی اش را تغییر می دهد. حس و حال دو شخصیتش در خارج و مواجه این دو با فضایی آیینی بودا و به خصوص عملکرد جواد عزتی از چهارانگشت اثری قابل قبول و دیدنی ساخته که مخاطبش را خسته نمی کند. دانلود قانونی چهار انگشت از سایت پر مخاطب کارن مووی و تماشایش بی شک خالی از لطف نیست. شاید در این روزهای سخت لحظاتی حالمان را بهتر کند.

فیلم چهار انگشت را می توان جزو موفق ترین فیلم های کمدی سینمای ایران در سال اخیر دانست که توانست از جهات مختلف به موفقیت برسد . این فیلم تقریبا هر چیزی را که متناسب با سلقیه طرفداران فیلم های کمدی باشد در خود جای داده است . از داستان تازه و جذاب گرفته تا حضور بازیگران توانمند  که همراه با فیلمبرداری و کارگردانی عالی توانسته اند ترکیب شوند و اثری بسیار جذاب را بوجود بیاورند . این فیلم که به کارگردانی و نویسندگی حامد محمدی درست شد، توانست در مدت زمان کوتاهی توجه تعداد زیادی از مخاطبان را به خود جلب کند و همین امر سبب موفقیت بیش از پیش این اثر شد .

چهار انگشت داستان مردی به نام احد فاتحی (با بازی امیر جعفری ) است که در واقع شخصی متصل به بدنه ی حکومت است . مدیر برنامه او به نام ایستاده ( با بازی جواد عزتی) یک مراسم بدرقه تشکیل می دهد و عنوان می کند که می خواهد او را روانه سفر حج کند اما در واقع آن ها با یکدیگر به تایلند می روند تا در آن جا مشکل احد را برطرف نمایند . در طول این سفر ماجرا هایی برای آنان پیش می آید که در ترکیب با شخصیت این دو نفر و البته جایگاه احد منجر به اتفاقات بسیار جالبی می شود که مخاطب را پای نمایشگر می کشاند .

ترکیب این داستان جذاب با توانمندی بازیگران و سایر عوامل سبب شده تا این فیلم به یکی از جذاب ترین و البته مورد توجه ترین آثار طنز سال جاری از دیدگاه مخاطبان بدل شود که به فروش قریب به ۱۰٫۷ میلیارد تومانی رسید که یک موفقیت چشم گیر برای آن بود .