لینک های کیفیت خوب قرار گرفت

برادر بزرگتر از ازدواج امتناع می ورزد زیرا معتقد است ممکن است در خانواده بزرگش ناهماهنگی ایجاد شود. برادران او، که قبلاً شریک پیدا کرده اند، گرد هم می آیند تا برای او همتای پیدا کنند.

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 2.2GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 1.1GB

کیفیت : 480

حجم فایل: 613MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 2.2GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.1GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 613MB

پخش آنلاین فیلم

تریلرها
درباره فیلم

دانلود فیلم کیسی کا بای کیسی کی جان 2023

این فیلم که در سال 2023 به انتشار رسیده در زانرهای اکشن و کمدی و درام به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستانفیلماز این قرار است که برادر بزرگتر از ازدواج امتناع می ورزد زیرا معتقد است ممکن است در خانواده بزرگش ناهماهنگی ایجاد شود. برادران او، که قبلاً شریک پیدا کرده اند، گرد هم می آیند تا برای او همتای پیدا کنند.

درباره فیلم Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan 2023

فیلم Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan که کاربران ایرانی آن را با نام کیسی کا بای کیسی کی جان می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Salman Khan و Pooja Hegde و Venkatesh Daggubati به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Farhad Samji بوده است. این فیلم از وبگاه IMDB امتیاز 7.10 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

تماشای آنلاین فیلم Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan به صورت رایگان

شما می توانید با سریعترین روش در سایت کاران مووی فیلم مورد نظر خود را یافته و بصورت رایگان به همراه پخش آنلاین فیلم مشاهده کرده و نهایت لذت را ببرید. فیلم کیسی کا بای کیسی کی جان Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan 2023با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان در سه کیفیت 1080، 720 و 480 به انتشار رسیده و نسخه زیرنویس چسبیده این فیلم نیز بصورت مجزا قرار داده شده است. پخش آنلاین این فیلم نیز با سرعتی بالا به همراه زیرنویس فارسی چسبیده برای شما کاربران قرار داده شده تا نهایت لذت را برده باشید.

فیلم «برادر کسی عشق کسی» یک فیلم اکشن کمدی هندی محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی فرهاد سمجی و نویسندگی سمجی و بری کریستوفرسن است. این فیلم بازسازی فیلم تامیلی «شجاعت» (۲۰۰۸) است. در این فیلم سلمان خان، پوجا هگده، داگوباتی ونکاتش و جاگاپاتی بوبو به ایفای نقش می پردازند.

داستان فیلم در مورد بایجان (سلمان خان) است که یک مرد ثروتمند است که از ازدواج کردن دوری می کند. برادران او، بهادر (داگوباتی ونکاتش) و بهرام (جاگاپاتی بوبو)، سعی می کنند او را به ازدواج ترغیب کنند. آنها با یک زن به نام سیما (پوجا هگده) آشنا می شوند و او را به عنوان عروس بایجان معرفی می کنند.

بایجان در ابتدا از ازدواج با سیما امتناع می کند، اما بعداً عاشق او می شود. اما، سیما یک راز بزرگ دارد که می تواند زندگی بایجان را برای همیشه تغییر دهد.

«کسی کا بھائی کسی کی جان» با استقبال مثبت منتقدان و تماشاگران همراه شد. این فیلم در زمینه های کارگردانی، فیلمنامه، بازیگری، موسیقی و جلوه های ویژه مورد تحسین قرار گرفت. فیلم همچنین در گیشه نیز موفق بود و بیش از ۱۸۲٫۴۴ کرور در هند فروش کرد.

«کسی کا بھائی کسی کی جان» یک فیلم اکشن کمدی جذاب و سرگرم کننده است که داستانی پرکشش و پرتنش را روایت می کند. این فیلم همچنین دارای صحنه های اکشن خیره کننده ای است که تماشاگران را هیجان زده می کند.

در ادامه به برخی از نکات برجسته فیلم Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan اشاره می کنیم:

  • داستان پرکشش و پرتنش: داستان فیلم به زیبایی پیچیده است و به موضوعاتی مانند خانواده، عشق و خیانت می پردازد.
  • صحنه های اکشن خیره کننده: صحنه های اکشن فیلم بسیار باشکوه و هیجان انگیز هستند.
  • بازی های درخشان: سلمان خان، پوجا هگده، داگوباتی ونکاتش و جاگاپاتی بوبو همگی بازی های درخشانی ارائه می دهند.

در مجموع، «کسی کا بھائی کسی کی جان» یک فیلم اکشن کمدی جذاب و سرگرم کننده است که برای طرفداران فیلم های اکشن کمدی، طرفداران سلمان خان و طرفداران فیلم های هندی یک انتخاب عالی است.

در اینجا برخی از تفاوت های فیلم «کسی کا بھائی کسی کی جان» با فیلم تامیلی «شجاعت» آورده شده است:

  • فیلم «کسی کا بھائی کسی کی جان» یک بازسازی وفادار از فیلم تامیلی «شجاعت» است، اما برخی از تغییرات جزئی نیز در آن انجام شده است.
  • فیلم «کسی کا بھائی کسی کی جان» دارای سکانس های اکشن بیشتری نسبت به فیلم تامیلی «شجاعت» است.
  • فیلم «کسی کا بھائی کسی کی جان» دارای موسیقی متنی است که توسط آهنگسازان معروف هندی، مانند شان، ای.آر. رحمان و تانیش بیگ، ساخته شده است.

«کسی کا بھائی کسی کی جان» یک فیلم اکشن کمدی جذاب و سرگرم کننده است که برای طرفداران فیلم های اکشن کمدی، طرفداران سلمان خان و طرفداران فیلم های هندی یک انتخاب عالی است

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 2

حسن:

1402/03/29

سلام میگم چرا زیرنویسشم نیس

پاسخ

سلام و خسته نباشید دوست عزیز هنوز زیرنویس برای فیلم منتشر نشده است

حبیب:

1402/02/23

دوبله فارسیش کی میاد ؟؟؟

پاسخ

سلام و خسته نباشید دوست عزیز .. بزودی نسخه دوبله قرار داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید