دوبله فارسی

دانلود فیلم گرگ میش 5 2012 دوبله فارسی پخش آنلاین
  • کشور سازنده: آمریکا
  • زبان: انگلیسی
  • رده سنی: 12+

لینک های دانلود اضافه شدند

بعد از بدنیا آمدن «رنزمه» دختر «بلا» و «ادوارد»، خانواده کالن تصمیم می گیرند دیگر خانواده های خون آشام را با خود متحد کنند تا بتوانند در مقابل خطری که از جانب ولتری آن ها را تهدید می کند، مقاومت کنند...

لینک های دانلود

نسخه دوبله فارسی

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.67GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.29GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 910MB

درباره فیلم

دانلود فیلم  The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 2 2012

بعد از بدنیا آمدن «رنزمه» دختر «بلا» و «ادوارد»، خانواده کالن تصمیم می گیرند دیگر خانواده های خون آشام را با خود متحد کنند تا بتوانند در مقابل خطری که از جانب ولتری آن ها را تهدید می کند، مقاومت کنند…آخرین حماسه گرگ و میش با بلا شروع می شود که اکنون یک خون آشام است که یاد می گیرد از توانایی های خود استفاده کند. و از دیدن دخترش خوشحال است، رنسمی در حال شکوفایی است. اما وقتی کسی می بیند که Renesmee کاری انجام می دهد که باعث می شود فکر کنند او برگشته است. این شخص به ولتوری می رود، زیرا تبدیل کودک تخلف است. و مجازات هم برای کسانی که کودک را به خون آشام تبدیل کرده اند و هم برای کودک اعدام است، زیرا آنها کودک تبدیل شده را بسیار خطرناک می دانند. آلیس تصویری از ولتوری می یابد که به دنبال آنها می آید. بنابراین کالن ها سعی می کنند آنها را متقاعد کنند که Renesmee یک تهدید نیست. بنابراین آنها از دوستان و خانواده می خواهند که با آنها بیایند. اما وقتی کسی که آن را برای ولتوری دارد ظاهر می شود و به آنها می گوید که باید برای مبارزه آماده باشند. و آماده می شوند.

دانلود فیلم گرگ و میش: سپیده دم – بخش دوم از کاران مووی

فیلم گرگ و میش: سپیده دم – بخش دوم محصول سال 2012 کشور در ژانر میباشد. گرگ و میش: سپیده دم – بخش دوم توسط Bill Condon کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Kristen Stewart و Peter Facinelli و Robert Pattinson و Taylor Lautner در آن ایفای نقش کرده اند.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید