• کشور سازنده: آمریکا
  • زبان: انگلیسی
  • رده سنی: 13+

لینک های دانلود اضافه شدند

انتقامجویان که از هم گسسته اند، دوباره با هم متحد می شوند و به نیروهای نگهبانان کهکشان می پیوندند تا با تانوس که به دنبال تصاحب همه ی سنگهای ابدیت و حکمرانی بر فضا، زمان و واقعیت است ، مقابله کنند. اما…

درباره فیلم

دانلود فیلم انتقامجویان جنگ ابدیت 2018

این فیلم که در سال 2018 به انتشار رسیده در زانرهای اکشن و ماجراجویی و علمی تخیلی به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستانفیلماز این قرار است که انتقامجویان که از هم گسسته اند، دوباره با هم متحد می شوند و به نیروهای نگهبانان کهکشان می پیوندند تا با تانوس که به دنبال تصاحب همه ی سنگهای ابدیت و حکمرانی بر فضا، زمان و واقعیت است ، مقابله کنند. اما…

درباره فیلم Avengers Infinity War 2018

فیلم Avengers Infinity War که کاربران ایرانی آن را با نام انتقامجویان جنگ ابدیت می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Robert Downey Jr. و Chris Hemsworth و Mark Ruffalo به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Anthony Russo و Joe Russo بوده است. این فیلم از وبگاه IMDB امتیاز 8.40 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

تماشای آنلاین فیلم Avengers Infinity War به صورت رایگان

شما می توانید با سریعترین روش در سایت کاران مووی فیلم مورد نظر خود را یافته و بصورت رایگان به همراه پخش آنلاین فیلم مشاهده کرده و نهایت لذت را ببرید. فیلم انتقامجویان جنگ ابدیت Avengers Infinity War 2018با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان در سه کیفیت 1080، 720 و 480 به انتشار رسیده و نسخه زیرنویس چسبیده این فیلم نیز بصورت مجزا قرار داده شده است. پخش آنلاین این فیلم نیز با سرعتی بالا به همراه زیرنویس فارسی چسبیده برای شما کاربران قرار داده شده تا نهایت لذت را برده باشید.

Avengers: Infinity War یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی برادران روسو و نویسندگی کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی است. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم‌های انتقام‌جویان (۲۰۱۲) و انتقام‌جویان: عصر اولتران (۲۰۱۵) است. در این فیلم، تانوس، یک تایتان شرور، برای جمع‌آوری سنگ‌های ابدیت، به زمین حمله می‌کند.

داستان

تانوس، یک تایتان شرور، که معتقد است که جمعیت بیش از حد جهان، باعث نابودی جهان می‌شود، تصمیم می‌گیرد که با جمع‌آوری سنگ‌های ابدیت، نیمی از جمعیت جهان را نابود کند.

انتقام‌جویان، که از نقشه تانوس باخبر می‌شوند، برای مقابله با او متحد می‌شوند. اما تانوس با قدرت سنگ‌های ابدیت، پیروز می‌شود و نیمی از جمعیت جهان را نابود می‌کند.

نقد

Avengers: Infinity War یک فیلم ابرقهرمانی حماسی است که مخاطب را تا پایان درگیر خود نگه می‌دارد. این فیلم داستانی جذاب را روایت می‌کند و شخصیت‌های دوست‌داشتنی‌ای دارد.

بازی بازیگران در این فیلم خوب است و جلوه‌های ویژه آن خیره‌کننده است.

نقاط مثبت

  • داستان جذاب
  • شخصیت‌های دوست‌داشتنی
  • بازی خوب بازیگران
  • جلوه‌های ویژه خیره‌کننده

نقاط منفی

  • فیلم کمی طولانی است
  • برخی از صحنه‌های اکشن پیش‌بینی‌پذیر هستند

در مجموع، Avengers: Infinity War یک فیلم ابرقهرمانی حماسی است که برای طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانی مناسب است.

مقایسه با فیلم‌های قبلی

Avengers: Infinity War در مقایسه با فیلم‌های قبلی، فیلمی بسیار بزرگ‌تر و حماسی‌تر است. داستان فیلم نیز پیچیده‌تر است و به جزئیات بیشتری می‌پردازد.

در فیلم‌های قبلی، انتقام‌جویان با تهدیداتی روبرو می‌شدند که از زمین نشات می‌گرفتند. اما در فیلم Avengers: Infinity War، انتقام‌جویان با تهدیدی روبرو می‌شوند که از خارج از زمین می‌آید.

بازی بازیگران در هر دو فیلم خوب است، اما در فیلم Avengers: Infinity War، بازیگران نقش‌های پیچیده‌تری را بازی می‌کنند.

جلوه‌های ویژه در هر دو فیلم خیره‌کننده هستند، اما در فیلم Avengers: Infinity War، جلوه‌های ویژه پیشرفته‌تر هستند.

در مجموع، Avengers: Infinity War یک فیلم ابرقهرمانی حماسی است که برای طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانی مناسب است.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 5

مانی:

1402/04/14

سلام خیلی خوبه ولی چرا موقع پخش آنلاین یهو زیرنویسش میره و هر کاریم میکنم دیگه درست نمیشه

پاسخ

سلام و خسته نباشید .. ممنون بابت اطلاع رسانی اصلاح خواهد شد

Ali:

1398/05/1

سلام انتقام جویان ۴رو کی با کیفیت HDمیزاین ممنون میشم اگه جواب بدین

پاسخ

سلام بزودی منتشر میشه عزیز تاریخی نداره بگیم پیروز باشید

سینا:

1397/12/7

ممنون خیلی خوب بود

علیرضا:

1397/06/4

درود اگه میشه لطف کنید اشاره کنید به اینکه فیلم سانسور شدست یا نه چون من فیلم اگه سانسور شده باشه میلی به دیدنش ندارم واسه بعضیها این قضیه مهمه اینجوری بهتر هست و بهتر میتونیم تصمیم بگیریم واسه دانلود کنیم یا نه قسمت یک و دو هم اگه امکانش هست بذارید سپاس

پاسخ

بله حتما اضافه میشه.

محمد رضا:

1397/05/27

اگر میشه اسم کل دوبلر ها را بزارید

پاسخ

بله حتما

نظر خود را بنویسید