• کشور سازنده: آمریکا
  • زبان: انگلیسی , آلمانی
  • رده سنی: 13+

لینک های دانلود اضافه شدند

در سال 1957، باستان شناس و ماجراجو، دکتر هنری «ایندیانا» جونز، جونیور دوباره به عمل کاوش فراخوانده شد و درگیر نقشه ای شوروی شد تا راز پشت آثار مرموز به نام جمجمه های کریستالی را کشف کند.

درباره فیلم

دانلود فیلم ایندیانا جونز و قلمروی جمجمه بلورین 2008

این فیلم که در سال 2008 به انتشار رسیده در زانرهای اکشن و ماجراجویی به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستانفیلماز این قرار است که در سال 1957، باستان شناس و ماجراجو، دکتر هنری ایندیانا” جونز، جونیور دوباره به عمل فراخوانده می شود و درگیر نقشه ای شوروی می شود تا راز آثار باستانی مرموز به نام جمجمه های کریستالی را کشف کند.”

درباره فیلم Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull 2008

فیلم Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull که کاربران ایرانی آن را با نام ایندیانا جونز و قلمروی جمجمه بلورین می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Harrison Ford و Cate Blanchett و Shia LaBeouf به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Steven Spielberg بوده است. این فیلم از وبگاه IMDB امتیاز 6.20 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

تماشای آنلاین فیلم Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull به صورت رایگان

شما می توانید با سریعترین روش در سایت کاران مووی فیلم مورد نظر خود را یافته و بصورت رایگان به همراه پخش آنلاین فیلم مشاهده کرده و نهایت لذت را ببرید. فیلم ایندیانا جونز و قلمروی جمجمه بلورین Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull 2008با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان در سه کیفیت 1080، 720 و 480 به انتشار رسیده و نسخه زیرنویس چسبیده این فیلم نیز بصورت مجزا قرار داده شده است. پخش آنلاین این فیلم نیز با سرعتی بالا به همراه زیرنویس فارسی چسبیده برای شما کاربران قرار داده شده تا نهایت لذت را برده باشید.

ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین (۲۰۰۸) یک فیلم اکشن و ماجراجویی آمریکایی به کارگردانی استیون اسپیلبرگ، تولید جرج لوکاس و با بازی هاریسون فورد، شیا لباف، کریستن استوارت، جون هرت، دیوید کاستاد، کارلا گوجینو و جان هیز است. این فیلم چهارمین قسمت از سری فیلم‌های ایندیانا جونز است و دنباله‌ای بر فیلم‌های مهاجمان صندوق گمشده، معبد مرگ و آخرین جنگ صلیسی است.

فیلم با موفقیت تجاری و انتقادی متفاوتی روبرو شد و بیش از ۷۹۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. این فیلم به دلیل عناصر علمی تخیلی، کارگردانی اسپیلبرگ و موسیقی جان ویلیامز مورد انتقاد قرار گرفت.

داستان فیلم

داستان فیلم در سال ۱۹۵۷ اتفاق می‌افتد. ایندیانا جونز در دانشگاه شیکاگو تدریس می‌کند. او توسط یک مأمور دولت ایالات متحده مأمور می‌شود تا از جمجمه بلورین محافظت کند. جمجمه بلورین یک شیء باستانی است که گفته می‌شود قدرت‌های ماوراء طبیعی دارد.

ایندیانا جونز با یک زن جوان به نام مگالی براون همراه می‌شود. آنها با یکدیگر به پرو سفر می‌کنند و در آنجا با شوروی‌ها روبرو می‌شوند.

ایندیانا جونز و مگالی با شوروی‌ها مبارزه می‌کنند و در نهایت موفق می‌شوند جمجمه بلورین را از دست آنها نجات دهند.

نکات برجسته فیلم

  • سکانس‌های اکشن هیجان‌انگیز فیلم، از جمله مبارزه در صحرا، تعقیب و گریز در جنگل و نبرد در معبد، از نقاط قوت فیلم هستند.
  • کارگردانی استیون اسپیلبرگ، که در آن زمان هنوز یک کارگردان جوان بود، تحسین‌برانگیز است.
  • موسیقی جان ویلیامز، که یکی از محبوب‌ترین موسیقی‌های فیلم‌های تاریخ سینما است، به ایجاد حال و هوای فیلم کمک زیادی می‌کند.

بازیگران

  • هاریسون فورد در نقش ایندیانا جونز، یک باستان‌شناس ماجراجو، بازی درخشانی ارائه می‌دهد.
  • شیا لباف در نقش مگالی براون، یک زن جوان که به ایندیانا جونز کمک می‌کند، بازی خوبی دارد.
  • کریستن استوارت در نقش ویلارد، یک مأمور دولت ایالات متحده، بازی قابل قبولی دارد.
  • جون هرت در نقش دیوید، یک مأمور دولت ایالات متحده، بازی خوبی دارد.
  • دیوید کاستاد در نقش کاپیتان شوروی، بازی خوبی دارد.
  • کارلا گوجینو در نقش ماریون راون‌وود، یک زن جوان که با ایندیانا جونز آشنا است، بازی قابل قبولی دارد.
  • جان هیز در نقش ستوان رینولدز، یک مأمور دولت ایالات متحده، بازی قابل قبولی دارد.

نتیجه‌گیری

ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین یک فیلم اکشن و ماجراجویی سرگرم‌کننده است که ارزش دیدن دارد. این فیلم با داستانی جذاب، سکانس‌های اکشن هیجان‌انگیز و شخصیت‌های دوست‌داشتنی، مخاطب را سرگرم می‌کند.

تفاوت‌های فیلم با سه فیلم قبلی

  • داستان فیلم در سال ۱۹۵۷ اتفاق می‌افتد، در حالی که داستان سه فیلم قبلی در دهه‌های ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ اتفاق می‌افتد.
  • ایندیانا جونز در این فیلم مسن‌تر است و شخصیت او کمی تغییر کرده است.
  • داستان فیلم در آمریکای جنوبی اتفاق می‌افتد، در حالی که داستان سه فیلم قبلی در سراسر جهان اتفاق می‌افتد.
  • این فیلم بیشتر بر روی عناصر علمی تخیلی تمرکز دارد، در حالی که سه فیلم قبلی بیشتر بر روی عناصر اکشن و ماجراجویی تمرکز دارند.
برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید