• کشور سازنده: آمریکا
  • زبان: انگلیسی , آلمانی
  • رده سنی: 13+

لینک های دانلود اضافه شدند

در سال 1938، ایندیانا پس از ناپدید شدن پدرش پروفسور هنری جونز، هنگام تعقیب جام مقدس، "ایندیانا" جونز جونیور دوباره خود را در برابر نازی های آدولف هیتلر می بیند تا آنها را از دستیابی به قدرت های شی قدرتمند باز دارد.

درباره فیلم

دانلود فیلم ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی 1989

این فیلم که در سال 1989 به انتشار رسیده در زانرهای اکشن و ماجراجویی به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستانفیلماز این قرار است که در سال 1938، پس از ناپدید شدن پدرش پروفسور هنری جونز، پدرش هنگام تعقیب جام مقدس، پروفسور هنری ایندیانا” جونز جونیور دوباره خود را در برابر نازی های آدولف هیتلر می بیند تا آنها را از دستیابی به قدرت های آن باز دارد.”

درباره فیلم Indiana Jones and the Last Crusade 1989

فیلم Indiana Jones and the Last Crusade که کاربران ایرانی آن را با نام ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Harrison Ford و Sean Connery و Alison Doody به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Steven Spielberg بوده است. این فیلم از وبگاه IMDB امتیاز 8.20 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

تماشای آنلاین فیلم Indiana Jones and the Last Crusade به صورت رایگان

شما می توانید با سریعترین روش در سایت کاران مووی فیلم مورد نظر خود را یافته و بصورت رایگان به همراه پخش آنلاین فیلم مشاهده کرده و نهایت لذت را ببرید. فیلم ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی Indiana Jones and the Last Crusade 1989با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان در سه کیفیت 1080، 720 و 480 به انتشار رسیده و نسخه زیرنویس چسبیده این فیلم نیز بصورت مجزا قرار داده شده است. پخش آنلاین این فیلم نیز با سرعتی بالا به همراه زیرنویس فارسی چسبیده برای شما کاربران قرار داده شده تا نهایت لذت را برده باشید.

ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی (۱۹۸۹) یک فیلم اکشن و ماجراجویی آمریکایی به کارگردانی استیون اسپیلبرگ، تولید جرج لوکاس و با بازی هاریسون فورد، شون کانری، آلن بیتس، دنیل کریگ، روت گرنیت و جولیان گلاور است. این فیلم سومین قسمت از سری فیلم‌های ایندیانا جونز است و دنباله‌ای بر فیلم‌های مهاجمان صندوق گمشده و معبد مرگ است.

فیلم با موفقیت تجاری و انتقادی روبرو شد و بیش از ۴۷۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. این فیلم به دلیل سکانس‌های اکشن، کارگردانی اسپیلبرگ و موسیقی جان ویلیامز مورد تحسین قرار گرفت.

داستان فیلم

داستان فیلم در سال ۱۹۳۸ اتفاق می‌افتد. ایندیانا جونز باید پدرش، دکتر هنری جونز، را که توسط نازی‌ها ربوده شده است، نجات دهد. دکتر جونز یک باستان‌شناس است که به دنبال جام مقدس است. نازی‌ها به دنبال جام مقدس هستند تا از آن برای خود قدرتی ماوراء طبیعی به دست آورند.

ایندیانا جونز با یک زن جوان به نام الیزابت شولتز همراه می‌شود. آنها با یکدیگر به آلمان و سپس به اردن سفر می‌کنند و در آنجا با نازی‌ها روبرو می‌شوند.

ایندیانا جونز و الیزابت با نازی‌ها مبارزه می‌کنند و در نهایت موفق می‌شوند دکتر جونز را نجات دهند. آنها جام مقدس را به دست می‌آورند و آن را از دست نازی‌ها نجات می‌دهند.

نکات برجسته فیلم

  • سکانس‌های اکشن هیجان‌انگیز فیلم، از جمله مبارزه در قلعه، تعقیب و گریز در رودخانه و نبرد در قلعه، از نقاط قوت فیلم هستند.
  • کارگردانی استیون اسپیلبرگ، که در آن زمان هنوز یک کارگردان جوان بود، تحسین‌برانگیز است.
  • موسیقی جان ویلیامز، که یکی از محبوب‌ترین موسیقی‌های فیلم‌های تاریخ سینما است، به ایجاد حال و هوای فیلم کمک زیادی می‌کند.

بازیگران

  • هاریسون فورد در نقش ایندیانا جونز، یک باستان‌شناس ماجراجو، بازی درخشانی ارائه می‌دهد.
  • شون کانری در نقش دکتر هنری جونز، پدر ایندیانا جونز، بازی فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد.
  • آلن بیتس در نقش رینولدس، یک مأمور دولت ایالات متحده، بازی قابل قبولی دارد.
  • دنیل کریگ در نقش جوانی ایندیانا جونز، بازی خوبی دارد.
  • روت گرنیت در نقش الیزابت شولتز، یک زن جوان که به ایندیانا جونز کمک می‌کند، بازی خوبی دارد.
  • جولیان گلاور در نقش والتر دونات، یک باستان‌شناس نازی، بازی خوبی دارد.

نتیجه‌گیری

ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی یک فیلم اکشن و ماجراجویی کلاسیک است که ارزش دیدن دارد. این فیلم با داستانی جذاب، سکانس‌های اکشن هیجان‌انگیز و شخصیت‌های دوست‌داشتنی، مخاطب را سرگرم می‌کند.

تفاوت‌های فیلم با دو فیلم قبلی

  • داستان فیلم در سال ۱۹۳۸ اتفاق می‌افتد، در حالی که داستان دو فیلم قبلی در سال‌های ۱۹۳۵ و ۱۹۳۶ اتفاق می‌افتد.
  • ایندیانا جونز در این فیلم مسن‌تر است و شخصیت او بالغ‌تر و مهربان‌تر است.
  • داستان فیلم در اروپا اتفاق می‌افتد، در حالی که داستان دو فیلم قبلی در آمریکای جنوبی و آسیا اتفاق می‌افتد.
  • این فیلم بیشتر بر روی عناصر پدر- پسری تمرکز دارد، در حالی که دو فیلم قبلی بیشتر بر روی عناصر اکشن و ماجراجویی تمرکز دارند.
برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید