دانلود فیلم ایندیانا جونز و مهاجمین صندوقچه گمشده 1981

این فیلم که در سال 1981 به انتشار رسیده در زانرهای اکشن و ماجراجویی به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستانفیلماز این قرار است که در سال 1936، ایندیانا جونز، باستان شناس و ماجراجو، توسط دولت ایالات متحده استخدام می شود تا صندوق عهد را قبل از اینکه نازی های آدولف هیتلر به قدرت های شگفت انگیز آن دست یابند، پیدا کند.

درباره فیلم Indiana Jones And The Raiders Of The Lost Ark 1981

فیلم Indiana Jones And The Raiders Of The Lost Ark که کاربران ایرانی آن را با نام ایندیانا جونز و مهاجمین صندوقچه گمشده می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Harrison Ford و Karen Allen و Paul Freeman به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Steven Spielberg بوده است. این فیلم از وبگاه IMDB امتیاز 8.40 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

تماشای آنلاین فیلم Indiana Jones And The Raiders Of The Lost Ark به صورت رایگان

شما می توانید با سریعترین روش در سایت کاران مووی فیلم مورد نظر خود را یافته و بصورت رایگان به همراه پخش آنلاین فیلم مشاهده کرده و نهایت لذت را ببرید. فیلم ایندیانا جونز و مهاجمین صندوقچه گمشده Indiana Jones And The Raiders Of The Lost Ark 1981با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان در سه کیفیت 1080، 720 و 480 به انتشار رسیده و نسخه زیرنویس چسبیده این فیلم نیز بصورت مجزا قرار داده شده است. پخش آنلاین این فیلم نیز با سرعتی بالا به همراه زیرنویس فارسی چسبیده برای شما کاربران قرار داده شده تا نهایت لذت را برده باشید.

ایندیانا جونز و مهاجمان صندوق گمشده (۱۹۸۱) یک فیلم اکشن و ماجراجویی آمریکایی به کارگردانی استیون اسپیلبرگ، تولید جرج لوکاس و با بازی هاریسون فورد، کارن آلن، پل فریمن، رونالد لیسی، دنهولم الیور و جان رییس-دیویس است. این فیلم داستان ایندیانا جونز، استاد باستان‌شناسی، را روایت می‌کند که مأموریت دارد قبل از اینکه آدولف هیتلر قدرت آن را به دست آورد، صندوق عهد را بازیابی کند.

فیلم با موفقیت تجاری و انتقادی روبرو شد و بیش از ۳۸۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. این فیلم به دلیل سکانس‌های اکشن، کارگردانی اسپیلبرگ و موسیقی جان ویلیامز مورد تحسین قرار گرفت. این فیلم در فهرست بهترین فیلم‌های تمام دوران توسط نشریات مختلف قرار گرفته است.

در اینجا برخی از دستاوردهای قابل توجه فیلم آورده شده است:

  • برنده چهار جایزه اسکار: بهترین موسیقی متن اصلی، بهترین صدا، بهترین تدوین فیلم و بهترین تدوین جلوه‌های ویژه
  • نامزد چهار جایزه اسکار دیگر: بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد (هریسون فورد) و بهترین فیلمنامه اقتباسی
  • در سال ۱۹۹۹ توسط کتابخانه کنگره به فهرست ثبت ملی فیلم‌ها اضافه شد
  • در فهرست ۱۰۰ فیلم برتر ۱۰۰ سال… ۱۰۰ فیلم موسسه فیلم آمریکا قرار گرفت
  • در فهرست شماره ۱ در فهرست ۱۰۰ هیجان‌انگیزترین فیلم‌های ۱۰۰ سال… ۱۰۰ هیجان‌انگیز موسسه فیلم آمریکا قرار گرفت

اگر از طرفداران فیلم‌های اکشن و ماجراجویی هستید، قطعاً باید ایندیانا جونز و مهاجمان صندوق گمشده را ببینید. این فیلم به دلایلی یک کلاسیک است.

داستان فیلم

داستان فیلم در سال ۱۹۳۶ اتفاق می‌افتد. ایندیانا جونز، یک باستان‌شناس ماجراجو، برای دولت ایالات متحده مأموریت می‌یابد تا صندوق عهد را پیدا کند. صندوق عهد یک صندوق طلایی است که حاوی ده فرمان است. نازی‌ها به دنبال این صندوق هستند تا از آن برای کنترل جهان استفاده کنند.

ایندیانا جونز با ماریان راون‌وود، یک زن جوان که او را از گذشته می‌شناسد، همراه می‌شود. آنها با یکدیگر به پرو سفر می‌کنند تا صندوق عهد را پیدا کنند. اما آنها متوجه می‌شوند که نازی‌ها نیز به دنبال آنها هستند.

ایندیانا جونز و ماریان با نازی‌ها مبارزه می‌کنند و در نهایت موفق می‌شوند صندوق عهد را پیدا کنند. آنها صندوق عهد را به ایالات متحده می‌رسانند و آن را از دست نازی‌ها نجات می‌دهند.

نکات برجسته فیلم

  • سکانس‌های اکشن هیجان‌انگیز فیلم، از جمله مبارزه در معبد، تعقیب و گریز در صحرا و نبرد در هواپیما، از نقاط قوت فیلم هستند.
  • کارگردانی استیون اسپیلبرگ، که در آن زمان هنوز یک کارگردان جوان بود، تحسین‌برانگیز است.
  • موسیقی جان ویلیامز، که یکی از محبوب‌ترین موسیقی‌های فیلم‌های تاریخ سینما است، به ایجاد حال و هوای فیلم کمک زیادی می‌کند.

بازیگران

  • هاریسون فورد در نقش ایندیانا جونز، یک باستان‌شناس ماجراجو، بازی درخشانی ارائه می‌دهد.
  • کارن آلن در نقش ماریان راون‌وود، یک زن جوان که ایندیانا جونز را از گذشته می‌شناسد، بازی خوبی دارد.
  • پل فریمن در نقش رینولدز، یک مأمور دولت ایالات متحده، بازی قابل قبولی دارد.
  • رونالد لیسی در نقش لارنس سامرز، یک باستان‌شناس نازی، بازی خوبی دارد.
  • دنهولم الیور در نقش ستوان اردوین اسمیت، یک مأمور دولت ایالات متحده، بازی خوبی دارد.
  • جان رییس-دیویس در نقش ساکارا، یک رهبر قبیله‌ای در پرو، بازی خوبی دارد.

نتیجه‌گیری

ایندیانا جونز و مهاجمان صندوق گمشده یک فیلم اکشن و ماجراجویی کلاسیک است که ارزش دیدن دارد. این فیلم با داستانی جذاب، سکانس‌های اکشن هیجان‌انگیز و شخصیت‌های دوست‌داشتنی، مخاطب را سرگرم می‌کند.