دوبله فارسی

دانلود فیلم جنگ ستارگان قسمت 8 - آخرین جدای دوبله فارسی از رسانه کاران مووی پخش آنلاین
  • کشور سازنده: آمریکا
  • زبان: انگلیسی , انگلیسی
  • رده سنی: 13+

لینک های دانلود اضافه شدند

حماسه جنگ ستارگان همچنان ادامه دارد که قهرمانان جدید و افسانه های کهکشانی به ماجراجویی حماسی می پردازند و اسرار نیرو و افشاگری های تکان دهنده گذشته را باز می کنند.

درباره فیلم

دانلود فیلم جنگ ستارگان قسمت 8 آخرین جدای2017

این فیلم که در سال 2017 به انتشار رسیده در زانرهای اکشن و ماجراجویی و فانتزی به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستانفیلماز این قرار است که حماسه جنگ ستارگان همچنان ادامه دارد که قهرمانان جدید و افسانه های کهکشانی به ماجراجویی حماسی می پردازند و اسرار نیرو و افشاگری های تکان دهنده گذشته را باز می کنند.

 

درباره فیلم Star Wars Episode VIII – The Last Jedi 2017

فیلم Star Wars Episode VIII – The Last Jedi که کاربران ایرانی آن را با نام جنگ ستارگان قسمت 8 – آخرین جدای می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Daisy Ridley و John Boyega و Mark Hamill به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Rian Johnson بوده است. این فیلم از وبگاه IMDB امتیاز 6.90 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید