لینک های دانلود اضافه شدند

یک هابیت بی میل، بیلبو بگینز، همراه با گروهی از کوتوله‌ها به سمت کوه تنها می‌رود تا خانه کوهستانی خود و طلای درون آن را از اژدهای اسماگ پس بگیرند.

تریلرها
درباره فیلم

دانلود فیلم The Hobbit: An Unexpected Journey 2012 هابیت 1: یک سفر غیر منتظره با زیرنویس فارسی چسبیده

 

بیلبو بگینز در تلاش برای بازپس گیری پادشاهی کوتوله گمشده Erebor از اژدهای مخوف اسماگ است. بیلبو که توسط جادوگر گندالف خاکستری نزدیک می شود، خود را در حال پیوستن به گروهی متشکل از سیزده کوتوله به رهبری جنگجوی افسانه ای تورین اوکنشیلد می بیند. سفر آنها آنها را به حیات وحش خواهد برد. از طریق سرزمین‌های خائنانه پر از گابلین‌ها و اورک‌ها، وارگ‌های مرگبار و عنکبوت‌های غول‌پیکر، Shapeshifters و جادوگران. اگر چه هدف آنها به شرق و زمین های بایر کوه تنهاست، ابتدا باید از تونل های اجنه فرار کنند، جایی که بیلبو با موجودی ملاقات می کند که زندگی او را برای همیشه تغییر می دهد … گولوم. در اینجا، تنها با گولوم، در سواحل دریاچه ای زیرزمینی، بیلبو بگینز بی ادعا نه تنها اعماق مکر و شجاعت را کشف می کند که حتی او را شگفت زده می کند، بلکه حلقه “گرانبهای” گولوم را نیز در اختیار می گیرد که دارای ویژگی های غیرمنتظره و مفیدی است… حلقه‌ای طلایی ساده که به‌گونه‌ای که بیلبو نمی‌تواند بداند، به سرنوشت تمام سرزمین‌های میانه گره خورده است.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 2

Mahya:

1401/10/7

سانسور شده هست؟

پاسخ

سلام و خسته نباشید دوست عزیز .. تمامی محتواهای قرار داده شده بر روی وب سایت همگی بر اساس قوانین سازمان بازبینی و سانسور می باشد

Amir Ali B:

1401/09/9

?شاهکار ژانر فانتزی?

نظر خود را بنویسید