دانلود سریال زخم کاری با لینک مستقیم

قسمت اول سریال زخم کاری با کیفیت عالی و حجم کم

دانلود سریال”زخم کاری قسمت 1” بدون سانسور با لینک مستقیم

لینک دانلود و خرید قسمت اول سریال زخم کاری افزوده شد

قسمت اول زخم کاری

دانلود قسمت اول سریال زخم کاری

نوع سریال: اجتماعی، درام

محصول :ایران

سال تولید: 1400

تعداد قسمت ها: ..

کارگردان : محمد حسین مهدویان

بازیگران : جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، سیاوش طهمورث، عباس جمشیدی فر، مهدی زمین پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیرآزاد، منوچهر علیپور، مه لقا باقری، مائده طهماسبی، مرتضی امینی تبار , سارا حاتمی

خلاصه داستان قسمت اول :

جواد عزتی در نقش «مالکی» از مدیران موفق شرکتی است که نعمت زیدآبادی آن را اداره می‌کند. ریزآبادی، مالکی را مامور می‌کند تا برای قرارداد مهم نفتی با نروژی‌ها وارد مذاکره شود. نروژی‌ها بعد از عقد قرارداد می‌خواهند مبلغ قراردادی را که چندین میلیون دلار است، به حساب شرکت واریز کنند؛ اما اتفاقاتی میافتد که داستان را از همین قسمت اول شکل میدهد.
 بدون فوت وقت قسمت اول وارد زندگی مالکی (جواد عزتی) می‌شویم. زندگی‌ای پر از فشار عصبی و بی‌خوابی. همسر مالک سمیرا (رعنا آزادی ور) است که بیش‌ترین تاثیر را در استرس  فشار مالکی دارد. سمیرا برادر زاده ابراهیم ریزآبادی (سیاوش طهمورث) رئیس هلدینگ ریزآبادی است که مالک در این هلدینگ یکی از مدیران میانی است و با تلاش‌هایش قرار داد‌های خوبی را برای شرکت ثبت کرده است. سمیرا دائم به همسرش سرکوفت می‌زند که سود تمام کار‌ها و تلاش‌هایش نصیب حاج ابراهیم می‌شود و او با تمام دک و پزش یک خدمتکار بیش نیست. سرکوفت‌ها و فشار‌های سمیرا خواب و بیداری مالک را پر از تشویش می‌کند.
در جریان قرارداد بزرگی که قرار است با شرکتی نروژی بسته شود، مالک دست به کاری می‌زند که شروع دردسر‌هایی تازه و عجیب برایش می‌شود. مالک به جای شماره حساب شرکت شماره حساب خودش را می‌دهد. تاثیرپذیری فیلم‌نامه زخم کاری از مکبث از همان سکانس اول قسمت اول مشهود است و از ایده‌های اصلی داستان است. سمیرا در همان سکانس اول همسرش را مجبور می‌کند سرمای وان پر از یخ را تحمل کند و حتی فکر بیرون آمدن را هم از سرش بیرون کند. وقتی سمیرا از انتقال پول‌های قرارداد به حساب مالک با خبر می‌شود، با ضرب و شتم او می‌خواهد که هیچ‌وقت پول‌ها را به شرکت برنگرداند.
زخم کاری با قسمت اول خود استارتی قوی را برای یک سریال جذاب زد. در این سریال از دوربین آشفته فیلم‌های سینمایی مهدویان خبری نیست و بازی گرفتن و کارگردانی صحنه‌ها نیز از منطق و سبکی متفاوت از آثار پیشین مهدویان پیروی می‌کند. به لحاظ مضمونی نیز هنوز خبری از تم‌های سیاسی مورد علاقه مهدویان و اطرافیانش نیست و فعلاً این مسئله می‌تواند نقطه قوت دیگری برای این سریال باشد.

تریلر سریال زخم کاری

 

توضیح در خصوص سریال زخم کاری

سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، سیاوش طهمورث، عباس جمشیدی فر، مهدی زمین پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیرآزاد، منوچهر علیپور، مه لقا باقری، مائده طهماسبی، مرتضی امینی تبار , سارا حاتمی به هنرمندی پرداخته‌اند. این سریال را می توان جز بهترین سریال های سال جاری تلقی کرد که می تواند جایگزین خیلی از موارد پخش شده سینمای خانگی داست. داستان این سریال متفاوت بوده و بازهم شاهد نقشی متفاوت از جواد عزتی می باشیم.

 

دانلود سریال زخم کاری (تمام قسمت ها)

=============

لینک های دانلود قسمت اول سریال زخم کاری

=============

   
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید