دانلود فیلم Fast X 2023

پایان راه آغاز می شود. سریع و خشن 10 ، دهمین فیلم در حماسه سریع و خشن، فصل‌های پایانی یکی از پرمخاطب‌ترین و محبوب‌ترین فرنچایزهای جهانی سینما را آغاز می‌کند، که اکنون در دهه سوم خود قرار دارد و همچنان با همان بازیگران اصلی و شخصیت‌هایی که در زمان شروعش بود، قوی است. در سریع و خشن 5 در سال 2011، دام و خدمه اش هرنان ریس، سلطان مواد مخدر شرور برزیلی را بیرون آوردند و سر امپراتوری او را بر روی پلی در ریودوژانیرو از بین بردند. چیزی که آن‌ها نمی‌دانستند این بود که پسر ریس، دانته (جیسون موموآی آکوامن)، شاهد همه چیز بود و 12 سال گذشته را صرف طراحی نقشه‌ای برای وادار کردن Dom به پرداخت بهای نهایی کرده است….امیدواریم با دیدن این فیلم نهایت لذت را برده باشید، کاران مووی.

دانلود فیلم فست ایکس از کاران مووی

فیلم فست ایکس محصول سال 2023 کشور آمریکا و چین در ژانر اکشن و ماجراجویی و جنایی میباشد. فست ایکس توسط Louis Leterrier کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Vin Diesel و Michelle Rodriguez و Jason Statham در آن ایفای نقش کرده اند.

پایان راه آغاز می شود. سریع و خشن 10 ، دهمین فیلم در حماسه سریع و خشن، فصل‌های پایانی یکی از پرمخاطب‌ترین و محبوب‌ترین فرنچایزهای جهانی سینما را آغاز می‌کند، که اکنون در دهه سوم خود قرار دارد و همچنان با همان بازیگران اصلی و شخصیت‌هایی که در زمان شروعش بود، قوی است. در طول بسیاری از ماموریت‌ها و در برابر شانس‌های غیرممکن، دام تورتو (وین دیزل) و خانواده‌اش از هر دشمنی که در مسیر خود قرار گرفته‌اند، پیشی گرفته، عصبی شده‌اند و پیشی گرفته‌اند. اکنون، آنها با کشنده‌ترین حریفی که تا به حال با آن روبرو بوده‌اند روبرو می‌شوند: تهدیدی وحشتناک که از سایه‌های گذشته پدید می‌آید که انتقام خون به آن دامن می‌زند و مصمم است که این خانواده را متلاشی کند و همه چیز و هرکسی را که دام دوست دارد، برای همیشه نابود کند.

در سریع و خشن 5 در سال 2011، دام و خدمه اش هرنان ریس، سلطان مواد مخدر شرور برزیلی را بیرون آوردند و سر امپراتوری او را بر روی پلی در ریودوژانیرو از بین بردند. چیزی که آن‌ها نمی‌دانستند این بود که پسر ریس، دانته (جیسون موموآی آکوامن)، شاهد همه چیز بود و 12 سال گذشته را صرف طراحی نقشه‌ای برای وادار کردن Dom به پرداخت بهای نهایی کرده است. طرح دانته خانواده دام را از لس آنجلس تا دخمه های رم، از برزیل تا لندن و از پرتغال تا قطب جنوب پراکنده خواهد کرد. متحدان جدید ساخته خواهند شد و دشمنان قدیمی دوباره ظاهر خواهند شد. اما همه چیز زمانی تغییر می کند که دام متوجه می شود که پسر 8 ساله خود (لئو آبلو پری، بلک ایش) هدف نهایی انتقام دانته است. فیلم سریع و خشن 10 به کارگردانی لوئیس لتریر ، بازیگران بازگشته میشل رودریگز، تایریس گیبسون، کریس “لوداکریس” بریجز، ناتالی امانوئل، جوردانا بروستر، سونگ کانگ، جیسون استاتهام، جان سینا و اسکات ایستوود را بازی می کند. با برنده اسکار، هلن میرن و برنده اسکار، شارلیز ترون. این فیلم همچنین دارای یک بازیگر جدید خارق‌العاده از جمله برنده اسکار بری لارسون در نقش تس، نماینده سرکش آژانس است. آلن ریچتسون (ریچر) در نقش ایمز، رئیس جدید آژانس که علاقه‌ای به خدمه دام مانند سلف خود، آقای نو بادی ندارد. دانیلا ملکیور (جوخه انتحار) در نقش یک مسابقه‌دهنده خیابانی برزیلی با پیوندی قدرتمند با گذشته دام. و برنده افسانه ای اسکار، ریتا مورنو در نقش ابولیتا تورتو از دام و میا. تهیه کنندگان اجرایی جوزف ام. کاراچیولو جونیور، دیوید کین، کریس مورگان، آماندا لوئیس و مارک بامبک هستند.