دانلود فیلم های علی انصاریان با کیفیت ۱۰۸۰p و لینک مستقیم

دانلود رایگان همه فیلم های علی انصاریان با کیفیت عالی و حجم کم

دانلود فیلم های علی انصاریان با کیفیت عالی ۴K

دانلود فیلم” مجموعه فیلم های علی انصاریان ” با چهار کیفیت عالی و متوسط

لینک دانلود با کیفیت های عالی و خیلی خوب اضافه شد افزوده شد

دانلود همه فیلم های علی انصاریان

دانلود همه فیلم های علی انصاریان

نام فیلم ها: کلوپ همسران, عشق و خیانت, ثانیه, اژدر, سوختن, حکم تیر, مصاحبه و گفت و گوی علی انصاریان در دورهمی

فیلم های علی انصاریان : این مجموعه دربرگیرنده همه فیلم های علی انصاریان بوده و شما می توانید با بهترین کیفیت آن ها را دانلود کرده و لذت ببرید…. کاران مووی….

 

درباره علی انصاریان

علی انصاریان متولد 14 تیر سال 1356 در تهران است.  او فوتبال حرفه‌ای را از سال ۱۳۷۵ وقتی ۱۹ ساله بود از تیم فجر سپاسی شیراز شروع کرد تا اینکه سال ۱۳۷۷ به تیم پرسپولیس تهران پیوست. او پنج سال در پرسپولیس بازی کرد. انصاریان سال ۱۳۸۵ به عنوان بمب نقل و انتقلات به مدت یک فصل راهی تیم رقیب، استقلال شد سپس از سال ۸۶ تا ۸۸ یکسال در استیل آذین و استقلال اهواز بود. فصل ۸۸ تا ۸۹ را در گسترش فولاد تبریز بازی کرد سپس یک سال دیگر در شهرداری تبریز حضور داشت تا اینکه سال ۱۳۹۰ در ۳۴ سالگی با شاهین بوشهر از فوتبال کنار رفت.

او به عنوان بازیگر مهمان در چند مجموعه تلویزیونی نقش های کوتاه بر عهده داشته است مانند سریال زیر آسمان شهر ، فیلم پاداش سکوت ، سریال چارخونه اشاره کرد. انصاریان در سال ۱۳۹۳ هنگامی که به عنوان بازیگر و تهیه کننده فیلم کلاف کنار لیلا اوتادی قرار گرفت رسما وارد بازیگری شد و اکنون از چهره های موفق در این زمینه می باشد. وی در تاریخ 15 بهمن ماه سال 1399 بر اثر ابتلا به ویروس کووید 19 جان به جان آفرین تسلیم کرد. از بهترین و محبوب ترین آثار این هنرمند بسیار محبوب می توان به فیلم های زیر اشاره کرد و شما می توانید به راحتی فیلم مورد نظر را دانلود کرده تا نهایت لذت و استفاده را ببرید.

 

   
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید