1

1674

1401/03/08

ونوم 2 بگذار کارنیج بیاید: نقد و بررسی

نقد و بررسی فیلم ونوم 2 : اجازه بدین قتل عام دوباره شروع بشه – کاران مگ

نقد و بررسی فیلم ونوم 2

اجازه بدین قتل عام دوباره شروع بشه:

دنباله ای برای فیلم پرطرفدار ونوم که خیلی از مخاطبان فیلم های تریلز منتظزش بودند . این فیلم قرار است در ماه سپتامبر روی پرده سینما برود. هر سه نسخه بزرگ سینمایی (ارتش مردگان ، کسانی که مرا مرده می خواهند و مارپیچ: از داستان اره) دارای رتبه R هستند و علاقمندان به این فیلم ها از دنبال کردن آنها خوشحالند. نمیتوان گفت که Venom 2 اندی سرکیس دارای رتبه R خواهد بود ، اما تیزر پخش شده از آن نشان از یک فیلم ترسناک در عین حال کمدی است.

 

نقد و بررسی فیلم ونوم 2

ونوم ، با بازی تام هاردی (Tom Hardy) و ریز احمد (Riz Ahmed) ، در سال 2018 اکران شده بود. این فیلم با واکنش متفاوتی از سوی تماشاگران و منتقدان روبرو شد. باید دید آیا کارگردانی اندی سرکیس (Andy Serkis) از نسخه قبلی خود پیشی می گیرد یا خیر. مخاطبان سینما حتما سرکیس رو در سه گانه ارباب حلقه ها (The Lord of the Rings) و هابیت (The Hobbit) اثر بی تکرار پیتر جکسون (Peter Jackson) ، در نقش ماندگار اسمیگل-گالم به یاد دارند . باید دید آیا در کارگردانی یک اثر شبه فانتزی دیگر هم مثل بازیگری در آن موفق خواهد بود؟

 

نقد و بررسی فیلم ونوم 2

تام هاردی، بازیگر اصلی این فیلم هم قبل از این فیلم بازی های بسیار خوبی از خودش به نمایش گذاشته بود . مثل سلول شکسته (Splinter Cell) ، مهمانی جنگ (War Party) ، مکس دیوانه (Mad Max) ، برونسون (Bronson) ، دانکریک (Dunkirk) ، تلقین (Inception) ، سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) و بازی خیره کنندش در فیلم بتمن:شوالیه تاریکی بر میخیزد (The Dark Knight Rises) در نقش بین. هاردی در نقش ادی بروک(ونوم) در قسمت اول هم خیلی موفق بود و منتقدین بر همین باورند که این شخصیت شوخ طبع قاتل انگیزه اصلی برای ادامه این مجموعه بوده است. در حالی که خود فیلم انچنان نظر منتقدین رو جلب نکرده بود. فعلا فقط میشه در مورد تریلر های پخش شده حدس و گمان زد.

 

نقد و بررسی فیلم ونوم 2

 

در اخرین تریلز پخش شده میشه دید شوخی های بروک با ونوم بیشتر و بامزه تر شده. همچنین شاهد چگونگی تبدیل شدن کلیتوس کسدی به کارنیج هستیم که با گاز گرفتن ادی بروک و احتمالا خوردن مقدار کمی از خونش ، صاحب کارنیچ میشه و با کارنیچ از زندان فرار میکنه. صحنه هایی از مبارزه بین ونوم و کارنیچ رو میبینیم که این نوید دیدن یک مبارزه خوب مارولی رو به بیننده میده. در تریلر جدید شاهد ورود شیریک نیز هستیم، اما فعلا تصاویری از همکاری او با کارنیج برای مبارزه با ونوم نشان داده نشده است.

 

نقد و بررسی فیلم ونوم 2

 

تصور میشه در قسمت جدید کمی هیجان مبارزات بالا رفته باشه و شخصیت پردازی ها بهتر شده باشه تا بخشی از کمبود های قسمت قبلی جبران بشه ، ولی در نهایت نمیشه صرفا از روی تریلر های پخش شده نظر قاطع داد. باید تحمل کرد و دید زمانی که فیلم اکران میشه بازخوردها بهتر از قسمت اول هست و یا اینکه مثل قسمت اول موفقیتش فقط در گیشه خلاصه میشه؟

 

نقد و بررسی فیلم ونوم 2

 

عوامل فیلم :

کارگردان : اندی سرکیس

تهیه کنندگان : آوای آراد ، ایمی پاسکال ، تام هاردی ، مت تولماخ ، کلی مارسل

فیلمنامه : کلی مارسل بر اساس داستانی از تام هاردی و کلی مارسل بر پایه مارول کامیکس

بازیگران : تام هاردی ، میشل ویلیامز ، نائومی هریس ، رید اسکات ، استیون گراهام

موسیقی : مارکو بلنت رامی

فیلمبردار : رابرت ریچاردسون

زبان : انگلیسی

نویسنده: مرتضی الموتی

نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید