2

1284

1401/03/17

اولین واکنش امبر هرد در دادگاه علیه پیروزی جانی دپ

واکنش امبر هرد به پیروزی جانی دپ در دادگاه چه بود ؟ – کاران مگ

 

جانی دپ 57 ساله و امبر هرد 34 ساله در سال 2015 بعد از 4سال آشنایی با یکدیگر ازدواج کردند. اما این ازدواج 2سال بعد یعنی در سال 2017 به طلاق کشیده شد و هردو از هم جدا شدند. متاسفانه این پایان ماجرا نبود رابطه این زوج بقدری پرتنش بود که تا ماه گذشته تمامی رسانه های سینمایی دنبال کننده ماجراهای جانی دپ و امبر هرد بوده اند.

هردوی این افراد بعد از طلاق یکدیگر را متهم به همسر آزاری کردند، در دادگاه اول امبر هرد توانست در انگلستان رای دادگاه را به نفع خود بچرخاند اما کمی نگذشت و بعد از گذشت چند ماه هنرمند محبوب جانی دپ که به دلیل اتهامات وارد شده تمامی حرفه سینمایی اش زیر سوال رفته بود و رفته رفته از جمع هنرمندان محبوب طرد می شد مدارک لازم را جمع آوری کرد و از امبر هرد به دلیل اتهامات وارد شده و همچنین همسرآزاری هایش درخواست غرامت 50 میلیون دلاری را به دادگاه به همراه شکایت ارجاع داد.

دادگاه این زوج پرحاشیه چند روزی است که به اتمام رسیده و بر خلاق تصور همه جانی دپ به دلیل تکمیل بودن مدارک لازم برنده دادگاه شد و توانست امبر هرد را محکوم کند. به دستور دادگاه جانی دپ موظف به پرداخت 2 میلیون دلار غرامت و امبر هرد موظف به پرداخت 10 میلیون دلار شد. جانی دپ توانست باز هم محبوبیت سابق خود را بدست آورد.

اما واکنش امبر هرد بعد از پایان این داستان کاملا عجیب بود! او بیان داشته است که : همسر سابق من بازهم با قدرت و نفوذش توانست پیروز شود و بار دیگر کارهای خود را پوشش دهد!!

وکلای امبر هرد نیز از این داستان استفاده کرده و در رسانه اعلام داشته اند که : موکلش قطعا درخواست تجدید نظر را خواهد داشت چون دلایل خوبی برای این کار دارد.

یکی دیگر از وکلای هرد بیان داشته است : در دادگاه برگزار شده مدارکی مطرح شدند که مجاز به انتشار نبوده و همین موضوع اعضای هیئت منصفه را گیج کرده است!!

نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید