دوبله فارسی

دانلود فیلم بی نهایت Infinite 2021 زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
  • کشور سازنده: آمریکا
  • زبان: انگلیسی
  • رده سنی: 13+

لینک های دانلود اضافه شدند

مردی متوجه می شود که توهمات او در واقع تصویری از زندگی گذشته اش است و ...

درباره فیلم

دانلود فیلم بی نهایت 2021

این فیلم که در سال 2021 به انتشار رسیده در زانرهای اکشن و علمی تخیلی و دلهره آور به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستانفیلماز این قرار است که مردی متوجه می شود که توهمات او در واقع تصویری از زندگی گذشته اش است و …

درباره فیلم Infinite 2021

فیلم Infinite که کاربران ایرانی آن را با نام بی نهایت می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Mark Wahlberg و Chiwetel Ejiofor و Sophie Cookson به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Antoine Fuqua بوده است. این فیلم از وبگاه IMDB امتیاز 6.00 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

تماشای آنلاین فیلم Infinite به صورت رایگان

شما می توانید با سریعترین روش در سایت کاران مووی فیلم مورد نظر خود را یافته و بصورت رایگان به همراه پخش آنلاین فیلم مشاهده کرده و نهایت لذت را ببرید. فیلم بی نهایت Infinite 2021با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان در سه کیفیت 1080، 720 و 480 به انتشار رسیده و نسخه زیرنویس چسبیده این فیلم نیز بصورت مجزا قرار داده شده است. پخش آنلاین این فیلم نیز با سرعتی بالا به همراه زیرنویس فارسی چسبیده برای شما کاربران قرار داده شده تا نهایت لذت را برده باشید.

Infinite یک فیلم علمی تخیلی اکشن آمریکایی محصول ۲۰۲۱ است که توسط آنتوان فوکوآ کارگردانی شده و بر اساس رمانی به همین نام نوشته تاد استاین ساخته شده است. در این فیلم مارک والبرگ، چیویتل اجیوفور، دنیل ردکلیف، تیسا تومپسون، جیسون استاتهام، بیل پکستون، دیوید جیمز الیوت، ماریسا تامبلینگ و ناتاشا ماریون بازی می‌کنند.

داستان فیلم Infinite درباره مردی به نام ایوان مک کالی است که از توهمات و پارانویا رنج می‌برد. او به زودی متوجه می‌شود که این توهمات واقعی هستند و او بخشی از یک گروه مخفی است که از توانایی‌های ویژه خود برای محافظت از جهان استفاده می‌کنند.

ایوان باید با گذشته خود روبرو شود و یاد بگیرد که چگونه از توانایی‌های خود برای نجات جهان استفاده کند.

نکات مثبت فیلم Infinite 2021

  • بازی خوب بازیگران
  • کارگردانی ماهرانه
  • جلوه‌های ویژه خیره‌کننده

نکات منفی فیلم Infinite 2021

  • داستان کلیشه‌ای
  • پایان مبهم

نتیجه‌گیری

Infinite یک فیلم اکشن علمی تخیلی متوسط است که با بازی خوب بازیگران و کارگردانی ماهرانه، به مخاطبان سرگرمی ارائه می‌دهد. با این حال، داستان کلیشه‌ای و پایان مبهم، از نقاط ضعف فیلم هستند.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 4

Sasan:

1400/05/16

سلام نسخه بدون سانسور هم داره؟ و اگه هست کدومشه. با تشکر

پاسخ

سلام و خسته نباشید .. خیر لینک های دانلود بر اساس قوانین سازمان بازبینی می باشد

Mk:

1400/03/23

سانسور شدی؟

پاسخ

سلام و خسته نباشید دوست عزیز ... محتوای خارجی قرار داده شده در وب سایت کاران مووی بر اساس دستورالعمل های مراجع مربوط به بازبینی و سانسور می باشد.

سام:

1400/03/22

این که سانسور شدست

پاسخ

سلام و خسته نباشید دوست عزیز ... محتوای خارجی قرار داده شده در وب سایت کاران مووی بر اساس دستورالعمل های مراجع مربوط به بازبینی و سانسور می باشد.

مهدی:

1400/03/20

سلام لینک دانلود ایراد داره

پاسخ

سلام و خسته نباشید دوست عزیز ... لینک های دانلود هیچ مشکلی ندارند، سعی داشته باشید اگر می خواهید فیلم را دانلود کنید فیلترشکن را خاموش کنید

نظر خود را بنویسید