رتبه 7

دانلود فیلم لیدی برد Lady Bird 2017 دوبله فارسی از رسانه کاران مووی

«لیدی بِرد» فیلم نامزد اسکار سال ۲۰۱۷ دومین اثر گرتا گرویگ در مقام کارگردان بود که اولین فیلم او ده سال پیش از فیلم «شب‌ها و آخر هفته‌ها» ساخته شد. ساشا رونان بهترین بازی خود را به عنوان یک دختر دانش‌آموز کاتولیک سرکش ارائه می‌دهد. در این کمدی تاریک، کریستین مک فرسون (رونان) موجودی منحصربه‌فرد است که رابطه‌ای پرخاشگر با مادرش دارد و در مدرسه روابطی چالش‌برانگیز با سایرین دارد. لیدی برد تصویری زیبا و خنده‌دار از زندگی کریستین است، زیرا او مجبور است در طول تلاش‌هایش برای پذیرفته شدن در کالج معتبر نیویورک بر چندین مانع اجتماعی، شخصی و آموزشی غلبه کند.

رتبه 6

دانلود فیلم وداع 2019 The Farewell زیرنویس فارسی چسبیده از کاران مووی

در فیلم تاثیرگذار لولو وانگ که با بودجه‌ی کمی ساخته شد، «وداع»، مخاطب به کاوش در زندگی، مرگ، شفقت، و تفاوت‌های فرهنگی بین فرهنگ غربی و سنت چینی می‌پردازد. این فیلم کمدی دراماتیک داستان نویسنده‌ای به نام بیلی، مردی چینی-آمریکایی را روایت می‌کند که متوجه می‌شود مادربزرگش سرطان لاعلاج دارد و تنها چند ماه دیگر فرصت زندگی دارد.

پس از پرواز به چین برای همراهی با نای نای بیمار، متوجه می‌شود که نای‌نای نمی‌داند که او مریض است و خانواده‌اش این اطلاعات مهم را برای آرامش‌خاطرش پنهان می‌کنند. فیلم وانگ که بر اساس تجربیات خودش ساخته شده است، یک داستان خنده‌دار، جذاب، تکان دهنده و دلچسب است.

رتبه 5

دانلود فیلم سوگلی The Favourite 2018 دوبله فارسی از کاران مووی

اُلیویا کولمن برای بازی در نقش ملکه آن در فیلم «سوگلی» یورگوس لانتیموس برنده‌ی جایزه‌ی اسکار بهترین بازیگر زن شد. کارگردان فیلم‌های «لابستر» و «کشتن گوزن مقدس» سبکی متمایز و اغلب بسیار عمدی دارد، به خصوص در دیالوگ های شخصیت هایش و برخی از کنش هایی که روی پرده اجرا می شوند کاملاً پوچ است. «سوگلی» کمی آرام‌تر جریان دارد و کمدی پر سر و صدا آن واقعاً چیزی است که باید تماشا کرد. این داستان ملکه آن و رابطه‌ی عاشقانه‌ی همجنسگرانه‌ی او با دو دستیار زن با بازی ریچل وایز و اما استون را دنبال می کند که به عنوان معتمدان متخاصم ملکه درنظر گرفته می‌شوند.

رتبه 4

دانلود فیلم خیابان جامپ شماره 21 21 Jump Street دوبله فارسی از رسانه کاران مووی

21 Jump Street یک فیلم کمدی اکشن پلیسی آمریکایی محصول سال 2012 به کارگردانی فیل لرد و کریستوفر میلر (در اولین اکشن کارگردانی آنها)، نوشته جونا هیل و مایکل باکال، و با بازی هیل وچنینگ تیتوم است.[7] این فیلم اقتباسی از مجموعه تلویزیونی 1987-1991 به همین نام توسط استفن جی کانل و پاتریک هاسبورگ، افسران پلیس اشمیت و جنکو را دنبال می‌کند که مجبور می‌شوند دوران دبیرستان را دوباره زندگی کنند، زمانی که به عنوان دانش‌آموزان دبیرستانی مخفیانه به آنجا بروند. جلوگیری از شیوع یک ماده مخدر مصنوعی جدید و دستگیری تامین کننده آن.

رتبه 3

دانلود فیلم اون یکی ها 2010 The Other Guys زیرنویس فارسی چسبیده

دهه‌ی ۲۰۱۰ دهه‌ی پرمشغله‌ای برای آدام مک‌کی بود؛ با فیلم‌هایی نظیر «معاون»، «رکود بزرگ» و «گوینده‌ ۲» که تحت عنوان کارگردان از او اکران شد. با این حال «اون یکی‌ها» به عنوان خنده‌دارترین اثر او در این دهه لقب گرفت. با حضور ویل فرل و مارک والبرگ در نقش کارآگاه آلن و کارآگاه تری، دو افسر پلیس که با یکدیگر درگیرند، وظیفه‌ی تحقیق در مورد سرمایه دار ثروتمند میلیاردر، سر دیوید ارشون (استیو کوگان) را بر عهده می‌گیرند، اما پس از بررسی، آن‌ها به طور ناخواسته توطئه‌ی بزرگ‌تری را افشا می کنند. تضاد بین شخصیت‌های فرل و والبرگ به طرز طنزآمیزی پر زرق و برق و جذاب است. تماشای این فیلم هر مخاطبی را به خنده می‌اندازد.

رتبه 2

دانلود فیلم کمپین The Campaign 2012 زیرنویس فارسی چسبیده

کمپین یک فیلم کمدی طنز سیاسی آمریکایی محصول 2012 به کارگردانی جی روچ، نویسندگی شاون هارول و کریس هنچی است و ویل فرل و زک گالیفیاناکیس در نقش دو شهروند کارولینای شمالی که برای یک کرسی در کنگره با هم رقابت می کنند، بازی می کند. این فیلم در 10 آگوست 2012 توسط Warner Bros Pictures اکران شد و نظرات متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد.

رتبه 1

دانلود فیلم The Grand Budapest Hotel 2014 با زیرنویس فارسی همراه

این فیلم ماجراهای M. Gustave (Ralph Fiennes)، دربان افسانه ای در یک هتل معروف اروپایی در بین جنگ ها، و Zero مصطفی (Tony Revolori)، پسر لابی را روایت می کند که مورد اعتمادترین دوست او می شود. داستان شامل دزدی و بازیابی یک نقاشی گرانبها از رنسانس و نبرد برای ثروت عظیم خانوادگی است – همه اینها در پس زمینه یک قاره به طور ناگهانی و دراماتیک در حال تغییر است.