رتبه 10

دانلود فیلم توطئه آمیز Insidious 2010 زیرنویس فارسی چسبیده

بسیاری از طرفداران ترسناک تمایل دارند فیلم های ترسناک PG-13 را حذف کنند، اما فیلم «توطئه‌آمیز» ساخته‌ی کارگردان جیمز وان در سال 2011 نشان داد که برای ترسناک بودن نیازی به رتبه R ندارید. از آنجایی که اولین فیلم با فروش 100 میلیون دلاری در سراسر جهان با بودجه 1.5 میلیون دلاری به فروش رسید، این فرنچایز رشد کرده است. «توطئه‌آمیز: بخش ۲» در سال 2013 منتشر شد و سپس «توطئه‌آمیز: بخش ۳»در سال 2015 منتشر شد که یک پیش درآمد بود.

سپس فیلم «توطئه‌آمیز: آخرین کلید» در سال 2018 ادامه یافت و پنجمین فیلم از این فرانچایز با عنوان «توطئه‌آمیز: ترس از تاریکی» قرار است در تاریخ 7 ژوئیه 2023 در سینماها اکران شود. در این پنج فیلم، تماشاگران برای دیدن وحشت‌های ناشی از احضار شیاطین به مناطقی که احساس می‌کنند خانه هستند، بازگشته‌اند.

رتبه 9

دانلود فیلم توطئه آمیز آخرین کلید Insidious The Last Key 2018 زیرنویس فارسی چسبیده

Insidious: The Last Key یک فیلم ترسناک فراطبیعی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی آدام روبیتل و نویسندگی لی وانل است. جیسون بلوم، اورن پلی و جیمز وان تهیه کنندگی آن را بر عهده دارند. این چهارمین قسمت از فرنچایز Insidious و دومین قسمت در زمان بندی داستانی است که در طول این مجموعه جریان دارد. این فیلم با بازی لین شی، آنگوس سامپسون، لی وانل، اسپنسر لاک، کیتلین جرارد، و بروس دیویسون، به دنبال الیز رینیر فراروان‌شناس است که در حال بررسی یک جنایت در خانه دوران کودکی‌اش است.

گفتگوها برای قسمت چهارم این فرنچایز در ژوئن 2015 آغاز شد و وانل گفت که فیلم بعدی کمی قبل از اولین فیلم ساخته خواهد شد. در می 2016، اعلام شد که فصل 4 با نویسندگی وانل، تهیه کنندگی بلوم، پلی و وان، کارگردانی روبیتل و بازگشت شای برای بازی در نقش الیز رینیر، تاریخ اکران در اکتبر 2017 خواهد داشت. عکاسی اصلی در آگوست 2016 آغاز شد و ماه بعد به پایان رسید.

رتبه 8

دانلود فیلم فعالیت فراطبیعی ۲ ۲۰۱۰ با زیرنویس فارسی چسبیده

Paranormal Activity 2 یک فیلم ترسناک فراطبیعی است که در سال ۲۰۱۰ به کارگردانی تاد ویلیامز و نویسندگی مایکل آر پری، کریستوفر لاندون و تام پابست ساخته شده است. این فیلم پیش درآمدی بر فیلم «فعالیت ماوراء الطبیعه» محصول 2007 است که از دو ماه قبل شروع شده و با وقایع به تصویر کشیده شده در فیلم اصلی ادامه می‌یابد. در نیمه شب 22 اکتبر 2010 در سینماهای ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، مکزیک، برزیل، آرژانتین، لهستان و ایرلند اکران شد. یک نسخه بدون رتبه از این فیلم نیز منتشر شد

رتبه 7

دانلود فیلم فعالیت فراطبیعی 2007 با زیرنویس فارسی چسبیده

Paranormal Activity یک فیلم ترسناک فراطبیعی آمریکایی محصول سال 2007 است که توسط اورن پلی تهیه، نویسندگی، کارگردانی، عکاسی و تدوین شده است. این فیلم درباره یک زوج جوان (کتی فیترستون و میکا اسلوت) است که توسط یک حضور ماوراء طبیعی در خانه خود تسخیر شده اند. سپس دوربینی راه اندازی کردند تا آنچه را که آنها را آزار می دهد مستند کند. این فیلم از قراردادهای فیلم یافت شده استفاده می کند که در فیلم های بعدی این مجموعه منعکس شد.
این فیلم اولین ورودی از مجموعه فیلم های Paranormal Activity است. یک دنباله موازی به نام «فعالیت پارانرمال 2» در سال 2010 منتشر شد. موفقیت دو فیلم اول باعث ایجاد فیلم‌های بیشتری در این مجموعه شد: پیش‌درآمد «فعالیت پاراطبیعی 3» در سال 2011، و دنباله‌ای بر فیلم دوم، «فعالیت ماوراء الطبیعه 4» در سال 2012. قسمت پنجم و اسپین آف، The Marked Ones، در سال 2014 منتشر شد، و قسمت ششم، The Ghost Dimension، در سال 2015 منتشر شد. یک بازی ویدیویی، The Lost Soul، در سال 2017 منتشر شد، در حالی که هفتمین فیلم، Next of Kin، در سال 2021 منتشر شد.

رتبه 6

دانلود فیلم پاکسازی: هرج و مرج 2014 با زیرنویس فارسی چسبیده

پاکسازی: آنارشی یک فیلم ترسناک اکشن دیستوپیایی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۴ به نویسندگی و کارگردانی جیمز دموناکو است. این فیلم دنباله‌ای بر پاکسازی سال 2013 و قسمت دوم مجموعه پاکسازی است و فرانک گریلو، کارمن اجوگو، زک گیلفورد، کیله سانچز و مایکل کی ویلیامز در آن ایفای نقش می‌کنند. ادوین هاج نقش خود را در فیلم اول تکرار کرد. در 18 جولای 2014 در سراسر جهان منتشر شد.

این فیلم بیش از 111 میلیون دلار فروخت و نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد، آنها آن را به عنوان یک پیشرفت نسبت به فیلم قبلی خود ستایش کردند، اما از فرمول و فیلمنامه کلیشه ای آن انتقاد کردند. در حالی که فیلم اول عمدتاً در یک خانه اتفاق می‌افتد، Anarchy در اطراف منطقه بزرگ لس‌آنجلس اتفاق می‌افتد و بیشتر آنچه را که در طول رویداد برای اطراف اتفاق می‌افتد نشان می‌دهد. سومین فیلم از این مجموعه، پاکسازی: سال انتخابات، در 1 ژوئیه 2016 اکران شد.

رتبه 5

دانلود فیلم پاکسازی 2013 با زیرنویس فارسی چسبیده

پاکسازی (به انگلیسی: The Purge) یک فیلم اکشن ترسناک دیستوپایی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۳ به نویسندگی و کارگردانی جیمز دموناکو است. در این فیلم اتان هاوک، لنا هدی، آدلاید کین و مکس بورکلدر به عنوان اعضای یک خانواده ثروتمند که خود را در معرض خطر گروهی از قاتلان در خلال پاکسازی سالانه می‌بینند، شبی که در طی آن همه جنایت‌ها، از جمله قتل، موقتاً قانونی است، بازی می‌کنند. فیلم پاکسازی در 7 می 2013 در جشنواره فیلم استنلی به نمایش درآمد و یونیورسال پیکچرز آن را در 7 ژوئن 2013 در ایالات متحده اکران کرد. این فیلم در مقابل بودجه 3 میلیون دلاری 89 میلیون دلار فروخت.

این اولین قسمت از فرنچایز Purge است. دنباله‌ای با عنوان فرعی Anarchy، در 18 جولای 2014 در سراسر جهان منتشر شد. فیلم سوم، سال انتخابات، در 1 ژوئیه 2016 اکران شد، و یک پیش درآمد، The First Purge، در 4 ژوئیه 2018 اکران شد، و یک مجموعه تلویزیونی، بین فیلم های دوم و سوم، پخش شد. برای دو فصل از 4 سپتامبر 2018 تا 17 دسامبر 2019. پنجمین فیلم با نام The Forever Purge در 2 ژوئیه 2021 منتشر شد.

رتبه 4

دانلود فیلم a quiet place 2 با زیرنویس فارسی همراه

A Quiet Place Part II یک فیلم ترسناک پسا آخرالزمانی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۰ به نویسندگی و کارگردانی جان کرازینسکی است. این دومین قسمت از مجموعه فیلم‌های A Quiet Place است و دنباله‌ای برای فیلم A Quiet Place در سال ۲۰۱۸ است. داستان این خانواده را از فیلم اول دنبال می‌کند، زیرا آن‌ها به مسیریابی و زنده ماندن در دنیایی پسا آخرالزمانی ادامه می‌دهند که توسط بیگانگان نابینا با حس شنوایی حاد ساکن شده‌اند. امیلی بلانت، میلیسنت سیموندز و نوآ ژوپ دوباره نقش‌های خود را از فیلم اول بازی می‌کنند، در حالی که کیلیان مورفی، جیمون هونسو و اوکیریته اوناودووان به بازیگران می‌پیوندند و کرازینسکی از فیلم اول در یک سکانس فلش‌بک جدید بازمی‌گردد.

رتبه 3

دانلود فیلم The Conjuring 2013 با زیرنویس فارسی همراه

The Conjuring یک فیلم ترسناک فراطبیعی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۳ به کارگردانی جیمز وان و نویسندگی چاد هیز و کری دبلیو هیز است. این فیلم افتتاحیه در فرانچایز The Conjuring Universe است. پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا در نقش اد و لورین وارن، محققین ماوراء الطبیعه و نویسندگان مرتبط با موارد برجسته تسخیر شده، بازی می‌کنند. گزارش‌های ظاهراً واقعی آن‌ها الهام‌بخش داستان ترسناک آمیتیویل و فرانچایز فیلم بود. خانواده وارن به کمک خانواده پرون می آیند که در سال 1971 در خانه مزرعه تازه اشغال شده خود در رود آیلند وقایع نگران کننده ای را تجربه کردند.

رتبه 2

دانلود فیلم The Conjuring 2 2016 با زیرنویس فارسی همراه

The Conjuring 2 در بریتانیا با نام The Conjuring 2: The Enfield Case شناخته می شود یک فیلم ترسناک فراطبیعی آمریکایی به کارگردانی جیمز وان است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. فیلمنامه توسط چاد هیز، کری دبلیو هیز، وان و دیوید لزلی جانسون است. این فیلم دنباله ای بر The Conjuring در سال 2013، دومین قسمت از سری The Conjuring و سومین قسمت از فرانچایز The Conjuring Universe است. پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا دوباره نقش خود را به عنوان محققین ماوراء الطبیعه و نویسندگان اد و لورین وارن از فیلم اول بازی می کنند. این فیلم داستان وارن ها را دنبال می کند که برای کمک به خانواده هاجسون به انگلستان سفر می کنند، خانواده ای که در سال 1977 در خانه شورای انفیلد خود فعالیت پولترگیستی را تجربه می کنند که بعدها به عنوان پولترگیست انفیلد شناخته شد.

رتبه 1

دانلود فیلم A Quiet Place 2018 با زیرنویس فارسی

یک مکان آرام  A Quiet Place یک فیلم ترسناک علمی تخیلی پسا آخرالزمانی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی جان کرازینسکی و نویسندگی اسکات بک و برایان وودز و کرازینسکی است که برگرفته از داستانی است که توسط وودز و بک طراحی شده است. خلاصه داستان حول محور پدری (کراسینسکی) و مادری (امیلی بلانت) است که برای زنده ماندن و پرورش فرزندانشان (میلیسنت سیموندز و نوآ ژوپ) در دنیایی پسا آخرالزمانی که در آن موجودات فرازمینی کور با حس شنوایی حاد زندگی می‌کنند، مبارزه می‌کنند. این اولین فیلم از مجموعه فیلم های A Quiet Place است.

بک و وودز زمانی که در کالج بودند شروع به توسعه داستان کردند. در جولای 2016، کرازینسکی فیلمنامه مشخصات آنها را خواند و برای کارگردانی و بازنویسی فیلمنامه در مارس سال بعد استخدام شد. کرازینسکی و بلانت در ماه مه 2017 برای نقش‌های اصلی انتخاب شدند. فیلمبرداری از می تا نوامبر 2017 در شمال نیویورک انجام شد.