رتبه 7

دانلود فیلم جن گیر The Exorcist 1973 زیرنویس فارسی چسبیده

جن‌گیر The Exorcist یک فیلم ترسناک فراطبیعی آمریکایی محصول ۱۹۷۳ به کارگردانی ویلیام فریدکین و نویسندگی ویلیام پیتر بلاتی بر روی رمان او در سال ۱۹۷۱ به همین نام است. الن برستین، مکس فون سیدو، لی جی. کاب، کیتی وین، جک مک گوران (در آخرین نقش سینمایی خود)، جیسون میلر و لیندا بلر در این فیلم ایفای نقش می کنند. این فیلم به دنبال تسخیر یک دختر جوان و تلاش مادرش برای نجات او از طریق جن گیری توسط یک جفت کشیش کاتولیک است.

رتبه 6

دانلود فیلم نزول The Descent 2005 زیرنویس فارسی چسبیده از رسانه کاران مووی

The Descent یک فیلم ترسناک بریتانیایی محصول سال ۲۰۰۵ به نویسندگی و کارگردانی نیل مارشال است. این فیلم شش زن را دنبال می‌کند که وارد یک غار می‌شوند و برای زنده ماندن در برابر موجودات انسان‌نمای درون آن مبارزه می‌کنند. فیلمبرداری در بریتانیا انجام شد. صحنه های بیرونی در پارک اشریج، هرتفوردشایر و اسکاتلند فیلمبرداری شد. از آنجایی که فیلمسازان فیلمبرداری در یک غار واقعی را بسیار خطرناک و زمان بر می‌دانستند، صحنه‌های داخلی بر روی مجموعه‌های ساخته شده در استودیو پاین‌وود در نزدیکی لندن که توسط سیمون بولز طراحی شده بود، فیلم‌برداری شد. The Descent در 8 ژوئیه 2005 در سینماهای بریتانیا اکران شد. این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس 2006 به نمایش درآمد و در 4 اوت 2006 در ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقدهای مثبتی دریافت کرد و در گیشه موفق شد و در مقابل بودجه 3.5 میلیون پوندی 57.1 میلیون دلار فروخت.

رتبه 5

دانلود فیلم بیگانه 1979 با زیرنویس فارسی چسبیده

بیگانه یک فیلم علمی تخیلی ترسناک محصول سال ۱۹۷۹ به کارگردانی ریدلی اسکات و نویسندگی دن اوبانن است. بر اساس داستانی از O’Bannon و Ronald Shusett، خدمه یدک کش فضایی تجاری Nostromo را دنبال می کند که پس از برخورد با یک سفینه فضایی متروکه اسرارآمیز بر روی یک سیاره نمای ناشناخته، خود را در برابر یک فرازمینی تهاجمی و مرگبار می بینند که در این مکان رها شده است. نوسترومو در این فیلم تام اسکریت، سیگورنی ویور، ورونیکا کارترایت، هری دین استانتون، جان هرت، ایان هولم و یافت کوتو ایفای نقش می‌کنند. این توسط گوردون کارول، دیوید گیلر و والتر هیل از طریق شرکت آنها Brandywine Productions تولید شد و توسط فاکس قرن بیستم توزیع شد. گیلر و هیل فیلمنامه را اصلاح کردند و به آن اضافه کردند. شوست تهیه کننده اجرایی بود. Alien و مصنوعات همراه آن توسط هنرمند سوئیسی H. R. Giger طراحی شده اند، در حالی که هنرمندان مفهومی Ron Cobb و Chris Foss تنظیمات انسانی بیشتری را طراحی کرده اند.

رتبه 4

دانلود فیلم روانی 1960 با زیرنویس فارسی چسبیده

روان Psycho یک فیلم ترسناک و مهیج روان‌شناختی آمریکایی محصول ۱۹۶۰ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی آلفرد هیچکاک است. این فیلمنامه توسط جوزف استفانو نوشته شده و بر اساس رمانی به همین نام نوشته رابرت بلوخ در سال ۱۹۵۹ ساخته شده است. در این فیلم آنتونی پرکینز، جانت لی، ورا مایلز، جان گاوین و مارتین بالسام ایفای نقش می‌کنند. داستان در مورد برخورد ماریون کرین (لی) اختلاس کننده در حال فرار و نورمن بیتس (پرکینز) صاحب متل خجالتی و عواقب آن است که در آن یک محقق خصوصی (بالسام)، معشوق ماریون سم لومیس (گاوین) و او خواهر لیلا (مایلز) ناپدید شدن او را بررسی می کند.

Psycho به عنوان یک انحراف از فیلم قبلی هیچکاک شمال به شمال غربی تلقی می شد، زیرا با بودجه کمتری در سیاه و سفید توسط عوامل سریال تلویزیونی او آلفرد هیچکاک ارائه می کند فیلمبرداری شد. این فیلم در ابتدا بحث‌برانگیز تلقی می‌شد و نقدهای متفاوتی دریافت کرد، اما علاقه تماشاگران و بازده‌های فوق‌العاده گیشه باعث شد که یک ارزیابی مجدد منتقدان انجام شود. Psycho نامزد چهار جایزه اسکار شد، از جمله بهترین کارگردانی برای هیچکاک و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای Leigh.

رتبه 3

دانلود فیلم The Shining 1980 با زیرنویس فارسی همراه

درخشش یک فیلم ترسناک روان‌شناختی محصول سال ۱۹۸۰ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی استنلی کوبریک و نویسنده رمان‌نویس دایان جانسون است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام اثر استیون کینگ در سال 1977 ساخته شده است و جک نیکلسون، شلی دووال، اسکاتمن کروترز و دنی لوید در آن ایفای نقش می کنند. شخصیت اصلی فیلم جک تورنس (نیکلسون)، نویسنده مشتاق و الکلی در حال بهبودی است که به همراه همسرش وندی تورنس (دووال) و جوان، موقعیتی را به عنوان نگهبان خارج از فصل هتل تاریخی اوورلوک در کلرادو راکی ​​می پذیرد. پسر، دنی تورنس (لوید). دنی دارای توانایی های روانی به نام “درخشش” است. پس از اینکه طوفان زمستانی تورنسس را در برف گرفتار می کند، سلامت عقل جک به دلیل نفوذ نیروهای ماوراء طبیعی ساکن هتل بدتر می شود.

رتبه 2

دانلود فیلم جیغ ۱ ۱۹۹۶ با زیرنویس فارسی چسبیده

جیغ Scream یک فیلم اسلشیر آمریکایی است که در سال ۱۹۹۶ منتشر شد به کارگردانی وس کریون و نویسندگی کوین ویلیامسون. در این فیلم دیوید آرکت، نیو کمبل، کورتنی کاکس، متیو لیلارد، رز مک گوان، اسکیت اولریش و درو بریمور به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم که در 20 دسامبر منتشر شد، به دنبال دانش آموز دبیرستانی سیدنی پرسکات (کمپبل) و گروه دوستانش در شهر خیالی وودزبورو، کالیفرنیا است که با لباسی برای هالووین به نام Ghostface هدف یک قاتل مرموز قرار می گیرند.

این فیلم کلیشه‌های ژانر اسلشر را که در فیلم‌هایی مانند هالووین (1978)، جمعه سیزدهم (1980)، و کابوس در خیابان الم (1984) متعلق به کریون (1984) رایج شده است، طنز می‌کند. Scream در زمان اکرانش برای نمایش شخصیت‌هایی که از فیلم‌های ترسناک دنیای واقعی آگاه بودند، منحصربه‌فرد تلقی می‌شد که آشکارا کلیشه‌هایی را که فیلم سعی در براندازی آنها داشت، مورد بحث قرار می‌داد. Scream با احیای ژانر اسلشر در دهه 1990 شناخته شد، که پس از هجوم عناوین مستقیم به ویدیو و دنباله‌های متعدد برای فرنچایزهای ترسناک دهه‌های 1970 و 1980 تقریباً مرده در نظر گرفته شد. موفقیت Scream باعث ایجاد یک سری دنباله شد که با Scream 2 شروع شد

رتبه 1

دانلود فیلم چیزها The Thing 1982 زیرنویس فارسی چسبیده

The Thing یک فیلم علمی تخیلی ترسناک آمریکایی محصول سال ۱۹۸۲ به کارگردانی جان کارپنتر بر اساس فیلمنامه ای از بیل لنکستر است. بر اساس رمان جان دبلیو. کمپبل جونیور در سال 1938 چه کسی آنجا می رود؟، داستان گروهی از محققان آمریکایی در قطب جنوب را روایت می کند که با “چیز” همنام روبرو می شوند، یک شکل حیات فرازمینی انگلی که موجودات دیگر را جذب و سپس تقلید می کند. . گروه با پارانویا و درگیری غلبه می کند زیرا می آموزند که دیگر نمی توانند به یکدیگر اعتماد کنند و هر یک از آنها می تواند همان چیز باشد. در این فیلم کرت راسل در نقش خلبان هلیکوپتر تیم R.J. مک ریدی، با ای. ویلفورد بریملی، تی. کی. کارتر، دیوید کلنون، ​​کیت دیوید، ریچارد دیزارت، چارلز هالاهان، پیتر مالونی، ریچارد ماسور، دونالد موفات، جوئل پولیس و توماس جی ویتز در نقش های مکمل.