رتبه 6

دانلود فیلم شجاع دل 1995 با زیرنویس فارسی چسبیده

شجاع دل (به انگلیسی: Braveheart) یک فیلم درام تاریخی حماسی آمریکایی محصول ۱۹۹۵ به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و بازی مل گیبسون است. گیبسون نقش سر ویلیام والاس، جنگجوی اسکاتلندی اواخر قرن سیزدهم را به تصویر می کشد که اسکاتلندی ها را در جنگ اول استقلال اسکاتلند علیه ادوارد اول پادشاه انگلستان رهبری کرد. در این فیلم سوفی مارسئو، پاتریک مک گوهان و کاترین مک کورمک نیز ایفای نقش می کنند. این داستان از شعر حماسی قرن پانزدهمی Blind Harry به نام The Actes and Deidis of the Illustre و Vallyeant Campiun Schir William Wallace الهام گرفته شده است و توسط Randall Wallace برای صفحه نمایش اقتباس شده است.

رتبه 5

دانلود فیلم کازابلانکا 1942 با زیرنویس فارسی چسبیده

کازابلانکا یک فیلم درام رمانتیک آمریکایی محصول 1942 به کارگردانی مایکل کورتیز و با بازی همفری بوگارت، اینگرید برگمن و پل هنرید است. این فیلم که در طول جنگ جهانی دوم فیلمبرداری و روایت می شود، روی یک تبعه آمریکایی (بوگارت) متمرکز است که باید بین عشقش به یک زن (برگمان) و کمک به همسرش (هنرید)، رهبر مقاومت چکسلواکی، برای فرار از شهر تحت کنترل ویشی یکی را انتخاب کند. کازابلانکا به مبارزه خود علیه آلمانی ها ادامه دهد. فیلمنامه بر اساس همه به ریک می‌آیند، نمایشنامه‌ای است که توسط موری برنت و جوآن آلیسون ساخته نشده است. بازیگران مکمل شامل کلود رینز، کنراد وید، سیدنی گرین استریت، پیتر لور و دولی ویلسون هستند.

رتبه 4

دانلود فیلم اینک آخر الزمان 1979 با زیرنویس فارسی چسبیده

آخرالزمان اکنون یک فیلم جنگی حماسی آمریکایی محصول سال ۱۹۷۹ به تهیه کنندگی و کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا است. فیلمنامه که توسط کاپولا، جان میلیوس و مایکل هر نوشته شده است، بر اساس رمان «قلب تاریکی» نوشته جوزف کنراد در سال 1899 است، با تغییر مکان از اواخر قرن نوزدهم کنگو به جنگ ویتنام. این فیلم یک سفر رودخانه‌ای از ویتنام جنوبی به کامبوج را دنبال می‌کند که توسط کاپیتان ویلارد (مارتین شین) انجام می‌شود، که در یک ماموریت مخفی برای ترور سرهنگ کورتز (مارلون براندو)، یک افسر نیروی ویژه مرتد است که متهم به قتل است و فرض می‌شود که دیوانه است. در این گروه بازیگران رابرت دووال، فردریک فارست، آلبرت هال، سم باتمز، لارنس فیشبرن و دنیس هاپر نیز حضور دارند.

رتبه 3

دانلود فیلم نجات سرباز رایان 1998 با زیرنویس فارسی چسبیده

نجات سرباز رایان Saving Private Ryan یک فیلم جنگی حماسی آمریکایی به کارگردانی استیون اسپیلبرگ و نویسندگی رابرت رودات است که در سال ۱۹۹۸ منتشر شد. داستان این فیلم در سال 1944 در فرانسه و در طول جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد و گروهی از سربازان به رهبری کاپیتان جان میلر (تام هنکس) را دنبال می‌کند که پس از کشته شدن سه برادرش در جنگ، سرباز جیمز رایان (مت دیمون) را از جنگ بیرون می‌آورند. . از بازیگران آن می توان به ادوارد برنز، تام سایزمور، بری پپر، جیووانی ریبیسی، وین دیزل، آدام گلدبرگ و جرمی دیویس اشاره کرد. Rodat با الهام از کتاب‌های Stephen E. Ambrose و گزارش‌های تلفات در میان اعضای یک خانواده مانند برادران Niland، پیش‌نویس فیلمنامه را تهیه کرد و پارامونت پیکچرز او را برای تکمیل نوشتن استخدام کرد. این پروژه مورد توجه هنکس و اسپیلبرگ قرار گرفت که موفقیت های قبلی آنها توسعه پروژه را تضمین کرد. اسپیلبرگ می‌خواست Saving Private Ryan را تا حد امکان معتبر جلوه دهد و فرانک دارابونت و اسکات فرانک را استخدام کرد تا بازنویسی‌های بدون اعتبار را بر اساس تحقیقات و مصاحبه با کهنه‌سربازان انجام دهند. بازیگران اصلی یک اردوی یک هفته ای را پشت سر گذاشتند تا تجربه سربازی را درک کنند. فیلمبرداری از ژوئن تا سپتامبر 1997، با بودجه 65 تا 70 میلیون دلار، تقریباً به طور کامل در لوکیشن در انگلستان و ایرلند انجام شد. نبرد افتتاحیه اوماها در ساحل پرتحرک ترین صحنه بود که 12 میلیون دلار برای فیلمبرداری در چهار هفته با 1500 قسمت اضافی هزینه کرد.

رتبه 2

دانلود فیلم فهرست شیندلر Schindlers List 1993 با زیرنویس فارسی چسبیده

فهرست شیندلر یک فیلم درام تاریخی حماسی آمریکایی محصول 1993 به کارگردانی و تهیه کنندگی استیون اسپیلبرگ و نویسندگی استیون زیلیان است. این فیلم بر اساس رمان کشتی شیندلر نوشته توماس کنلی رمان‌نویس استرالیایی در سال ۱۹۸۲ ساخته شده است. این فیلم درباره اسکار شیندلر، یک صنعتگر آلمانی است که بیش از هزار پناهجوی عمدتاً یهودی لهستانی را از هولوکاست با به کارگیری آنها در کارخانه های خود در طول جنگ جهانی دوم نجات داد. لیام نیسون در نقش شیندلر، رالف فاینس در نقش افسر اس اس آمون گوث و بن کینگزلی در نقش ایتزاک استرن، حسابدار یهودی شیندلر بازی می کنند.

ایده هایی برای فیلمی درباره شیندلرجودن (یهودیان شیندلر) در اوایل سال 1963 مطرح شد. پولدک ففربرگ، یکی از شیندلرجودن ها، شرح داستان شیندلر را ماموریت زندگی خود کرد. اسپیلبرگ زمانی علاقه مند شد که سیدنی شینبرگ، مدیر اجرایی، نقد و بررسی کتاب کشتی شیندلر را برای او ارسال کرد. یونیورسال پیکچرز حقوق این رمان را خرید، اما اسپیلبرگ که مطمئن نبود برای ساخت فیلمی درباره هولوکاست آماده است، سعی کرد پروژه را به چندین کارگردان واگذار کند.

رتبه 1

دانلود فیلم 2002 The Pianist با زیرنویس فارسی چسبیده

پیانیست The Pianist یک فیلم زندگینامه‌ای درام جنگی محصول سال ۲۰۰۲ و به کارگردانی رومن پولانسکی، با فیلمنامه‌ای از رونالد هاروود و با بازی آدرین برودی است. این بر اساس کتاب زندگینامه ای پیانیست (1946)، خاطرات هولوکاست توسط پیانیست و آهنگساز لهستانی-یهودی ولادیسلاو شپیلمن، بازمانده هولوکاست، ساخته شده است. این فیلم محصول مشترک فرانسه، بریتانیا، آلمان و لهستان بود.

پیانیست در 24 مه 2002 در جشنواره فیلم کن 2002 نمایش داده شد، جایی که برنده نخل طلا شد و در سپتامبر همان سال اکران عمومی شد. این فیلم تحسین گسترده منتقدان را دریافت کرد و منتقدان کارگردانی پولانسکی، بازی برودی و فیلمنامه هاروود را ستودند. در هفتاد و پنجمین دوره جوایز اسکار، این فیلم برنده جایزه بهترین کارگردانی (پولانسکی)، بهترین فیلمنامه اقتباسی (هاروود) و بهترین بازیگر مرد (برودی) شد و نامزد چهار فیلم دیگر از جمله بهترین فیلم (به شیکاگو می‌بازد). همچنین برنده جایزه بافتا برای بهترین فیلم و جایزه بافتا برای بهترین کارگردانی در سال 2003 و هفت سزار فرانسوی از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد برای برودی شد. این فیلم در 100 فیلم برتر قرن 21 بی بی سی در سال 2016 گنجانده شد.