لینک های دانلود اضافه شدند

پس از یک سقط غم انگیز، لولا و همسرش آدولفو، تین و تینا، دو برادر و خواهر دوست داشتنی با تحصیلات فوق کاتولیک را به فرزندی قبول می کنند که باعث می شود کتاب مقدس را به کلمه تفسیر کنند.

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 2GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 1.1GB

کیفیت : 480

حجم فایل: 592MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 2GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.1GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 592MB

پخش آنلاین فیلم

درباره فیلم

دانلود فیلم Tin and Tina 2023

اسپانیا، 1981. لولا در روز عروسی خود دچار خونریزی داخلی می شود و نوزادی را که در انتظارش بود از دست می دهد. بدتر از آن، او در بیمارستان گزارش شده است که او ظرفیت باردار شدن را از دست داده است. چند ماه بعد و در حالی که لولا هنوز از تراژدی افسرده است، آدولفو، شوهرش، او را متقاعد می کند که در صومعه ای نزدیک شهر، یک نوزاد را به فرزندی قبول کند. اما به جای فرزندخواندگی، لولا تصمیم می گیرد تین و تینا، دو دوقلو دوست داشتنی با استعداد موسیقی را به فرزندی قبول کند. با این حال، لولا به دلیل ظهور آنها در صومعه متوجه می شود که تین و تینا مذهبی دیوانه وار هستند که کتاب مقدس را به کلمه تفسیر می کنند، بدون در نظر گرفتن عواقب. وسواس نسبت به مسیح، خدا و نجات، نگرش و رفتار آنها زندگی آرام خانوادگی آنها را به جهنمی پر از ترس تبدیل می کند. در حالی که یک پدر غایب آدولفو اتهامات لولا را صرفاً به عنوان یک چیز بچه گانه رد می کند، لولا در شب سال نو غش می کند تا متوجه چیزی غیرممکن شود: او دوباره باردار است. با در نظر گرفتن آن به عنوان یک معجزه، این خبر او و آدولفو را خوشحال می کند، اما لولا با این فکر که تین و تینا او و کودکی را که به دنبال رستگاری آسمانی هستند در خطر قرار خواهند داد، دچار وسواس می شود….امیدواریم با دیدن این فیلم نهایت لذت را برده باشید..کاران مووی…

دانلود فیلم تین و تینا از کاران مووی

فیلم تین و تینا محصول سال 2023 کشور اسپانیا و آمریکا و رومانی در ژانر ترسناک و رازآلود و دلهره آور میباشد. تین و تینا توسط Rubin Stein کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Milena Smit و Jaime Lorente و Carlos González Morollón در آن ایفای نقش کرده اند.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید