لینک های دانلود اضافه شدند

«آلیس» در راکون سیتی بیدار می شود و در میابد که زامبی ها همه جا هستند و تمام شهر آلوده شده است. او با کمک «جیل ولنتاین» و «کارلوس اولیورا» باید راهی برای خارج شدن از شهر بیابد، زیرا قرار است تمام شهر با یک موشک هسته ای منهدم شود.

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 1.8GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 963MB

کیفیت : 480

حجم فایل: 510MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.8GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 963MB

کیفیت: 480

حجم فایل: 510MB

پخش آنلاین فیلم

درباره فیلم

دانلود فیلم Resident Evil: Apocalypse 2004

فیلم رزیدنت ایول 2 محصول سال 2004 و ساخته کشور های آمریکا،انگلستان، و .. بوده که امتیاز 6.1 را از 10 دریافت کرده است. قسمت دوم سری فیلم های رزیدنت ایول که به نام آخرالزمان به انتشار رسیده است که دقیقا بعد از داستان قسمت اول اتفاقاتی که پیش روی آلیس می باشد را به نمایش گذاشته است. در توضیح این فیلم بیان شده است که: آلیس از یک خواب وحشتناک بیدار می شود تا متوجه شود بدترین ترس هایش متوجه شده است – مردگان تشنه به خون، که او و جوخه نظامی نخبه که اکنون نابود شده برای نابودی آنها می جنگیدند، در شهری که تأسیسات مخفی شرکت آمبرلا را احاطه کرده است، رها شده اند. آلیس با کشف اینکه او یک آزمایش چتر بود، از نظر زیست ژنتیکی با قدرت ها، حواس و مهارت های جدید تقویت شده است – و او به آنها نیاز خواهد داشت. در قلب شهر ویران شده راکون، گروه کوچکی از افراد غیر آلوده، از جمله جیل ولنتاین، عضوی از تیم تاکتیک‌های ویژه و خدمات نجات راکون سیتی، و کارلوس اولیویرا، افسر امنیتی شرکت آمبرلا، برای جان خود در برابر انبوهی از این افراد می‌جنگند. Undead و Lickers مرگبارتر و سریعتر. با تمام شدن شانس و منابع، گروه توسط آلیس نجات می‌یابد و قبل از اینکه شرکت آمبرلا آزمایش خود را از روی زمین پاک کند، شروع به نبردی هیجان‌انگیز برای زنده ماندن و فرار می‌کنند. تنها امید آنها در جایی در شهر راکون نهفته است – دکتر چارلز اشفورد، یکی از دانشمندان برجسته شرکت آمبرلا، به آلیس و بقیه کمک می کند تا با خیال راحت از شهر فرار کنند – اگر دخترش را پیدا کنند. انجی اشفورد از پدرش جدا شد و اکنون از ترس پنهان شده است. آلیس، جیل و کارلوس باید از میان ارتشی از مردگان برای نجات او مبارزه کنند. در تمام این مدت، یک سلاح مخفی با نام رمز Nemesis به طور آزمایشی با تغییرات بزرگتر از Alice تغییر یافته و برای ردیابی و نابود کردن آنها برنامه ریزی شده است. آن‌ها به تمام قدرت و مهارت‌های خود نیاز دارند تا در نبرد زندگی‌شان در برابر شیطان بی‌عقلی که شهر را آلوده کرده و نیروهای قدرتمندی که آن را بر سر بشر راه انداخته‌اند بجنگند….امیدواریم با دیدن این فیلم نهایت لذت را برده باشید..کاران مووی…

دانلود فیلم رزیدنت اویل: آخرالزمان از کاران مووی

فیلم رزیدنت اویل – آخرالزمان محصول سال 2004 کشور آلمان و انگلستان و آمریکا و کانادا و فرانسه در ژانر اکشن و ترسناک و علمی تخیلی میباشد. رزیدنت اویل – آخرالزمان توسط Alexander Witt کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Milla Jovovich و Sienna Guillory و Eric Mabius در آن ایفای نقش کرده اند.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید