• کشور سازنده: ایران
  • زبان: فارسی , انگلیسی

لینک های دانلود اضافه شدند

در تهران سالهای 1330 یک زوج جوان یهودی به نام های دانیال و مونس همچون بسیاری دیگر از یهودیان خواهان عزیمت به سرزمین موعود هستند. اما از آنجاییکه عمویشان یعفوب مخالف صهیونیزم است با مخالفت سازمان هاگانا که یک گروه بسیج کنندهٔ یهودیان میباشد مواجه میشوند. چندی بعد....

درباره فیلم

دانلود فیلم ایرانی سرب 1367

این فیلم محصول سال 1367 در ایران است که امتیاز 6.3 را از 10 در ژانر اکشن تاریخی دریافت کرده است. در خلاصه داستان این فیلم بیان شده که: در تهران سالهای 1330 یک زوج جوان یهودی به نامهای دانیال و مونس همچون بسیاری دیگر از یهودیان خواهان عزیمت به سرزمین موعود هستند. اما از آنجاییکه عمویشان یعفوب مخالف صهیونیزم است با مخالفت سازمان هاگانا که یک گروه بسیج کنندهٔ یهودیان میباشد مواجه میشوند. چندی بعد یعقوب به دست یزغل که عضو سازمان است کشته میشود و پلیس میرزا محسن، همسایه یعقوب را که فردی متدین بوده و برای کمک به او آمده است را به جرم قتل دستگیر و روانهٔ زندان میکند و…امیدواریم با دیدن این فیلم نهایت لذت را برده باشید..کاران مووی..

دانلود فیلم سرب از کاران مووی

فیلم سرب محصول سال 1989 کشور ایران در ژانر اکشن و تاریخی و دلهره آور میباشد. سرب توسط Masud Kimiai کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Jamshid Mashayekhi و Jalal Moghadam و Hadi Eslami در آن ایفای نقش کرده اند.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید