دوبله فارسی

دانلود فیلم مارول ها The Marvels 2023 دوبله فارسی پخش آنلاین
  • کشور سازنده: آمریکا
  • زبان: انگلیسی , اردو
  • رده سنی: 13+

لینک های کیفیت خوب قرار داده شد

کارول دانورز با قدرت های کامالا خان و مونیکا رامبو درگیر می شود و آنها را مجبور می کند تا برای نجات جهان با هم همکاری کنند....

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 2.1GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 1.1GB

کیفیت : 480

حجم فایل: 689MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 2.1GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.1GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 688MB

پخش آنلاین فیلم

نسخه دوبله فارسی

کیفیت: 1080

حجم فایل: 2.2GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.1GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 680MB

پخش آنلاین فیلم

درباره فیلم

دانلود فیلم مارول ها

این فیلم که در سال 2023 به انتشار رسیده در ژانرهای اکشن و ماجراجویی و فانتزی به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستان فیلم از این قرار است که داستان پیش زمینه قدرتمندترین ابر قهرمان دنیای سینمایی مارول را بازگو می کند.

فیلم مارول های درواقع سعی دارد داستان و ادامه زندگی ابرقهرمان های جدید را به تصویر بکشد. این سینمایی بعد از اتفاقات انتقام جویان پایان بازی داستان خود را شرح می دهد و تمرکزش بر روی اتفاقاتی است که فیوری و خانوم مارول تجربه می کنند. اکنون که دنیا و کهکشان قهرمان های اصلی خود یعنی مرد آهنی و کاپیتان آمریکا را از دست داده است، شکوفایی قهرمانان جدید کاری لازم و به جا می باشد.

تمامی فیلم های جدید مارول در انتها داستان را می خواهند به یک نبرد دیگر هدایت کنند. نبردی که جوانان حافظ امنیت باید برای دفاع از مردم زمین دست به دامان قهرمان های پیشین شوند. اما برای اتفاق افتادن این موضوع زمان زیادی نیاز است.

دانلود فیلم the marvels 2023

فیلم The Marvels که کاربران ایرانی آن را با نام مارول ها می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Brie Larson و Teyonah Parris و Iman Vellani به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Nia DaCosta بوده است. این فیلم از وبگاه IMDB امتیاز 6.00 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

کارول دانورز با نام مستعار کاپیتان مارول هویت خود را از کری ظالم پس گرفته و از اطلاعات عالی انتقام گرفته است. اما عواقب ناخواسته باعث می شود که کارول بار یک جهان بی ثبات را به دوش بکشد. وقتی وظایفش او را به یک کرم چاله غیرعادی مرتبط با یک انقلابی کری می‌فرستد، قدرت او با کامالا خان، طرفدار فوق‌العاده جرسی سیتی، با نام مستعار خانم مارول، و خواهرزاده کارول که اکنون S.A.B.E.R است، درگیر می‌شود.

The Marvels یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ است که بر اساس مارول کامیکس و با حضور شخصیت‌های کارول دنورز / کاپیتان مارول، مونیکا رمبو / فوتون و کامالا خان / خانم مارول است.داستان فیلم دنباله ای بر فیلم های کاپیتان مارول (۲۰۱۹) و خانم مارول (۲۰۲۲) است و در آن کارول دنورز به همراه مونیکا رمبو و کامالا خان برای مقابله با یک تهدید جدید متحد می شوند. در این فیلم بری لارسون در نقش کارول دنورز، تیونا پریس در نقش مونیکا رمبو و ایمان ولانی در نقش کامالا خان به ایفای نقش می پردازند. ساموئل ال جکسون نیز در نقش نیک فیوری در این فیلم حضور دارد.

فیلم The Marvels به کارگردانی نیا داکوستا و نویسندگی مگان مک‌دانل و الیسا کاراسیک ساخته شده است. این فیلم در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ در ایالات متحده اکران شد و با استقبال مثبت منتقدان و تماشاگران روبرو شد.

نکات برجسته فیلم

  • بازی های خوب بازیگران
  • صحنه های اکشن هیجان انگیز
  • جلوه های ویژه چشمگیر

نکات مثبت فیلم The Marvels

  • بازی خوب بازیگران

بازیگران فیلم The Marvels به خوبی توانسته اند نقش های خود را ایفا کنند. بری لارسون در نقش کارول دنورز، بازی خوبی ارائه داده است. او توانسته است شخصیت یک زن قوی و مستقل را به خوبی به تصویر بکشد. ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، بازی خوبی ارائه داده است. او توانسته است شخصیت یک مرد باتجربه و کارکشته را به خوبی به تصویر بکشد. ایمان ولانی در نقش مونیکا رمبو، بازی خوبی ارائه داده است. او توانسته است شخصیت یک زن جوان با استعداد را به خوبی به تصویر بکشد. تیونا پاریس در نقش کامالا خان، بازی خوبی ارائه داده است. او توانسته است شخصیت یک دختر جوان با روحیه ماجراجویی را به خوبی به تصویر بکشد.

کارگردانی جذاب
کارگردانی فیلم The Marvels جذاب و گیرا است. نیا داکوستا با استفاده از تصاویر زیبا و قاب بندی های هنرمندانه، توانسته است فضایی اکشن و پرتنش را برای فیلم ایجاد کند.

داستان جذاب و گیرا
داستان فیلم The Marvels جذاب و گیرا است. این فیلم داستان سه زن قدرتمند را روایت می کند که باید با یک تهدید جدید مقابله کنند.

نکات منفی فیلم The Marvels

سرعت کند روایت
روایت فیلم The Marvels در برخی از قسمت ها کند است. این امر می تواند برای برخی از مخاطبان خسته کننده باشد.

پایان غیرمنتظره
پایان فیلم The Marvels غیرمنتظره است. این امر می تواند برای برخی از مخاطبان خوشایند یا ناخوشایند باشد.

نقد فیلم

فیلم The Marvels یک فیلم ابرقهرمانی خوب است که با بازی های خوب بازیگران و صحنه های اکشن هیجان انگیز توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند. این فیلم با جلوه های ویژه چشمگیر نیز توانسته به خوبی دنیای مارول را به تصویر بکشد.

امتیاز فیلم

فیلم The Marvels از نظر منتقدان و تماشاگران امتیاز خوبی دریافت کرده است. این فیلم با امتیاز ۸٫۱ از ۱۰ در وب‌سایت IMDb قرار دارد.

جمع‌بندی

اگر به فیلم‌های ابرقهرمانی علاقه دارید، فیلم The Marvels را به شما پیشنهاد می‌کنم. این فیلم با بازی های خوب بازیگران و صحنه های اکشن هیجان انگیز توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند.

برخی از نکات جالب درباره فیلم

  • فیلم The Marvels اولین فیلمی است که سه شخصیت زن ابرقهرمان را در نقش اصلی دارد.
  • این فیلم بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرد.
  • فیلمبرداری فیلم The Marvels در شهرهایی چون نیویورک، لندن و هنگ کنگ انجام شد.
برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 2

امیر:

1402/09/25

عالیه

جواد:

1402/09/23

سانسور شده چند جا دانلود کردم ساسنور کرده بودن نگاه نکردم

نظر خود را بنویسید