لینک های دانلود

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.35 گیگابایت

کیفیت: 720

حجم فایل: 876 مگابایت

کیفیت: 480

حجم فایل: 491 مگابایت

درباره فیلم

دانلود دوستان: تجدید دیدار2021

این که در سال 2021 به انتشار رسیده در زانرهای به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستاناز این قرار است که فیلم دوستان: تجدید دیدار Friends: The Reunion 2021 یک ویژه برنامه بدون فیلمنامه از سریال محبوب Friends است که علاوه بر بازیگران اصلی فیلم یعنی مت له‌بلانک، متیو پری، دیوید شویمر، جنیفر انیستون، کورتنی کاکس و لیسا کودرو؛ مهمانانی همچون دیوید بکام، جاستین بیبر، جیمز کوردن، کیت هرینگتون، تام سلک و گروه BTS حاضر خواهند بود…

درباره Friends: The Reunion 2021

Friends: The Reunion که کاربران ایرانی آن را با نام دوستان: تجدید دیدار می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Courteney Cox و Jennifer Aniston و Lisa Kudrow به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Ben Winston بوده است. این از وبگاه IMDB امتیاز را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

تماشای آنلاین Friends: The Reunion به صورت رایگان

شما می توانید با سریعترین روش در سایت کاران مووی فیلم مورد نظر خود را یافته و بصورت رایگان به همراه پخش آنلاین فیلم مشاهده کرده و نهایت لذت را ببرید. دوستان: تجدید دیدار Friends: The Reunion 2021با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان در سه کیفیت 1080، 720 و 480 به انتشار رسیده و نسخه زیرنویس چسبیده این فیلم نیز بصورت مجزا قرار داده شده است. پخش آنلاین این فیلم نیز با سرعتی بالا به همراه زیرنویس فارسی چسبیده برای شما کاربران قرار داده شده تا نهایت لذت را برده باشید.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 1

Ali:

1403/02/4

بدون سانسوره؟؟

نظر خود را بنویسید