لینک های دانلود اضافه شدند

سقوط یک شهاب جادویی در شهر ماجراجویی به توله‌های پاترول قدرت‌های فوق‌العاده می‌دهد و آنها را به توله‌های توانا تبدیل می‌کند....

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 1.9GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 1GB

کیفیت : 480

حجم فایل: 616MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.9GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 616MB

پخش آنلاین فیلم

درباره فیلم

دانلود انیمیشن PAW Patrol The Mighty Movie 2023

هنگامی که یک شهاب سنگ جادویی در شهر ماجراجویی فرود می‌آید، به توله‌های پاترول قدرت‌های فوق‌العاده می‌دهد و آنها را به سگ‌های قدرتمند تبدیل می‌کند. برای Skye، کوچکترین عضو تیم، قدرت های جدید او رویایی است که به حقیقت پیوسته است. اما وقتی هامدینگر بایگانی توله سگ ها از زندان بیرون می آید و با یک دانشمند دیوانه همکاری می کند تا قدرت های فوق العاده را برای دو شرور بدزدد، اوضاع بدتر می شود. در حالی که سرنوشت شهر ماجراجویانه معلق مانده است، توله سگ های توانا باید قبل از اینکه خیلی دیر شود جلوی ابرشرورها را بگیرند و اسکای باید یاد بگیرد که حتی کوچکترین توله سگ نیز می تواند بزرگترین تفاوت را ایجاد کند. امیدواریم با دیدن این انیمیشن زیبا نهایت لذت را برده باشید.

دانلود انیمیشن سگ های نگهبان فیلم بزرگ از کاران مووی

انیمیشن سگ های نگهبان فیلم بزرگ محصول سال 2023 کشور آمریکا و کانادا در ژانر انیمیشن و اکشن و ماجراجویی میباشد. سگ های نگهبان فیلم بزرگ توسط Cal Brunker کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Mckenna Grace و Taraji P. Henson و Marsai Martin در آن ایفای نقش کرده اند.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید