• کشور سازنده: آمریکا
  • زبان: انگلیسی
  • رده سنی: 15+

لینک های دانلود اضافه شدند

تیم شرور سابق مگامایند، The Doom Syndicate، بازگشته است. قهرمان آبی ما که به تازگی تاجگذاری کرده است، باید ظاهر شیطانی خود را حفظ کند تا زمانی که بتواند دوستان خود را جمع کند تا از پرتاب مترو سیتی به ماه توسط هم تیمی های شرور سابق خود جلوگیری کند...

درباره فیلم

دانلود انیمیشن مگامایند در مقابل سندیکای نابودی 2024

این انیمیشن که در سال 2024 به انتشار رسیده در زانرهای انیمیشن و اکشن و ماجراجویی به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستان انیمیشن مگامایند در مقابل سندیکای نابودی Megamind vs The Doom Syndicate 2024 از این قرار است که تیم شرور سابق مگامایند، The Doom Syndicate، بازگشته است. قهرمان آبی ما که به تازگی تاجگذاری کرده است، باید ظاهر شیطانی خود را حفظ کند تا زمانی که بتواند دوستان خود را جمع کند تا از پرتاب مترو سیتی به ماه توسط هم تیمی های شرور سابق خود جلوگیری کند.

 

درباره انیمیشن Megamind vs The Doom Syndicate 2024

انیمیشن Megamind vs The Doom Syndicate که کاربران ایرانی آن را با نام مگامایند در مقابل سندیکای نابودی می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Scott Adsit و Josh Brener و Keith Ferguson به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Eric Fogel بوده است. این انیمیشن از وبگاه IMDB امتیاز 2.10 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید