دوبله اختصاصی

دانلود انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 Kung Fu Panda 4 2024 دوبله فارسی تریلر پخش آنلاین
  • کشور سازنده: آمریکا , چین
  • زبان: چینی , چینی
  • رده سنی: 13+

لینک های کیفیت خوب دوبله قرار داده شد

پس از اینکه پو انتخاب شد تا رهبر معنوی دره صلح شود، او باید یک جنگجوی اژدها را بیابد و آموزش دهد، در حالی که یک جادوگر شرور قصد دارد همه شرورهای اصلی را که پو آنها را شکست داده است، دوباره به قلمرو روح احضار کند....

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 2GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 1.1GB

کیفیت : 480

حجم فایل: 655MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 2GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.1GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 655MB

پخش آنلاین فیلم

نسخه دوبله فارسی

کیفیت: 1080

حجم فایل: 2.1GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.1GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 649MB

پخش آنلاین فیلم

تریلرها
درباره فیلم

دانلود انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 2024

این انیمیشن که در سال 2024 به انتشار رسیده در ژانرهای انیمیشن و اکشن و ماجراجویی به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستان انیمیشن پاندای 4 از این قرار است که پو را در ماجراجویی های با چشمان درشت او در چین باستان دنبال کنید، که عشق او به کونگ فو تنها با اشتهای سیری ناپذیر مطابقت دارد.

در 8 مارس، جک بلک بازیگر و کمدین افسانه‌ای در نقش پو – نامحتمل‌ترین استاد کونگ فو جهان – در چهارمین قسمت از مجموعه پانداهای کونگ فو کار بازگشت . در این فصل، پو به عنوان رهبر معنوی دره صلح انتخاب می شود. با این حال، یک جادوگر شرور، یک آفتاب پرست (وایولا دیویس) که می تواند شکل خود را تغییر دهد، کارکنان حکمت را می خواهد تا بتواند همه شرورهای اصلی را که پو قبلاً آنها را شکست داده بود، دوباره به قلمرو روح احضار کند.

برای شکست آفتاب پرست، پو باید کمک یک روباه دزد زودباور (Awkwafina) را بپذیرد و آنها برای محافظت از دره صلح و جلوگیری از بازگشت دشمنان خود به جستجوی خود می پردازند. ستاره های بازگشته عبارتند از صدای داستین هافمن در نقش استاد کونگ فو، شیفو. جیمز هونگ در نقش پدرخوانده پو، آقای پینگ؛ برایان کرانستون در نقش پدر خوانده پو، لی، و ایان مک شین در نقش تای لونگ، شاگرد سابق شیفو و دشمن اصلی او. Ke Huy Quan نیز به عنوان یک شخصیت جدید، Han، رهبر لانه دزدان، به بازیگران می پیوندد.

در آخر هفته افتتاحیه، کونگ فو پاندا 4 59 میلیون دلار در داخل کشور به دست آورد – که دومین نمایش بزرگ برای مجموعه پاندای کونگ فو کار محسوب می شود . در سطح بین‌المللی، این فیلم ۲۲.۲ میلیون دلار فروش داشت و مجموع فروش آخر هفته‌اش را به ۸۰.۵ میلیون دلار رساند. این فیلم در حال حاضر دارای ۷۱ درصد امتیاز منتقدان در بازی Rotten Tomatoes و امتیاز چشمگیر ۸۷ درصد تماشاگران است.

Kung Fu Panda 4 در نهایت تقریباً 120 روز (چهار ماه) پس از اکران خود در سینماها – یا حدوداً در 6 ژوئیه 2024 در Peacock پخش خواهد شد. طبق یک قرارداد چند ساله امضا شده بین یونیورسال و نتفلیکس ، این فیلم برای نتفلیکس خواهد رفت.

درباره انیمیشن Kung Fu Panda 4 2024

انیمیشن Kung Fu Panda 4 که کاربران ایرانی آن را با نام پاندای کونگ فو کار 4 می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Jack Black و Awkwafina و Viola Davis به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Mike Mitchell و Stephanie Stine بوده است. این انیمیشن از وبگاه IMDB امتیاز 6.50 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید