1

1184

1401/03/21

برد پیت از آنجلینا جولی شکایت کرد

برد پیت از آنجلینا جولی شکایت کرد| ماجرای کامل شکایت برد پیت از آنجلینا جولی – کاران مگ

 

مدت کمی از پایان یافتن دادگاه جانی دپ و امبر هرد میگذرد و کمی جو اخبار سینما آرام بنظر می رسید که خبر شکایت برد پیت از همسر سابق خود آنجلینا جولی به گوش می خورد.

این خبر سبب شد تا بازهم فعالیت های پاپارتزی ها شروع شده و اینبار لنز دوربین خود را بر زندگی این دو شخص زوم کرده و اخبار را برای علاقه مندان به انتشار بگذارند. شکایت برد پیت بازیگر و هنرمند محبوب هالیوود از همسر سابق خود یعنی آنجلینا جولی به دلیل فروش سهم وی در یک تاکستان به یک شرکت زیرنظر یک اولیگارش روس بوده است.

اینطور که به نظر میرسد 40درصد از سهم این تاکستان متعلق به برد پیت بوده و آنجلینا جولی بدون اطلاع به همسر سابقش پیت سهم وی را به اولیگارش روس فروخته است. این ماجرا به زمانی قبل از ازدواج این دو هنرمند بر میگردد. در سال 2008 برد پیت و آنجلینا جولی ملکی را بصورت شراکتی به نام شاتو میراول و عمارت داخل آن را در جنوب فرانسه خریداری می کنند.

بعد از گذشت 6 سال از اولین آشنایی، این دو هنرمند با یکدیگر در همین ملک ازدواج میکنند. اما بعد از جدایی بنظر میرسد هردو موافقت کرده اند شراکتشان در این ملک باقی بماند اما هیچ یک حق فروش سهم دیگری بدون اطلاع وی را نخواهند داشت. پیت نیز ادعا کرده است آنجلینا جولی سهم 40درصدی اش را بر خلاف توافقشانبه یک تولید کننده مشروبات الکلی مستقر در لوکزامبورگ که زیر نظر الیگارش روسی یوری شفلر می باشد به فروش رسانده و همین موضوع سبب شده تا اسناد جمع آوری شده جهت شکایت از جولی به دادگاه از سوی وکلای پیت ارائه داده شود.

نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید