دانلود سریال همرفیق   با کیفیت ۱۰۸۰p و لینک مستقیم

دانلود سریال شبکه نمایش خانگی همرفیق با کیفیت عالی ۴K

دانلود سریال جدید همرفیق اختصاصی کاران مووی با کیفیت بالا

دانلود سریال ایرانیهمرفیق ” با چهار کیفیت عالی و متوسط

قسمت 31(قسمت پایانی) با لینک خرید افزوده شد

دانلود سریال همرفیق

دانلود سریال همرفیق

نوع فیلم: اجتماعی – درام – خانوادگی –  کمدی

محصول : ایران

سال تولید : 1399

کارگردان : شهاب حسینی

کیفیت: BluRay 1080p

خلاصه داستان: هم‌رفیق نام یک مجموعه شبکه نمایش خانگی با اجرا و کارگردانی شهاب حسینی است که از ۲۰ آذر ۱۳۹۹ با تهیه کنندگی حسن خدادادی شروع به پخش کرد. در هر قسمت از این برنامه، مهمانی که دعوت شده‌است می‌تواند یک نفر را به عنوان هم رفیق معرفی کند تا در برنامه حضور داشته باشد. محور اصلی برنامه، تکیه بر موضوع رفاقت و دوستی است، بیشتر مباحث مطروحه بین میزبان و مهمانان هم در رابطه با همین موضوع است؛ به همین علت است که مهمان برنامه بهترین دوست خود نیز دعوت می‌کند تا از اواسط برنامه به آن اضافه شود و گفتگو به صورت سه نفره ادامه پیدا کند.

شهاب حسینی همرفیق

تریلر سریال هم رفیق

نقد سریال همرفیق با کارگردانی شهاب حسینی: مهمان اصلی یک هدیه یا یادگاری را با خود می‌آورد تا در حین اجرای برنامه به بهترین دوست خود که در آن‌جا حضور دارد اهدا کند و وی را غافلگیر کند. همچنین از طرف حامی مالی برنامه (شرکت آسان پرداخت پرشین) هدایایی به هر دو مهمان و یکی از تماشاگران برنامه اهدا می‌شود و به علاوه همه این‌ها در انتهای برنامه نیز تندیس مخصوص هم‌رفیق که به شمایل دست دادن است به همراه انگشترهایی که نام الله روی آن‌هاست توسط شهاب حسینی به مهمانان اهدا می‌شود.

این برنامه کارزاری ابداع کرده‌است که با هشتگ #همرفیق_من در شبکه‌های اجتماعی شناسایی می‌شود؛ هدف این کمپین تولید محتوا و ویدئوهایی با موضوع رفاقت، خطاب به رفیق یا ضبط آن‌ها در کنار رفیق است که در هر قسمت از برنامه چندتا از کلیپ‌های منتخب این کمپین به نمایش گذاشته می‌شوند.

ارسال این ویدئوها و همچنین اعلام آمادگی جهت حضور در برنامه به عنوان تماشاگر صرفاً از طریق اپلیکیشن «آپ» (مربوط به شرکت آسان پرداخت) میسر است.

گروه موسیقی بُمرانی در تمام دقایق برنامه در گوشه‌ای از استودیو حاضر هستند و علاوه بر شروع و پایان برنامه، در لحظات خاص آن مثل لحظه ورود مهمان اصلی یا بهترین دوست او به اجرای موسیقی زنده می‌پردازند.

در قسمت دوم برنامه که هوتن شکیبا حضور داشت، وی به واسطه دوستی قدیمی‌اش با اعضای گروه بمرانی و سابقه اجرا با آن‌ها، با آن‌ها همراه شد و قطعه‌ای که پیش‌از این نیز اجرا کرده بودند را در برنامه خواندند.

علاوه بر گروه بمرانی که به اجرای موسیقی باکلام می‌پردازد، در هر قسمت از برنامه نیز از یک نوازنده دعوت می‌شود تا ساز ایرانی مورد علاقه مهمان برنامه را برای دقایقی بنوازد و این بخش به صورت موسیقی بی‌کلام است. هرچند نمایش ساز و آلات موسیقی در صدا و سیما ممنوعیت دارد اما در این بخش از برنامه از سازهایی نظیر دیوان، کمانچه و… استفاده می‌شود.

 

دانلود برنامه پیشگو

—————————

دانلود برنامه شب آهنگی

 

=================

دانلود قسمت های سریال همرفیق

=================

    قسمت سی و یکم
    قسمت سی ام
    قسمت بیست و نهم
    قسمت بیست و هشتم
    قسمت بیست و هفتم
    قسمت بیست و ششم
    قسمت بیست و پنجم
    قسمت بیست و چهارم
    قسمت بیست و سوم
    قسمت بیست و دوم
    قسمت بیست و یکم
    قسمت بیستم
    قسمت نوزدهم
    قسمت هجدهم
    قسمت هفدهم
    قسمت شانزدهم
    قسمت چهاردهم
    قسمت چهاردهم
    قسمت سیزدهم
    قسمت دوازدهم
    قسمت یازدهم
    قسمت دهم
    قسمت نهم
    قسمت هفتم
    قسمت ششم
    قسمت پنجم
    قسمت چهارم
    قسمت سوم
    قسمت دوم
    قسمت اول

       
    فیلم های مرتبط
    نظرات کاربران

    دیدگاه ثبت شده: 1

    برنامه همرفیق قسمت بیست و نهم ❤️ دانلود برنامه همرفیق قسمت 29 - کاران مووی:

    1400/04/3

    […] دانلود قسمت های قبلی سریال همرفیق […]

    نظر خود را بنویسید