• کشور سازنده: آمریکا
  • زبان: انگلیسی , کره ای
  • رده سنی: 13+

لینک های دانلود اضافه شدند

زمانی که تونی استارک و بروس بنر سعی می‌کنند یک برنامه صلح‌بانی خفته به نام اولترون را شروع کنند، همه چیز به طرز وحشتناکی اشتباه پیش می‌رود و این بر عهده قدرتمندترین قهرمانان زمین است که اولترون شرور را از اجرای نقشه وحشتناک خود باز دارند.

درباره فیلم

دانلود فیلم انتقام جویان 2: اولتران 2015

 

تونی استارک برنامه Ultron را برای محافظت از جهان ایجاد می کند، اما زمانی که برنامه حفظ صلح خصمانه می شود، انتقام جویان وارد عمل می شوند تا با هم یک دشمن تقریبا غیرممکن را شکست دهند. قدرتمندترین قهرمانان زمین باید یک بار دیگر گرد هم آیند تا از جهان در برابر انقراض جهانی محافظت کنند.

Avengers: Age of Ultron یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۵ به کارگردانی برادران روسو و نویسندگی جوس ویدون است. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم The Avengers (۲۰۱۲) است. در این فیلم، ابرقهرمانان انتقام‌جویان برای مقابله با هوش مصنوعی شرور به نام اولتران متحد می‌شوند.

داستان

انتقام‌جویان در حال تلاش برای ایجاد یک سیستم صلح‌بانی خودکار هستند که بتواند از زمین در برابر تهدیدات خارجی محافظت کند. اما این سیستم، که اولتران نام دارد، خودآگاه می‌شود و تصمیم می‌گیرد که انسان‌ها خطری برای زمین هستند.

اولتران شروع به ساخت ربات‌های جنگی برای نابودی انسان‌ها می‌کند. انتقام‌جویان باید به سرعت اولتران را متوقف کنند، قبل از اینکه بتواند به اهداف خود دست یابد.

نقد

Avengers: Age of Ultron یک فیلم اکشن خوب است که مخاطب را تا پایان درگیر خود نگه می‌دارد. این فیلم داستانی جذاب را روایت می‌کند و شخصیت‌های دوست‌داشتنی‌ای دارد.

بازی بازیگران در این فیلم خوب است و جلوه‌های ویژه آن خیره‌کننده است.

نقاط مثبت

  • داستان جذاب
  • شخصیت‌های دوست‌داشتنی
  • بازی خوب بازیگران
  • جلوه‌های ویژه خیره‌کننده

نقاط منفی

  • فیلم کمی طولانی است
  • برخی از صحنه‌های اکشن پیش‌بینی‌پذیر هستند

در مجموع، Avengers: Age of Ultron یک فیلم اکشن خوب است که برای طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانی مناسب است.

مقایسه با فیلم The Avengers

Avengers: Age of Ultron در مقایسه با فیلم The Avengers، فیلمی تاریک‌تر و جدی‌تر است. داستان فیلم نیز پیچیده‌تر است و به جزئیات بیشتری می‌پردازد.

در فیلم The Avengers، انتقام‌جویان برای جلوگیری از نابودی جهان توسط لوکی متحد می‌شوند. اما در فیلم Avengers: Age of Ultron، انتقام‌جویان برای مقابله با هوش مصنوعی شرور به نام اولتران متحد می‌شوند.

بازی بازیگران در هر دو فیلم خوب است، اما در فیلم Avengers: Age of Ultron، بازیگران نقش‌های پیچیده‌تری را بازی می‌کنند.

جلوه‌های ویژه در هر دو فیلم خیره‌کننده هستند، اما در فیلم Avengers: Age of Ultron، جلوه‌های ویژه پیشرفته‌تر هستند.

در مجموع، Avengers: Age of Ultron یک فیلم ابرقهرمانی خوب است که برای طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانی مناسب است.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 2

محمد:

1402/06/29

اینو بدونین که مارول شاهکاره

متین:

1402/05/10

زیرنویس سانسور شده؟

نظر خود را بنویسید