لینک های کیفیت خوب قرار داده شد

رابرت مک کال در جنوب ایتالیا با در اختیار گرفتن خانه ای زندگی اش را سر میکند اما بعد از مدتی متوجه می شود که دوستانش تحت کنترل رؤسای جنایی محلی هستند. همانطور که وقایع مرگبار می شوند، مک کال می داند که باید چه کاری انجام دهد: با مقابله با مافیا، محافظ دوستانش شود...

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 2.3GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 1.2GB

کیفیت : 480

حجم فایل: 739MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 2.3GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.2GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 739MB

پخش آنلاین فیلم

نسخه دوبله فارسی

کیفیت: 1080

حجم فایل: 2.2GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.1GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 693MB

پخش آنلاین فیلم

تریلرها
درباره فیلم

دانلود فیلم The Equalizer 3 2023

رابرت مک کانی در خانه خود در جنوب ایتالیا زندگی می کند. او متوجه می شود دوستانش تحت کنترل جنایتکارن محلی هستند. زمانی که اتفاقات مرگباری می افتاد، مک کانی با قرار گرفتن در برابر جنگ قصد دارد از دوستانش محافظت کند.

 

دانلود فیلم اکولایزر 3 از کاران مووی

فیلم اکولایزر 3 محصول سال 2023 کشور آمریکا و ایتالیا در ژانر اکشن و جنایی و دلهره آور میباشد. اکولایزر 3 توسط Antoine Fuqua کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Denzel Washington و Dakota Fanning و Eugenio Mastrandrea در آن ایفای نقش کرده اند.

داستان فیلم اکولایزر 3 با ژانر اکشن و مهیج به این صورت بوده که: رابرت مک کال (دنزل واشنگتن) از زمانی که زندگی خود را به عنوان یک قاتل دولتی تسلیم کرد، برای آشتی دادن با کارهای وحشتناکی که در گذشته انجام داده تلاش کرده است و آرامش عجیبی در خدمت به عدالت از جانب ستمدیدگان پیدا می کند. او که به‌طور شگفت‌انگیزی خود را در خانه‌ای در جنوب ایتالیا می‌بیند، متوجه می‌شود که دوستان جدیدش تحت کنترل رؤسای جنایی محلی هستند. همانطور که وقایع مرگبار می شوند، مک کال می داند که باید چه کاری انجام دهد: با مقابله با مافیا، محافظ دوستانش شود.

«Equalizer 3» با ژانر اکشن و مهیج ساخته آنتوان فوکوا تنها چیزی نیست که بسیاری تصور می‌کنند آخرین فیلم این مجموعه خواهد بود. این پنجمین همکاری کلی کارگردان و واشنگتن است. مشارکت آنها، در ظاهر، گیج کننده است. مطمئنا، اولین تیم آنها، “روز تمرین”، تنها جایزه بهترین بازیگر مرد را برای واشنگتن به ارمغان آورد. اما فیلم‌های متوالی آن‌ها از آن زمان به بعد خشن‌تر و احمقانه‌تر شده‌اند. واشنگتن دقیقاً چه چیزی از این فیلم‌ها به دست می‌آورد؟ این رابطه‌ای است که اغلب دویدن آنتونی مان و جیمی استوارت را در هشت تصویر مشترکشان به یاد می‌آورد (البته، مطمئناً، فوکوا-واشنگتن گنجینه‌های موضوعی بسیار ضعیف‌تری را استخراج کرده است) زمانی که استوارت جایگاه پرستیژ خود، وجهه پسر خوب خود را ترک کرد و برای کشف داستان‌های تاریک‌تر در وسترن‌های رهایی‌بخش مان، شیوه‌های رفتاری را به هم می‌زند. می توانید بگویید واشنگتن در اینجا همان لذت را می برد و اهمیتی نمی دهد که مخاطب همان احساسات ماجراجویانه او را تجربه کند.

“Equalizer 3” تلاشی جذاب اما ناموفق فوکوا و واشنگتن برای ساختن فیلم مان-استوارت خودشان است. در نظر بگیرید که چگونه ژانر وسترن این تصویر را لکه دار می کند. در جریان یورش مک کال به ویلا، او به شدت مجروح می شود و در نهایت توسط یک پلیس محلی به نام گیو (یوجنیو ماستراندرا) کشف می شود که او را به یک دهکده ساحلی عجیب ایتالیایی می برد، جایی که یک پزشک محلی به نام انزو (ریمو جیرونه) زخم های قاتل را درمان می کند. مک کال در حین بهبودی در شهر آرام، یاد می گیرد که مردم و آرامشی را که برای او فراهم می کنند دوست داشته باشد. اگرچه یک رهبر جوان محلی به نام مارکو (آندره آ دودرو) بر سر آنها می نشیند، مک کال، که می گوید فقط در حال عبور است، ترجیح می دهد از مداخله اجتناب کند. مانند هر غربی، هنگامی که فشار وارد می شود، مک کال از آنها دفاع می کند و در عین حال به این افراد موافق آموزش می دهد که چگونه در مقابل ظالمان خود بایستند.

داستان

روبرت مک‌کال، پس از نابودی گروه جنایتکار در فیلم دوم، به دنبال زندگی آرام خود است. اما او دوباره با یک گروه جنایتکار روبرو می‌شود که قصد دارند او را بکشند.

مک‌کال با استفاده از مهارت‌های خود، با گروه جنایتکار مبارزه می‌کند و آنها را شکست می‌دهد.

نقد

The Equalizer 3 یک فیلم اکشن خوب است که مخاطب را تا پایان درگیر خود نگه می‌دارد. بازی خوب دنزل واشینگتن در نقش روبرت مک‌کال یکی از نقاط قوت این فیلم است. واشینگتن به خوبی توانسته است شخصیت مک‌کال، یک مرد خشن اما عدالت‌خواه، را به تصویر بکشد.

فیلمنامه فیلم نیز خوب است و داستان را به خوبی روایت می‌کند. اکشن‌های فیلم نیز هیجان‌انگیز هستند و مخاطب را به وجد می‌آورند.

نکات مثبت

  • بازی خوب دنزل واشینگتن
  • داستان خوب
  • اکشن‌های هیجان‌انگیز

نکات منفی

  • برخی از شخصیت‌های فیلم یک‌بعدی هستند
  • پایان فیلم کمی پیش‌بینی‌پذیر است

در مجموع، The Equalizer 3 یک فیلم اکشن خوب است که برای طرفداران فیلم The Equalizer و فیلم‌های اکشن مناسب است.

مقایسه با فیلم‌های قبلی

فیلم The Equalizer 3 در مقایسه با فیلم‌های قبلی، فیلمی متفاوت‌تر است. داستان فیلم در یک فضای اروپایی روایت می‌شود و مک‌کال با یک گروه جنایتکار بین‌المللی روبرو می‌شود.

بازی دنزل واشینگتن در این فیلم نیز متفاوت است. او نقش مک‌کال را با لحنی خشن‌تر و جدی‌تر بازی می‌کند.

فیلم The Equalizer 3 یک فیلم اکشن خوب است که برای طرفداران این مجموعه فیلم‌ها و فیلم‌های اکشن متفاوت مناسب است.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 3

ehsan:

1402/08/6

سلام خسته نباشید نسخه زیر نویس چسبیده بدون سانسور میباشد ؟

پاسخ

سلام و خسته نباشید دوست عزیز تمامی محتواهای قرار داده شده بر روی وب سایت همگی بر اساس قوانین سازمان بازبینی و سانسور می باشد

aevalanche:

1402/08/1

سلام لینکهای دانلود خراب هستند

پاسخ

سلام و خسته نباشید ممنون بابت اطلاع رسانی ..مشکل رفع شد

Munir Ahmad:

1402/07/13

من می خواهم از این آدرس فلیم های مورد علاقه خود را دونلود نماید ولی هر چی تلاش می نمایم نمیشه لطفن رهنمای ام نماید

نظر خود را بنویسید