• کشور سازنده: ایران
  • زبان: فارسی
  • رده سنی: 12+

لینک های دانلود اضافه شدند

رضا و صادق خان دوستانی قدیمی هستند که مشغول کارهای مشکوک هستند. روز بعد پس از عروسی، رضا در حال حمل جسد یکی از دوستانش دستگیر می شود. او به زندان محکوم می شود. سال ها بعد، او از زندان آزاد شد و....

درباره فیلم

دانلود فیلم ایرانی مسیر گرگ 1370

فیلم ایرانی مسیر گرگ محصول سال 1370 بوده با ژانری اکشن امتیاز 5.3 را از 10 دریافت کرده است. در توضیح این فیلم ایرانی بیان شده است که:  رضا و صادق خان دوستانی قدیمی هستند که مشغول کارهای مشکوک هستند. روز بعد پس از عروسی، رضا در حال حمل جسد یکی از دوستانش دستگیر می شود. او به زندان محکوم می شود. سال ها بعد، او از زندان آزاد شد و اکنون در یک شهر کوچک ساکن شده است. نامه ای از صادق می رسد که او را به پایتخت دعوت می کند تا در جشن عروسی پسرش شرکت کند. او در نامه از رضا نیز خواست که به او لطفی کند. اما رضا در تهران متوجه می شود که این تنها تله ای است برای حذف او به عنوان تنها شاهد گذشته تاریک صادق…امیدواریم با دیدن فیلم ایرانی مسیر گرگ زیبا نهایت لذت را برده باشید..کاران مووی..

دانلود فیلم مسیر گرگ از کاران مووی

فیلم مسیر گرگ محصول سال 1993 کشور ایران در ژانر اکشن و درام میباشد. مسیر گرگ توسط Masud Kimiai کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Faramarz Gharibian و Golchehre Sajadieh و Niki Karimi در آن ایفای نقش کرده اند.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید