لینک های دانلود اضافه شدند

در زمان رکود اقتصادی، در منطقه های جنوبی، سه زندانی از گروه زندانی های زنجیری میسی سیپی به نام های «یولیسیز اورت مگیل» (کلونی)، «دلمار» (نلسن) ساده و دوست داشتنی، و «پیت» (تورتورو) همیشه عصبانی، به هوای...

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 2GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 1GB

کیفیت : 480

حجم فایل: 558MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 2GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 558MB

پخش آنلاین فیلم

درباره فیلم

دانلود فیلم ای برادر، کجایی 2000

این فیلم که در سال 2000 به انتشار رسیده در زانرهای ماجراجویی و کمدی و جنایی به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستان فیلم از این قرار است که در دوران رکود اقتصادی، در مناطق جنوبی، سه زندانی از گروه زندانی های زنجیری میسی سیپی به نام های «یولیسیز اورت مگیل» (کلونی)، «دلمار» (نلسن) ساده و دوست داشتنی، و «پیت» (تورتورو) همیشه عصبانی، به هوای آزادی و بازگشت به خانه های شان، فرار می کند…

درباره فیلم O Brother Where Art Thou 2000

فیلم O Brother Where Art Thou که کاربران ایرانی آن را با نام ای برادر، کجایی می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون George Clooney و John Turturro و Tim Blake Nelson به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Joel Coen و Ethan Coen بوده است. این فیلم از وبگاه IMDB امتیاز 7.70 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

این فیلم که بر اساس “اودیسه” هومر ساخته شده است، به ماجراهای پیکارسک اولیس اورت مک گیل و همراهانش دلمار و پیت در دهه 1930 می سی سی پی می پردازد. از یک باند زنجیره ای بیرون آمده و سعی می کنند به خانه اورت برسند تا غارت دزدیده شده از بانک را پس بگیرند، با یک سری شخصیت های عجیب و غریب روبرو می شوند – از جمله آژیرها، یک سیکلوپ، سارق بانک، جورج “بیبی فیس” نلسون (بسیار آزرده خاطر شده است. این نام مستعار)، یک فرماندار مبارز و مخالفش، یک گروه لینچ KKK، و یک پیامبر نابینا که به سه نفر هشدار می دهد که “گنجی که به دنبال آن هستید، گنجی نیست که پیدا کنید.”..امیدواریم با دیدن این فیلم نهایت لذت را برده باشید.

تماشای آنلاین فیلم O Brother Where Art Thou به صورت رایگان

شما می توانید با سریعترین روش در سایت کاران مووی فیلم مورد نظر خود را یافته و بصورت رایگان به همراه پخش آنلاین فیلم مشاهده کرده و نهایت لذت را ببرید. فیلم ای برادر، کجایی O Brother Where Art Thou 2000با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان در سه کیفیت 1080، 720 و 480 به انتشار رسیده و نسخه زیرنویس چسبیده این فیلم نیز بصورت مجزا قرار داده شده است. پخش آنلاین این فیلم نیز با سرعتی بالا به همراه زیرنویس فارسی چسبیده برای شما کاربران قرار داده شده تا نهایت لذت را برده باشید.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید