دوبله اختصاصی

دانلود فیلم تایگر 3 Tiger 3 2023 دوبله فارسی تریلر پخش آنلاین
  • کشور سازنده: هندوستان
  • زبان: هندی , تامیل
  • رده سنی: 18+

لینک های کیفیت خوب قرار داده شد

تایگر و زویا مجبور می شوند از مخفیگاه خارج شوند تا ماموریتی را برای پاک کردن نام خود به عهده بگیرند که یک عامل سابق داعش آنها را به اتهام خیانت متهم می کند...

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 3.1GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 1.7GB

کیفیت : 480

حجم فایل: 1018MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 3.1GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.7GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 1018MB

پخش آنلاین فیلم

نسخه دوبله فارسی

کیفیت: 1080

حجم فایل: 3.1GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.6GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 939MB

پخش آنلاین فیلم

تریلرها
درباره فیلم

دانلود فیلم تایگر 3 2023

این فیلم که در سال 2023 به انتشار رسیده در زانرهای اکشن و ماجراجویی و دلهره آور به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستانفیلماز این قرار است که ببر و زویا بازگشته اند – برای نجات کشور و خانواده خود. این بار شخصی است.

درباره فیلم Tiger 3 2023

فیلم Tiger 3 که کاربران ایرانی آن را با نام تایگر 3 می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Salman Khan و Katrina Kaif و Emraan Hashmi به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Maneesh Sharma بوده است. این فیلم از وبگاه IMDB امتیاز 7.00 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

تماشای آنلاین فیلم Tiger 3 به صورت رایگان

شما می توانید با سریعترین روش در سایت کاران مووی فیلم مورد نظر خود را یافته و بصورت رایگان به همراه پخش آنلاین فیلم مشاهده کرده و نهایت لذت را ببرید. فیلم تایگر 3 Tiger 3 2023با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان در سه کیفیت 1080، 720 و 480 به انتشار رسیده و نسخه زیرنویس چسبیده این فیلم نیز بصورت مجزا قرار داده شده است. پخش آنلاین این فیلم نیز با سرعتی بالا به همراه زیرنویس فارسی چسبیده برای شما کاربران قرار داده شده تا نهایت لذت را برده باشید.

بار دیگر تایگر و تیمش با یک سازمان خائن دیگر روبرو می شوند که تا زمانی که پیروز نشوند متوقف نمی شوند. این تیم باید بر بسیاری از موانع در مسیر خود غلبه کند تا برنامه ریزی تسلط بر جهان آینده را متوقف کند. همراه با فریب، عشق و میهن پرستی، تایگر باید تمام چالش ها و شگفتی هایی که بر سر راهش قرار می گیرد را بپذیرد تا نام خود و خانواده اش را پاک کند.

فیلم ببر 3 2023 یک فیلم اکشن هندی به کارگردانی مانیش شارما و تهیه‌کنندگی آدیتیا چوپرا تحت یاش راج فیلمز است. سلمان خان، کاترینا کایف و عمران هاشمی بازیگران این فیلم هستند. این فیلم دنباله‌ای بر تایگر زنده است و پنجمین قسمت از دنیای جاسوسی وای‌آراف به‌شمار می‌رود.

داستان

فیلم تایگر 3 2023 داستان تایگر را دنبال می‌کند که پس از کشتن هانس، رهبر گروه تروریستی ISI، به هند بازمی‌گردد. او با نام جعلی به عنوان یک تاجر در بمبئی زندگی می‌کند و با خاندان راجگانی، یک خانواده ثروتمند و قدرتمند، دوست می‌شود. اما زمانی که برادر خاندان راجگانی توسط یک گروه تروریستی ربوده می‌شود، تایگر مجبور می‌شود دوباره به میدان عمل بازگردد.

نکات مثبت

  • بازی‌های درخشان بازیگران، به‌ویژه سلمان خان و کاترینا کایف
  • کارگردانی قوی مانیش شارما
  • اکشن‌های هیجان‌انگیز
  • جلوه‌های ویژه خیره‌کننده

نکات منفی

  • داستان فیلم کمی کلیشه‌ای است
  • فیلم در برخی از لحظات کمی طولانی و کند پیش می‌رود

نتیجه‌گیری

فیلم ببر 3 2023 یک فیلم اکشن خوب و سرگرم‌کننده است که طرفداران سلمان خان و کاترینا کایف از آن لذت خواهند برد. این فیلم اکشن‌های هیجان‌انگیز و جلوه‌های ویژه خیره‌کننده‌ای دارد، اما داستان آن کمی کلیشه‌ای است.

نکات مثبت فیلم تایگر 3 2023

  • بازی‌های درخشان بازیگران، به‌ویژه سلمان خان و کاترینا کایف

سلمان خان و کاترینا کایف بار دیگر در نقش‌های تایگر و زویا ظاهر شده‌اند و بازی‌های درخشانی ارائه می‌دهند. سلمان خان در نقش تایگر، یک مامور مخفی هندی، همچنان جذاب و کاریزماتیک است. کاترینا کایف نیز در نقش زویا، یک مامور مخفی پاکستانی، بازی خوبی ارائه می‌دهد.

  • کارگردانی قوی مانیش شارما

مانیش شارما، کارگردان فیلم، کارگردانی قوی و توانمندی دارد. او توانسته است صحنه‌های اکشن فیلم را به خوبی کارگردانی کند و جلوه‌های ویژه خیره‌کننده‌ای را در فیلم به کار گیرد.

  • اکشن‌های هیجان‌انگیز

فیلم تایگر 3 2023 پر از اکشن‌های هیجان‌انگیز است. صحنه‌های اکشن فیلم به خوبی کارگردانی شده‌اند و جلوه‌های ویژه خیره‌کننده‌ای دارند.

  • جلوه‌های ویژه خیره‌کننده

فیلم تایگر 3 2023 از جلوه‌های ویژه خیره‌کننده‌ای بهره می‌برد. صحنه‌های اکشن فیلم به خوبی با جلوه‌های ویژه ترکیب شده‌اند و جلوه‌ای واقعی و باورپذیر به فیلم می‌بخشند.

دانلود فیلم ببر 3 2023

نکات منفی فیلم تایگر 3 2023

  • داستان فیلم کمی کلیشه‌ای است

داستان فیلم تایگر 3 2023 کمی کلیشه‌ای است. داستان فیلم درباره دو مامور مخفی از دو کشور دشمن است که برای نجات یک گروگان با یکدیگر همکاری می‌کنند. این داستان داستانی است که پیش از این در فیلم‌های بسیاری دیده‌ایم.

  • فیلم در برخی از لحظات کمی طولانی و کند پیش می‌رود

فیلم تایگر 3 2023 بیش از دو ساعت طول می‌کشد و در برخی از لحظات کمی طولانی و کند پیش می‌رود.

در مجموع، فیلم تایگر 3 2023 یک فیلم اکشن خوب و سرگرم‌کننده است که طرفداران سلمان خان و کاترینا کایف از آن لذت خواهند برد. این فیلم اکشن‌های هیجان‌انگیز و جلوه‌های ویژه خیره‌کننده‌ای دارد، اما داستان آن کمی کلیشه‌ای است.

سلمان خان بدون شک می داند که چگونه در گیشه غوغا کند و آخرین قسمت از سه گانه اکشن-درام او ببر 3 نیز از این قاعده مستثنی نیست. پس از رویدادهای موفقیت او در سال 2017، تایگر زیندا های ، نماد بالیوود کاملاً مشخص کرده است که با شخصیت اصلی خود دوباره بازگشته است.

Tiger 3 که در روز شنبه اکران می‌شود، پیش از این به عنوان پردرآمدترین روز افتتاحیه خارج از کشور (شامل پیش‌نمایش پولی) در تاریخ سینمای هند، به دلیل فروش حیرت‌انگیز 11.35 میلیون دلاری (94 کرور) در سراسر جهان ، تاریخ را ثبت کرده است . این عنوان قبلاً متعلق به درام عاشقانه Jab Tak Hai Jan شاهرخ خان از خانواده سلطنتی بالیوود بود که در سال 2012 منتشر شد. اکران پرفروش روز دیوالی در تاریخ سینمای هند. ببر 3 در سه‌گانه‌ای از پیروزی‌ها برای این ستاره بزرگ، راه خود را برای تبدیل شدن به بزرگترین بازکننده تاریخ خان در بیش از سه دهه حضورش در سینمای هند پیدا کرده است .

اگرچه موفقیت Tiger 3 تا حدودی شگفت‌انگیز نیست. این به دنبال میراث سنگین خان به عنوان یک قهرمان عضلانی است که تمام قلبش را دارد و به اندازه کافی از قدرت ستاره ای برخوردار است تا بتواند ارتش کوچکی را به خدمت بگیرد. نام خان به تنهایی تماشاگران را به سالن‌ها می‌فرستد، اما وزن اضافه شده همبازی او کاترینا کایف – که مسلماً محبوب‌ترین شریک عاشقانه روی پرده در بین تماشاگران است – برای اندازه‌گیری خوب، کمی بیشتر می‌افزاید. در نگاه اول، این فرمول با اعطای 82% سالم به آن در Rotten Tomatoes بدون هیچ نشانه‌ای از توقف آن، موفقیت آمیز است.

این فیلم به کارگردانی مانیش شارما، ببر و مامور مخفیش، همسرش زویا (کایف) را دنبال می‌کند تا پسرشان را از اسکلت قدیمی پنهان شده در کمد زویا نجات دهند . ببر که به دلیل خائن بودن – علیرغم اینکه فقط تلاش می کند روابط مسالمت آمیز بین هند و پاکستان را تقویت کند – تلاش می کند تا دومی را از یک سرنوشت مرگبار در مقابل همه مشکلات نجات دهد و در عین حال از خانواده خود محافظت کند.

آخرین فصل ببر بخشی از یک طرح گسترده تر برای پل زدن بر جهان جاسوسی مورد انتظار Yash Raj Films است. این شامل مجموعه‌ای از حماسه‌های مامور مخفی از جمله پاتان شاهرخ خان و جنگ هریتیک روشن است که در هر نسخه جدید به آرامی در کنار هم قرار می‌گیرند. این ویژگی برای مخاطبان به رخ می‌کشد که هر ستاره مربوطه به سبک واقعی مارول ظاهر می‌شود. در Tiger 3 ، Pathan’s SRK یک کموی ویژه ایجاد کرد و ببر را از یک موقعیت چسبناک بیرون کشید و بعد از اینکه تایگر در جریان رویدادهای Pathaan در اوایل امسال دستش را دراز کرد، لطفش را برگرداند.

سلمان خان که معاصر SRK است، یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های بالیوود در نسل خود، و بخشی از سه گروه «خان‌ها» بالیوود است که شامل عامر خان نیز می‌شود . سه خان به مدت سه دهه بر سینمای هند تسلط داشته اند. در حالی که SRK قبل از انتقال به اکشن امسال بیشتر به عنوان یک قهرمان رمانتیک شناخته می شد ، سلمان خان بیشتر به خاطر ایفای نقش مردان قوی وحشی در جدیدترین فیلم هایش شناخته می شود. فرنچایز ببر در سال 2012 با کارگردانی کبیر خان به نام اک تا ببر (روزی ببر بود) آغاز شد و پس از آن فیلم ببر زیندا های ( ببر زنده است) در سال 2017 به کارگردانی علی عباس ظفر ساخته شد . ببر 3 همچنین کاترینا کیف را در نقش مامور پاکستانی زویا و آشوتوش رانا در نقش سرهنگ لوترا از جنگ و پاتان بازی می کند . گفته می شود که عمران هاشمی به عنوان شخصیت شرور انتخاب شده است، اگرچه او در این تیزر دیده نشد. این فیلم در ماه نوامبر همزمان با جشنواره دیوالی اکران شد و اکنون کیفیت های پرده ای به انتشار رسیده است.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 3

محمد:

1402/09/1

سلام ممنون از سایت عالی شما ببخشید دوبله فیلم تایگر ۳ رو کی میزارید؟

میلاد:

1402/08/30

سلام کو الان یه روزه دوبله فارسی نزاشتین

میلاد:

1402/08/25

سلام مدیر جان خسته نباشی سایتتون عالی حرف نداره دمتون گرم خدا ازتون راضی باشه انشالله. این فیلم تایگر ۳ کی دوبله فارسی بت کیفیت قرار میدین یعنی دقیقا بگید چند روز دیگه ممنون.

پاسخ

سلام و خسته نباشید دوست عزیز دوبله فیلم تا ساعاتی دیگر اضافه می شود و کیفیت خوب فیلم تاریخ دقیقی برای پخش ندارد

نظر خود را بنویسید