• کشور سازنده: ژاپن
  • زبان: ژاپنی

لینک های دانلود اضافه شدند

ساداکو جوان شخصی که به دلیل برخی مشکلات گذشته و خاطرات وحشتناکی را داشته است سعی دارد تا با رفتن در مسیر بازیگری رویاهای قدیمی اش را فراموش کند، اما رویاهای عجیب و ترسناک او به شکل عجیبی باز هم به سراغش می آیند

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 1.8GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 987MB

کیفیت : 480

حجم فایل: 528MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.8GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 988MB

کیفیت: 480

حجم فایل: 528MB

پخش آنلاین فیلم

درباره فیلم

دانلود فیلم حلقه 0 تولد 2000

این فیلم که در سال 2000 به انتشار رسیده در زانرهای ترسناک و رازآلود و دلهره آور به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستانفیلماز این قرار است که در ای قسمت از حلقه، یک دختر جوان امید به این دارد که می تواند از گذشته اش فرار کند. اما در این بین یک چشم انداز عجیب و غریب و قدرتی وحشتناک شروع به نمایان کردن خود می کند که…

درباره فیلم Ring 0 Birthday 2000

فیلم Ring 0 Birthday که کاربران ایرانی آن را با نام حلقه 0 تولد می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Yukie Nakama و Seiichi Tanabe و Kumiko Asô به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Norio Tsuruta بوده است. این فیلم از وبگاه IMDB امتیاز 6.00 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

تماشای آنلاین فیلم Ring 0 Birthday به صورت رایگان

شما می توانید با سریعترین روش در سایت کاران مووی فیلم مورد نظر خود را یافته و بصورت رایگان به همراه پخش آنلاین فیلم مشاهده کرده و نهایت لذت را ببرید. فیلم حلقه 0 تولد Ring 0 Birthday 2000با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان در سه کیفیت 1080، 720 و 480 به انتشار رسیده و نسخه زیرنویس چسبیده این فیلم نیز بصورت مجزا قرار داده شده است. پخش آنلاین این فیلم نیز با سرعتی بالا به همراه زیرنویس فارسی چسبیده برای شما کاربران قرار داده شده تا نهایت لذت را برده باشید.

Ring 0: Birthday یک فیلم ترسناک ژاپنی محصول ۲۰۰۰ به کارگردانی هیدئو ناکاتا و نویسندگی ناکاتا و تاکایوکی ساکورایی بر اساس رمانی به همین نام نوشته کوجی سوزوکی ساخته شده است. این فیلم پیش درآمدی بر فیلم حلقه (۱۹۹۸) است و داستان سادوکو یامامورا، یک دختر جوان را روایت می کند که نفرین فیلم ویدئویی نفرین شده را به وجود می آورد. در این فیلم هیده‌یو اریچیکاوا، میچیکو نیشیموتو، ریو ایشیدا، یوکو ماتسومورا و یوکی هیراتا به ایفای نقش می پردازند.

داستان فیلم در سال ۱۹۹۵ روایت می شود. سادوکو یامامورا، یک دختر جوان، در یک مدرسه شبانه روزی زندگی می کند. سادوکو توسط یک معلم بی رحم مورد آزار و اذیت قرار می گیرد. سادوکو با یک روح شیطانی ارتباط برقرار می کند و تصمیم می گیرد از معلم خود انتقام بگیرد.

سادوکو یک فیلم ویدئویی نفرین شده می سازد و آن را به دانش آموزان مدرسه خود نشان می دهد. کسانی که فیلم را تماشا می کنند، یک هفته بعد می میرند.

سادوکو در نهایت توسط معلم خود کشته می شود، اما نفرین او همچنان ادامه دارد.

Ring 0: Birthday با استقبال مثبت منتقدان و تماشاگران همراه شد. این فیلم در زمینه های کارگردانی، فیلمنامه، بازیگری و جلوه های ویژه مورد تحسین قرار گرفت. فیلم همچنین در گیشه نیز موفق بود و بیش از ۱۲۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

Ring 0: Birthday یک فیلم ترسناک جذاب و هیجان انگیز است که داستانی پرکشش و پرتنش را روایت می کند. این فیلم همچنین دارای جلوه های ویژه خیره کننده ای است که تماشاگران را می ترساند.

در ادامه به برخی از نکات برجسته فیلم Ring 0: Birthday اشاره می کنیم:

  • داستان پرکشش و پرتنش: داستان فیلم به زیبایی پیچیده است و به موضوعاتی مانند نفرین، خشونت و انتقام می پردازد.
  • جلوه های ویژه خیره کننده: جلوه های ویژه فیلم بسیار باشکوه و ترسناک هستند.
  • بازی های درخشان: هیده‌یو اریچیکاوا، میچیکو نیشیموتو، ریو ایشیدا، یوکو ماتسومورا و یوکی هیراتا همگی بازی های درخشانی ارائه می دهند.

در مجموع، Ring 0: Birthday یک فیلم ترسناک جذاب و هیجان انگیز است که برای طرفداران فیلم های ترسناک، طرفداران فیلم های ژاپنی و طرفداران هیدئو ناکاتا یک انتخاب عالی است.

در اینجا برخی از تفاوت های فیلم Ring 0: Birthday با فیلم Ring آورده شده است:

  • فیلم Ring 0: Birthday داستان سادوکو یامامورا، دختر جوانی را روایت می کند که نفرین فیلم ویدئویی نفرین شده را به وجود می آورد.
  • فیلم Ring داستان میدوریکا ساساکی، یک روزنامه نگار را روایت می کند که سعی می کند از نفرین فیلم ویدئویی جلوگیری کند.
  • فیلم Ring 0: Birthday در سال ۱۹۹۵ روایت می شود، در حالی که فیلم Ring در دهه ۱۹۹۰ روایت می شود.
  • فیلم Ring 0: Birthday دارای سکانس های ترسناک بیشتری نسبت به فیلم Ring است.
برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید