• کشور سازنده: ایرلند
  • زبان: انگلیسی
  • رده سنی: 17+

لینک های دانلود اضافه شدند

در یک روستای دورافتاده ایرلندی، یک فینبار آسیب دیده پس از یک عمر گناه مجبور به مبارزه برای رستگاری می شود، اما او حاضر است چه قیمتی بپردازد؟ در سرزمین اولیاء و گناهکاران برخی از گناهان را نمی توان دفن کرد....

درباره فیلم

دانلود فیلم در سرزمین مقدسین و گناهکاران 2023

این فیلم که در سال 2023 به انتشار رسیده در زانرهای اکشن و جنایی و دلهره آور به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستاندانلود فیلم در سرزمین مقدسین و گناهکاران In the Land of Saints and Sinners 2023 زیرنویس فارسی چسبیدهاز این قرار است که در یک روستای دورافتاده ایرلندی، یک فینبار آسیب دیده پس از یک عمر گناه مجبور به مبارزه برای رستگاری می شود، اما او حاضر است چه قیمتی بپردازد؟ در سرزمین قدیسین و گناهکاران برخی از گناهان را نمی توان دفن کرد.

درباره فیلم In the Land of Saints and Sinners 2023

فیلم In the Land of Saints and Sinners که کاربران ایرانی آن را با نام در سرزمین مقدسین و گناهکاران می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Kerry Condon و Desmond Eastwood و Conor MacNeill به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Robert Lorenz بوده است. این فیلم از وبگاه IMDB امتیاز 6.30 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

نظرات کاربران و بینندگان این فیلم

برخی از بینندگان بعد از تماشای این فیلم نظرات خود را با نکته های مثبت و منفی در خصوص نوع ساخت، داستان فیلم و برخی مسائل مهم ساخت در imdb به ثبت رسانده اند. این نظرات به این شکل بوده است:

 

  • فکر می‌کنم این کار برای من کارساز نبود زیرا لیام نیسون وظایف معمولی ناجی لیام نیسون را انجام می‌داد، بلکه برای پس‌زمینه ایرلندی دهه ۷۰، برخی اجراهای خوب و نقش‌آفرینی‌های خوب و طرحی شبیه به گلوله برفی ساخته شده بود. برای تغییر، نیسون در چمن خانه خود احساس راحتی می کند و “قلب خوب” او دلیلی می شود که همه چیز از کنترل خارج شود. تلاش برای کمک به یکی از افراد محلی باعث دردسر می‌شود، و اگرچه این تا حدودی کلیشه‌ای در اکشن‌هایی است که ستاره‌های مسن‌تر را نشان می‌دهند، اما روند داستان بسیار جالب است. کری کاندون، در یک نقش متضاد، در حال خوشگذرانی است و مناظر را می جود. همچنین شخصیت جانبی سرگرم کننده با بازی جک گلیسون و دوست پلیس گیجش با بازی سیاران هیندز قابل اعتماد وجود دارد. ثبت تصاویر پانوراما ایرلندی احتمالا قوی ترین دلیل برای تماشای فیلم است.

تماشای آنلاین فیلم In the Land of Saints and Sinners به صورت رایگان

شما می توانید با سریعترین روش در سایت کاران مووی فیلم مورد نظر خود را یافته و بصورت رایگان به همراه پخش آنلاین فیلم مشاهده کرده و نهایت لذت را ببرید. فیلم در سرزمین مقدسین و گناهکاران In the Land of Saints and Sinners 2023با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان در سه کیفیت 1080، 720 و 480 به انتشار رسیده و نسخه زیرنویس چسبیده این فیلم نیز بصورت مجزا قرار داده شده است. پخش آنلاین این فیلم نیز با سرعتی بالا به همراه زیرنویس فارسی چسبیده برای شما کاربران قرار داده شده تا نهایت لذت را برده باشید.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید