• کشور سازنده: آمریکا
  • زبان: انگلیسی
  • رده سنی: 12+

لینک های دانلود اضافه شدند

مایک اودانل از اینکه چگونه زندگی خود را رقم زده است ناسپاس است. زمانی که سعی کرد یک سرایدار را در نزدیکی یک پل نجات دهد و به دنبال او در یک گرداب زمانی پرید، فرصتی برای بازنویسی زندگی خود پیدا می کند.

لینک های دانلود

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.27 گیگابایت

کیفیت: 720

حجم فایل: 823 مگابایت

کیفیت: 480

حجم فایل: 461 مگابایت

درباره فیلم

دانلود فیلم 2009 17 Again

مایک اودانل در 17 سالگی در صدر جهان قرار دارد: او ستاره تیم بسکتبال دبیرستان خود است، برای بورسیه تحصیلی کالج شرکت می کند و با همنوع خود اسکارلت قرار می گیرد. اما در چیزی که قرار است بازی بزرگ او باشد، جایی که یک پیشاهنگ کالج او را بررسی می کند، اسکارلت فاش می کند که باردار است. مایک تصمیم می گیرد بازی را ترک کند و از اسکارلت می خواهد که با او ازدواج کند، که او انجام می دهد. مایک در طول ازدواج آنها فقط می تواند در مورد زندگی که به دلیل ازدواج با او از دست داده غر بزند، بنابراین او را بیرون می اندازد. هنگامی که او نیز شغل خود را از دست می دهد، به تنها جایی که در آن خوشحال است، یعنی دبیرستان قدیمی خود باز می گردد. در حالی که به عکس دوران دبیرستان خود نگاه می کند، یک سرایدار از او می پرسد که آیا آرزو می کند دوباره 17 ساله شود و او می گوید بله. یک شب هنگام رانندگی سرایدار را روی پل می بیند که آماده پریدن است و به دنبال او می رود. وقتی به خانه دوستش ند که در آنجا اقامت داشته برمی گردد، می بیند که دوباره 17 ساله شده است. او تصمیم می گیرد از این فرصت برای بدست آوردن زندگی از دست رفته استفاده کند.

دانلود فیلم جدید دوباره ۱۷ از کاران مووی

فیلم دوباره ۱۷ محصول سال 2009 کشور در ژانر میباشد. دوباره ۱۷ توسط Burr Steers کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Leslie Mann و Matthew Perry و Thomas Lennon و Zac Efron در آن ایفای نقش کرده اند

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید