لینک های دانلود اضافه شدند

سال 1950 در لندن،رینالد وودکوک طراح لباس معروف که در طراحی خیلی مشکل پسند است با زنی به نام آلما آشنا می شود که باعث بوجود آمدن ایده های جدید برای رینولد می شود و سبب می شود که ...

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 2.2GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 1.1GB

کیفیت : 480

حجم فایل: 650MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 2.2GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.1GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 650MB

پخش آنلاین فیلم

درباره فیلم

دانلود فیلم Phantom Thread 2017

در لندن پر زرق و برق دهه 1950 پس از جنگ، رینولدز وودکاک (دانیل دی-لوئیس) خیاط مشهور و خواهرش سیریل (لسلی منویل) در مرکز مد بریتانیا قرار دارند، لباس های سلطنتی، ستارگان سینما، وارثان، افراد اجتماعی، اولین ها و زن ها در بریتانیا. سبک متمایز The House of Woodcock. زنان از زندگی وودکاک می‌آیند و می‌گذرند و الهام و همراهی برای لیسانس تأیید شده فراهم می‌کنند، تا اینکه او با زن جوان با اراده‌ای به نام آلما (ویکی کریپس) روبرو می‌شود که به زودی به عنوان معشوقه و معشوقه‌اش در زندگی او ثابت می‌شود. پس از کنترل و برنامه ریزی، او متوجه می شود که زندگی با دقت طراحی شده اش توسط عشق مختل شده است….امیدواریم با دیدن این فیلم نهایت لذت را برده باشید..کاران مووی….

دانلود فیلم رشته خیال از کاران مووی

فیلم رشته خیال محصول سال 2017 کشور آمریکا و انگلستان و چین در ژانر درام و عاشقانه میباشد. رشته خیال توسط Paul Thomas Anderson کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Vicky Krieps و Daniel Day-Lewis و Lesley Manville در آن ایفای نقش کرده اند.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید