• کشور سازنده: اندونزی
  • زبان: اندونزیایی
  • رده سنی: 15+

لینک های دانلود اضافه شدند

زندگی در یک مدرسه شبانه روزی زمانی به هرج و مرج تبدیل می شود که معلمی به دانش آموزانش دستور می دهد تا مراسم ممنوعه ای را انجام دهند که داپلگانگر آنها را احضار می کند.

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 1.9GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 1GB

کیفیت : 480

حجم فایل: 577MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.9GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 577MB

پخش آنلاین فیلم

درباره فیلم

دانلود فیلم Qorin 2022

زندگی در یک مدرسه شبانه روزی زمانی به هرج و مرج تبدیل می شود که معلمی به دانش آموزانش دستور می دهد تا مراسم ممنوعه ای را انجام دهند که داپلگانگر آنها را احضار می کند. زهرا دانش آموز سال سوم مدرسه شبانه روزی رودیة الجنه همیشه دانش آموز نمونه با موفقیت های فراوان بوده است. زهرا حاضر است از هر دستور استاد جائلانی، استادش، برای گرفتن نمره اطاعت کند. از جمله وظیفه مراقبت از دانش آموز جدید که به نام یولاندا شیطون است و وظیفه دعوت از دانش آموزان برای انجام مراسم قرین. پس از انجام هر دو کار، زهرا شروع به تجربه وحشت و چیزهای عرفانی کرد. زهرا و دیگر دانش‌آموزانی که مراسم احضار قورین را انجام می‌دهند، توسط یک جن که شبیه به هر یک از آنهاست، تسخیر می‌شوند. آمدن جنیان قورین آنها را مرتکب گناهان غیرقابل تصوری کرد و زندگی آنها توسط قورین تسخیر شد.

دانلود فیلم جدید قورین از کاران مووی

فیلم قورین محصول سال 2022 کشور اندونزی در ژانر ترسناک میباشد. قورین توسط Ginanti Rona کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Zulfa Maharani و Omar Daniel و Aghniny Haque در آن ایفای نقش کرده اند.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید