• کشور سازنده: آمریکا
  • زبان: انگلیسی , کره ای
  • رده سنی: 12+

لینک های دانلود اضافه شدند

دیو اسکای لارک و تهیهکنندهاش، آرون راپاپورت، نمایش تبلوید مشهور "Skylark Tonight" را اجرا میکنند. هنگامی که آنها با یک طرفدار غافلگیرکننده، دیکتاتور کره شمالی، جونگ اون کیم مصاحبه می کنند، توسط سیا استخدام می شوند تا او را ترور کنند.

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 2GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 1.1GB

کیفیت : 480

حجم فایل: 572MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 2GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 572MB

پخش آنلاین فیلم

درباره فیلم

دانلود فیلم The Interview 2014

دیو اسکای لارک و تهیهکنندهاش، آرون راپاپورت، نمایش تبلوید مشهور “Skylark Tonight” را اجرا میکنند. هنگامی که آنها با یک طرفدار غافلگیرکننده، دیکتاتور کره شمالی، جونگ اون کیم مصاحبه می کنند، توسط سیا استخدام می شوند تا او را ترور کنند.

دانلود فیلم مصاحبه از کاران مووی

فیلم مصاحبه محصول سال 2014 کشور آمریکا در ژانر اکشن و ماجراجویی و کمدی میباشد. مصاحبه توسط Evan Goldberg و Seth Rogen کارگردانی شده و بازیگرانی همچون James Franco و Seth Rogen و Randall Park در آن ایفای نقش کرده اند. در فیلم کمدی اکشن The Interview، دیو اسکای لارک (جیمز فرانکو) و تهیه کننده اش آرون راپوپورت (ست روگن) برنامه تلویزیونی مشهور مشهور “Skylark Tonight” را اجرا می کنند. وقتی آنها متوجه می شوند که کیم جونگ اون دیکتاتور کره شمالی از طرفداران این سریال است، با او مصاحبه می کنند تا خود را به عنوان روزنامه نگار مشروع جلوه دهند. در حالی که دیو و آرون برای سفر به پیونگ یانگ آماده می شوند، زمانی که سیا آنها را استخدام می کند، احتمالاً دو مرد کم صلاحیت که می توان تصور کرد، برای ترور کیم جونگ اون، برنامه های آنها تغییر می کند.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید