• کشور سازنده: آمریکا
  • زبان: انگلیسی
  • رده سنی: 12+

لینک های دانلود اضافه شدند

نیک و آدری، کارآگاهان تمام وقت، در تلاش هستند تا آژانس چشم خصوصی خود را از کار بیاندازند. زمانی که دوستشان مهاراجه در مراسم عروسی مجلل خود ربوده می شود، آنها خود را در مرکز آدم ربایی بین المللی می یابند.

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 1.4GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 806MB

کیفیت : 480

حجم فایل: 441MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.4GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 806MB

کیفیت: 480

حجم فایل: 441MB

پخش آنلاین فیلم

درباره فیلم

دانلود فیلم Murder Mystery 2 2023

نیک و آدری اسپیتز، که اکنون کارآگاه خصوصی تمام وقت هستند، در مراسم عروسی دوستشان ویکرام “مهاراجه” گوویندان در جزیره خصوصی او شرکت می کنند. در مراسم عروسی، ویک ربوده می‌شود و این زوج وظیفه دارند ۷۰ میلیون دلار باج بدهند تا با ویک مبادله کنند. با این حال، آنها متوجه می شوند که برای آدم ربایی قاب می شوند و با کمک بازرس لوران د لا کروا، مجرمان را به یک قصر حومه شهر ردیابی می کنند. در نهایت مغز متفکر آدم ربایی فاش می شود و نیک و آدری قبل از رفتن به ماه عسل با 10 میلیون دلاری که ویک و نامزدش به آنها داده بودند، پول باج را از بین می برند و در آخرین پیچ با تهدید اسلحه مورد سرقت قرار می گیرند.

دانلود فیلم جدید معمای قتل 2 از کاران مووی

فیلم معمای قتل 2 محصول سال 2023 کشور ایالات متحده آمریکا در ژانر اکشن و کمدی و جنایی میباشد. معمای قتل 2 توسط Jeremy Garelick کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Adam Sandler و Jennifer Aniston و Mark Strong در آن ایفای نقش کرده اند.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید