لینک های دانلود اضافه شدند

یانگ وو (گنگ یه وون) یک زن حرفه ای و یک معتاد به کار است. یک شب، او توسط جون هو (لی هاک جو) در پارکینگ شرکت ربوده می شود. جون هو برای ساختمان امنیت کار می کند. یانگ وو برای فرار از جون هو تلاش می کند.

لینک های دانلود

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.44GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 930MB

کیفیت: 480

حجم فایل: 523MB

درباره فیلم

دانلود فیلم Watching 2019

شب کریسمس است. یانگ وو (گنگ یه وون) یک زن حرفه ای و یک معتاد به کار است. رئیس او او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می دهد و همکارانش از کار او ناراحت هستند. یک شب، او بیهوش می شود و توسط جون هو (لی هاک جو) در گاراژ پارکینگ شرکت ربوده می شود. جون هو برای ساختمان امنیت کار می کند. یانگ وو با لباس قرمز جدید با آدم ربا در دفترش از خواب بیدار می شود. یانگ وو برای فرار از دست جون هو که او را در گاراژ پارکینگ به دام انداخته است تلاش می کند. او او را مجبور می کند که در حالی که همکارانش را شکنجه می کند تماشا کند و از او می خواهد که تصمیم بگیرد کدام یک را باید بکشد. در همین حال، فضولان برای لذت بردن از طریق دوربین مداربسته ساختمان، عذاب او را تماشا می کنند.

دانلود فیلم نگاه کردن از کاران مووی

فیلم نگاه کردن محصول سال 2019 کشور در ژانر میباشد. نگاه کردن توسط Kim Sung-Gi کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Hak-joo Lee و Joo Suk-Tae و Ye-won Kang در آن ایفای نقش کرده اند

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید