• کشور سازنده: آمریکا
  • زبان: انگلیسی , اسپانیایی
  • رده سنی: 13+

کیفیت WEB-DL افزود شد

آدونیس هم در زندگی حرفه ای و هم در زندگی خانوادگی خود پیشرفت کرده است، اما وقتی یک دوست دوران کودکی و اعجوبه بوکس سابق دوباره ظاهر می شود، رویارویی چیزی بیش از یک مبارزه است.

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 1.8GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 990MB

کیفیت : 480

حجم فایل: 536MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.8GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 990MB

کیفیت: 480

حجم فایل: 536MB

پخش آنلاین فیلم

نسخه دوبله فارسی

کیفیت: 1080

حجم فایل: 2GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.1GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 582MB

پخش آنلاین فیلم

تریلرها
درباره فیلم

دانلود فیلم کرید 3 Creed III 2023 دوبله فارسی

آدونیس هم در زندگی حرفه ای و هم در زندگی خانوادگی خود پیشرفت کرده است، اما وقتی یک دوست دوران کودکی و اعجوبه بوکس سابق دوباره ظاهر می شود، رویارویی چیزی بیش از یک مبارزه است.

 

دانلود فیلم جدید کرید 3 از کاران مووی

فیلم کرید 3 محصول سال 2023 کشور آمریکا در ژانر درام و ورزشی میباشد. کرید 3 توسط Michael B. Jordan کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Michael B. Jordan و Tessa Thompson و Jonathan Majors در آن ایفای نقش کرده اند

پس از تسلط بر دنیای بوکس، آدونیس کرید (مایکل بی. جردن) هم در زندگی حرفه ای و هم در زندگی خانوادگی خود پر رونق بوده است. هنگامی که دوست دوران کودکی و اعجوبه بوکس سابق دامیان (جاناتان میجرز) پس از گذراندن یک دوره محکومیت طولانی در زندان دوباره ظاهر می شود، او مشتاق است ثابت کند که سزاوار ضربه زدن به رینگ است. رویارویی بین دوستان سابق چیزی بیش از یک دعوا است. برای تسویه حساب، آدونیس باید آینده خود را در خط مقدم مبارزه با دامیان قرار دهد – مبارزی که چیزی برای از دست دادن ندارد.

Creed III

کرید ۳ (Creed III) فیلمی در ژانر درام ورزشی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی و بازی مایکل بی. جردن (در نخستین تجربهٔ کارگردانی) است.که پس از اکران توانست از محبوبیت زیادی در میان مخاطبان برخوردار شود.فیلم کرید 3 که از فیلم ‌نامه‌ای به نویسندگی کینان کوگلر و زک بیلین ساخته شد. این فیلم دنبالهٔ کرید ۲ (۲۰۱۸)، سومین قسمت در مجموعهٔ کرید و به ‌طور کلی نهمین فیلم در مجموعهٔ سینمایی راکی به‌ شمار می‌رود. دیگر بازیگران شامل تسا تامپسون، جاناتان میجرز، وود هریس، فلوریان مونتئانو، و فیلیسیا رشاد می‌شود. این نخستین فیلم این مجموعه است که سیلوستر استالونه در نقش راکی بالبوآ در آن حضور ندارد، به رغم آنکه او در کنار کارگردان کرید (۲۰۱۵) یعنی رایان کوگلر، هنوز یکی از تهیه‌ کنندگان فیلم می‌باشد.سومین فیلم کرید به‌طور رسمی در سپتامبر ۲۰۱۹ اعلام شد و در اکتبر ۲۰۲۰، جردن برای کارگردانی و ایفای نقش مجدد استخدام شد. میجرز و سایر بازیگران بین نوامبر ۲۰۲۱ و سپتامبر ۲۰۲۲ به این پروژه پیوستند و تأیید شد که استالونه برای بازی انتخاب نشده‌است. کرید ۳ در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۲۳ در مکزیکو سیتی اکران شد. قرار است در ۳ مارس در ایالات متحده اکران شود. این فیلم در ابتدا قرار بود در ۲۳ نوامبر ۲۰۲۲ توسط یونایتد آرتیستس در ایالات متحده اکران شود. ایالات، و برادران کارنر در سطح بین‌المللی، اما در ۲۸ ژوئیه، به ۳ مارس ۲۰۲۳ به تعویق افتاد. پیش‌بینی می‌شد در ایالات متحده و کانادا، کرید ۳ در آخر هفته افتتاحیه خود از ۴۰۰۷ سالن سینما که در اختیار دارد ۳۸ تا ۴۰ میلیون دلار بفروشد. این فیلم در روز اول اکران ۲۲ میلیون دلار به دست آورد که شامل ۵ میلیون دلار از پیش نمایش‌های چهارشنبه و پنجشنبه شب (بهترین مجموع سه‌گانه) بود که برآوردها را به ۵۰ میلیون دلار افزایش داد. آخر هفته در مجموع ۵۸ میلیون دلار بود که در صدر باکس آفیس قرار گرفت و بهترین آخر هفته افتتاحیه یک فیلم ورزشی را رقم زد.این نخستین فیلمی است که به‌ وسیلهٔ مترو گلدوین مایر تحت مالکیت آمازون توزیع شده‌است.در ادامه با دانلود فیلم کرید 3 با ما همراه باشید.

خلاصه داستان فیلم کرید 3

آدونیس کرید پس از اینکه برای مدتی طولانی بر دنیای بوکس سلطه داشت، سرانجام تصمیم گرفت تا کناره ‌گیری کند تا بیشتر به زندگی و خانواده‌اش برسد. سه سال بعد در سال 2023 دانی آکادمی بوکس دلفی را با تونی دوک کوچولو،اورز جونیور اداره می کند و در حال تبلیغ شاگرد خود قهرمان جهان فلیکس ،ال گوئررو چاوز، در مسابقه ای با ویکتور دراگو است.بیانکا به دلیل مشکلات شنوایی خود از اجرا صرف نظر می کند و به یک تهیه کننده موفق تبدیل می شود.درحالی که آن دو شاهد رو به زوال سلامتی مادر خوانده دانی مری آن آمارا آرزوی تبدیل شدن به بوکسوری مانند دانی را دارد،که او را به خاطر مشت زدن به دانش آموز دیگر در مدرسه به مشکل می اندازد.دیم پس از رهایی از زندان دوباره با دانی ارتباط برقرار می کند و تمایل خود را برای از سر گیری حرفه بوکس خود به اشتراک میگذارد.دانی با اکراه دام را به ورزشگاه دعوت می کند تا با چاوز مسابقه دهد،اما سبک تهاجمی او باعث تحقیر چاوز و دوک می شود دیم بعدا از خانه دانی دیدن می کند.جایی که با خانواده اش ملاقات می کند و دوران باهم در یک خانه گروهی را بازگو می کند،داستانی که بیانکا هرگز نشنیده بود.به طور خصوصی،دیم با استناد به سوت یک در میلیون قبلی دانی آن را غیر ممکن می خواند،درخواست یک شوت تایتل علیه چاوز می کند در یک مهمانی برای شرکت ضبط بیانکا،دیم به طور رمزآلود به بیانکا درباره لئون می گوید و اینکه دانی آن را از او مخفی نگه داشته است.دراگو مورد حمله یک مهاجم ناشناس قرار می گیرد و آنقدر مجروح می شود که نمی تواند در مسابقه اش مقابل چاوز شرکت کند.دانی که نمی خواهد سرمایه گذاری اش را در این رویداد از دست بدهد،دیم را به عنوان حریف پیشنهاد می کند و یک مبارزه ضعیف را بسیار شبیه اولین شوت تایتل راکی بالبوا انجام می دهد،که چاوز آن را می پذیرد.در طول مبارزه دام به صورت خشن مبارزه می کند،اما چاوز را ناک اوت می کند و قهرمانی بی چون و چرای سنگین وزن را به دست می آورد..پس از مسابقه دانی …فیلم کرید 3 می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود فیلم درام باشد.

بررسی فیلم کرید 3

فیلم کرید 3 (Creed III) سومین اثر از این فرنچایز درام و ورزشی به شمار می‌رود که سکان کارگردانی آن را مایکل بی جردن در دست دارد و توانسته داستانی مهیج درباره گذشته‌ای را بازگو کند که زمان حال را برهم می‌زند و آینده را خراب می‌کند. مایکل بی جردن در فیلم «کرید ۳» بار دیگر نقش شخصیت آدونیس کرید را ایفا می‌کند که حالا باید با دوست دوران کودکی‌اش به نام دیم با بازی جاناتان میجرز مقابله کند.فیلم کرید 3 پس از اکران توانست نظرات مثبت فراوانی را به خود جلب کند. از دیگر نکات مثبت فیلم زمانی است که در نیم ساعت پایانی که دو شخصیت برجسته داستان در داخل رینگ می‌روند و به رقابت می‌پردازند، فیلم «کرید ۳» به معنای واقعی زنده می‌شود و جان می‌گیرد.فیلم سینمایی کرید3 توانسته از آثار قبلی خود بهتر دیده شود این فیلم پس از اکران با نظرات بسیار مثبتی روبه رو شود.پس از گذشت نزدیک به 40 سال این فرنچایز همچنان در حال پیشرفت است.این بار آن ها ثابت کردند که سریال می تواند بدون راکی یا استالونه کار کند.برجسته واقعی در این جا میجرز است که نقش یکی از بهترین شخصیت های این مجموعه را بازی می کند.این فیلم یک فیلم درجه یک است که نشان دهنده پتانسیل بالایی از جانب جردن به عنوان کارگردان است. به عنوان اولین تجربه کارگردانی، مایکل بی جوردن به خوبی از پس کارگردانی این اثر سینمایی برآمده است. گسترش این مجموعه نسخه‌ فرعی از فرنچایز راکی (Rocky) کار آسانی نیست اما جوردن موفق شد تا با وجود محدودیت‌های فیلم‌نامه، این کا را به شکلی موفقیت‌آمیز به سرانجام برساند. شاید بیننده‌ها بتوانند از تأثیرات انیمه‌ای در نقاط مختلف این اثر نیز متشکر باشند.سکانس‌های بوکس واقعا فوق‌العاده هستند و جوردن توانسته شدت مبارزات را با صحنه‌های آهسته کاملا زماندار و از نماهای نزدیک به خوبی به تصویر بکشد. مایکل بی جردن شور و شوق سینمایی را در فیلم «کرید ۳» تزریق می‌کند، شوری که قبلا این مجموعه نظیر آن را ندیده است و در عین حال، زبان بصری فیلم‌های هالیوودی در زمینه بوکس را به شیوه‌های جالب ‌توجهی گسترش می‌دهد. فیلم «کرید ۳» زیاد از قالب بسیار آشنای فیلم‌های راکی فاصله نمی‌گیرد اما باید گفت که این سه‌گانه توانسته جایگاه خودش را محکم کند و میراث جداگانه‌ای برای خودش و جدا از فرنچایز راکی رقم بزند. مایکل بی جردن به عنوان کارگردان فیلم «کرید ۳» توانسته اثر سرگرم‌کننده جلا داده شده و سریعی را به ارمغان بیاورد.اگر به دنبال یک فیلم مهیج و تماشایی هستید پیشنهاد می کنم با دانلود فیلم انتقام جویان پایان بازی این فیلم زیبا را تماشا کنید.

معرفی بازیگران فیلم کرید 3

مایکل بی جردن در نقش آدونیس دونی کرید: مایکل بی. جردن ( Michael B. Jordan) (متولد ۹ فوریه ۱۹۸۷) بازیگر آمریکایی. مایکل بی جردن در جدیدترین نظرسنجی به‌عنوان جذاب‌ترین مرد سال ۲۰۲۰ انتخاب شد.

جاناتان میجرز در نقش دام اندرسون: جدا از کارگردانی مایکل بی جوردن، جنبه دیگر سرگرم‌کنندگی فیلم «کرید ۳»، نقش‌آفرینی درخشان جاناتان میجرز در نقش دیمین اندرسون است. مطمئنا طرفداران این بازیگر با نقش‌آفرینی‌های او آشنا هستند اما او توانسته در این فیلم خودش را به بیننده‌های بیشتری بشناساند. او عملکردی لایه لایه و ظریف ارائه می‌کند که مطمئنا بینندگان را جذب فیلم نگه می‌دارد. جوردن نیز نقش‌آفرینی خوبی دارد اما باید گفت که انرژی او بین بازیگری و کارگردانی تقسیم شده است. با این حال، تعهد این بازیگر نسبت به فیزیکی بودن نقشش و همچنین سختی کاراکترش از لحاظ ذهنی واقعا چشمگیر است. جاناتان مایکل میجرز (Jonathan Michael Majors متولد ۷ سپتامبر ۱۹۸۹) بازیگر آمریکایی است. او نخست با بازی در فیلم مستقل آخرین مرد سیاه‌پوست در سان فرانسیسکو (۲۰۱۹) نگاه عموم را به خود جلب کرد و با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی لاوکرفت کانتری (۲۰۲۰) که برایش نامزد جایزهٔ امی ساعات پربیننده شد، به شهرت بیشتری رسید. او همچنین چهره‌های تاریخی را در فیلم وسترن هرچه قوی‌تر، سخت‌تر زمین‌می‌خوری (۲۰۲۱) و از خودگذشتگی (۲۰۲۲) به تصویر کشید. میجرز از سال ۲۰۲۱ نسخه‌های متفاوت از شخصیت کمیک کانگ فاتح را در دنیای سینمایی مارول ایفا کرده‌است.با دانلود فیلم سینمایی کرید 3 با زیرنویس چسبیده فارسی با ما همراه باشید.

تسا تامپسون در نقش بیانکا تیلور کرید: تسا لین تامپسون (Tessa Thompson؛ زادهٔ ۳ اکتبر ۱۹۸۳) بازیگر و موسیقی‌دان اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۲۰۰۲ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. تسا در لس آنجلس، کالیفرنیا به دنیا آمد. او دختر مارک آنتونی تامپسون یکی از موسیقی‌دان‌های محلی قدیمی می‌باشد. تامپسون تحصیلات عالیه‌ی خود را در دانشگاه سانتا مونیکا در رشته‌ی انسان‌شناسی فرهنگی گذرانده ‌است.

وود هریس در نقش تونی دوک کوچولو اورز: وود هریس (Wood Harris؛ زادهٔ ۱۷ اکتبر ۱۹۶۹) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۹۴ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. ز فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به آثار زیر اشاره کرد.از فیلم هایی که او در آن نقش آفرینی کرده است می توان به بهتر از این نمی‌شه (۱۹۹۷)، ستاره مشهور (فیلم ۱۹۹۸) (۱۹۹۸)، محاصره (فیلم ۱۹۹۸) (۱۹۹۸)، متعهد (فیلم) (۲۰۰۰)، تایتنز را به یاد آور (۲۰۰۰)، داستان‌های سرزمین جنوبی (۲۰۰۶)، درد (فیلم ۲۰۱۲) (۲۰۱۲)، مرد مورچه‌ای (فیلم) (۲۰۱۵)، کرید (فیلم) (۲۰۱۵)، روزی روزگاری در ونیز (۲۰۱۷)، بلید رانر ۲۰۴۹ (۲۰۱۷)، کرید ۲ (۲۰۱۸)، جیمی هندریکس (۲۰۰۰)،وایر (۲۰۰۲–۰۸)، دکتر هاوس (۲۰۰۸)، هاوایی فایو-زیرو (۲۰۱۰)، موجه (مجموعه تلویزیونی) (۲۰۱۴) اشاره کرد.شما نیز میتوانید با دانلود فیلم سینمایی کرید 3 بدون سانسور این فیلم زیبا را تماشا کنید.

فلوریان مونته آنو در نقش ویکتور دراگو: فلوریان مونتئانو ( Florian Munteanu؛ ‏رومانیایی: [munˈte̯anu]؛ ‏ ۱۳ اکتبر ۱۹۹۰) بازیگر و بوکسور رومانیایی-آلمانی است. او به خاطر نقش بوکسور ویکتور دراگو در کرید ۲ شناخته می‌شود. مونتئانو در آلمان از پدر و مادری رومانیایی متولد شد که در سال ۱۹۸۵ از جمهوری سوسیالیستی رومانی گریختند. مادرش وکیل و در حالی که پدرش متخصص پوست و بوکسور سابق است. مونتئانو در بوگن بزرگ شد و بعداً برای تحصیل در دانشگاه علوم کاربردی در دانشگاه میتویدا به مونیخ نقل مکان کرد. او در سال ۲۰۱۴ از پایان‌نامه لیسانس خود در مورد «ساختار و سازماندهی ورزش بوکس در آلمان: انجمن‌ها، شرکت‌های ترویجی بوکس، فدراسیون‌ها، مدیریت و بازاریابی به طور کلی، با مقایسه با ساختارهای اجرا شده در ایالات متحده» دفاع کرد. او با نام «Big Nasty» در رینگ در رشته بوکس در آلمان شرکت کرده‌است. ولین نقش سینمایی خود را در فیلم کوتاه بوگات، یک فیلم آلمانی-رومانیایی ۲۰۱۶ که در مونیخ فیلمبرداری شد، داشت. موفقیت او در بازیگری در سال ۲۰۱۸ اتفاق افتاد، زمانی که سیلوستر استالونه به دنبال یک بوکسور سنگین‌وزن اروپایی برای ایفای نقش ویکتور دراگو، پسر ایوان دراگو، در دنباله درام ورزشی کرید ۲ بود. استالونه مونتئانو را از طریق ویدئوهای آموزشی در اینترنت پیدا کرد و شخصاً او را برای این نقش ارتقا داد.

فلیلیسیل رشاد در نقش مری آن کرید: فیلیسیا رَشاد ( Phylicia Rashād متولد۱۹ ژوئن ۱۹۴۸) بازیگر، خواننده و کارگردان تئاتر اهل ایالات متحده آمریکا است.وی در سال ۲۰۰۴ میلادی، برندهٔ جایزه تونی گردید.از فیلم‌هایی که وی در آن‌ها نقش داشته‌است، می‌توان به کلیولند شو، غیب‌گو، فرانکی و آلیس، از آسیب رساندن بپرهیز، رفتار بد خدایان و کرید اشاره نمود.

خوزه بناویدز جونیور در نقش فلیکس چاوز:متولد 15 مه 1992 یک بوکسور حرفه ای آمریکایی است که در حال حاضر در وزن متوسط می جنگد.او بازیگر کرید 3 است.فیلم سینمایی کرید 3 با دوبله فارسی می تواند از بهترین گزینه های شما برای تماشای فیلم باشد.

از دیگر بازیگران کرید 3 می توان به سلنیس لیوا در نقش لورا چاوز، تونی بیلو در نقش زیبا ،میلا دیویس کنت در نقش آمارا کرید. اشاره کرد.

کلام آخر

فیلم کرید 3 یکی از جذاب ترین دنباله های سری فیلم های کرید است که در 2023 اکران شده است این فیلم در ژانر درام ورزشی می تواند برای شما بسیار سرگرم کننده و جذاب باشد.همچنین از دیگر گزینه های پیشنهادی ما برای شما دانلود فیلم پدر است این فیلم می تواند برای شما بسیار سرگرم کننده باشد.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید