دوبله اختصاصی

دانلود فیلم کریستوفر Christopher 2023 دوبله فارسی تریلر پخش آنلاین
  • کشور سازنده: هندوستان
  • زبان: مالایایی , تلوگو
  • رده سنی: 15+

لینک های دانلود اضافه شدند

وقتی سیستم شکست می خورد، یک پلیس بدجنس مجبور می شود خارج از محدودیت های قانون کار کند. داستان گذشته و حال را در هم می پیچد و در عین حال انگیزه هایی را که اعمال او را شکل می دهد آشکار می کند.

تریلرها
درباره فیلم

دانلود فیلم هندی Christopher 2023

ADGP کریستوفر آنتونی (کریستی) که به عدالت از طریق قتل جنایتکاران به عنوان وسیله ای برای محافظت از زنان و کودکان معتقد است. پس از یکی از برخوردهای او به دلیل فشار حقوق بشر، وزیر کشور بینا چاکو که از همسر سابق کریستوفر خواسته می شود تا یک اقدام را انجام دهد. پرس و جو در مورد او. ACP Sulekha سرپرستی تحقیقات را بر عهده دارد، اما او تصمیم می گیرد تا گذشته او را بررسی کند زیرا این اولین باری نبود که او مستقیماً برخورد می کرد، اما این روش کار او بود. سولخا متوجه می شود که در کودکی در جریان شورش ها خانواده کریستوفر کشته شده اند و وقتی او برای کشتن افراد مسئول رفت، توسط SP که برخورد مستقیم آنها را انجام داد متوقف شد. این حادثه باعث شد که او افسر پلیس شود و SP بیشتر از کریستوفر مراقبت کرد و به یک IPS تبدیل شد. مادیا پرادش جایی که او با اسماعیل پلیس همکارش آشنا شد، کریستوفر با بینا یک کلکسیونر از پوندیچری در مورد سرقت ها و قتل هایی که در منطقه ای متراکم در طول این ماموریت اتفاق می افتد ملاقات می کند اسماعیل می میرد و کریستوفر بعداً دخترش آمنه را به فرزندی قبول می کند. کریستوفر و بینا با هم ازدواج می کنند و همه چیز خوب پیش می رود. اما سباستین برادر بینا در راکت مواد مخدر گرفتار می شود در حالی که بینا و پدرش سعی می کنند آن را پنهان کنند. اما کریستوفر متوجه می شود که سباستین نیز در یک تجاوز جنسی و قتل نقش داشته است و او را دستگیر می کند و در ملاء عام برخورد می کند. پس از این ماجرا کریستوفر سمت چپ او تنها و تنها و تنها تکیه گاه او آمنه است.

دانلود فیلم جدید کریستوفر از کاران مووی

فیلم کریستوفر محصول سال 2023 کشور هندوستان در ژانر اکشن و جنایی و درام میباشد. کریستوفر توسط B. Unnikrishnan کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Mammootty و Vinay Rai و Shine Tom Chacko در آن ایفای نقش کرده اند

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید