• کشور سازنده: آمریکا
  • زبان: انگلیسی
  • رده سنی: 17+

لینک های دانلود اضافه شدند

مردی که معتقد است گذشته مرموز خود را پشت سر گذاشته است، وقتی با دختر جوانی که تحت کنترل گانگسترهای خشن روسی است آشنا می شود، نمی تواند بیکار بماند…

درباره فیلم

دانلود فیلم اکولایزر 2014

این فیلم که در سال 2014 به انتشار رسیده در زانرهای اکشن و جنایی و دلهره آور به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستانفیلماز این قرار است که مردی که معتقد است گذشته مرموز خود را پشت سر گذاشته است، وقتی با دختر جوانی که تحت کنترل گانگسترهای خشن روسی است آشنا می شود، نمی تواند بیکار بماند…

درباره فیلم The Equalizer 2014

فیلم The Equalizer که کاربران ایرانی آن را با نام اکولایزر می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Denzel Washington و Marton Csokas و Chloë Grace Moretz به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Antoine Fuqua بوده است. این فیلم از وبگاه IMDB امتیاز 7.20 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

تماشای آنلاین فیلم The Equalizer به صورت رایگان

شما می توانید با سریعترین روش در سایت کاران مووی فیلم مورد نظر خود را یافته و بصورت رایگان به همراه پخش آنلاین فیلم مشاهده کرده و نهایت لذت را ببرید. فیلم اکولایزر The Equalizer 2014با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان در سه کیفیت 1080، 720 و 480 به انتشار رسیده و نسخه زیرنویس چسبیده این فیلم نیز بصورت مجزا قرار داده شده است. پخش آنلاین این فیلم نیز با سرعتی بالا به همراه زیرنویس فارسی چسبیده برای شما کاربران قرار داده شده تا نهایت لذت را برده باشید.

The Equalizer اکولایزر 1 یک فیلم اکشن آمریکایی محصول سال ۲۰۱۴ به کارگردانی آنتوان فوکوا و نویسندگی ریچارد ونک است. در این فیلم، دنزل واشینگتن در نقش روبرت مک‌کال، یک مأمور سابق سازمان سیا، بازی می‌کند.

داستان

روبرت مک‌کال، یک مأمور سابق سازمان سیا، پس از بازنشستگی، زندگی آرامی را در شهر بوستون سپری می‌کند. او با یک زن جوان به نام تیلور آشنا می‌شود که توسط یک گروه قاچاقچیان جنسی ربوده شده‌است. مک‌کال تصمیم می‌گیرد که به تیلور کمک کند تا از دست قاچاقچیان فرار کند.

مک‌کال با استفاده از مهارت‌های خود، به تیلور کمک می‌کند تا از دست قاچاقچیان فرار کند. او همچنین با گروه قاچاقچیان مبارزه می‌کند و آنها را شکست می‌دهد.

نقد

اکولایزر 1 یک فیلم اکشن خوب است که مخاطب را تا پایان درگیر خود نگه می‌دارد. بازی خوب دنزل واشینگتن در نقش روبرت مک‌کال یکی از نقاط قوت این فیلم است. واشینگتن به خوبی توانسته است شخصیت مک‌کال، یک مرد خشن اما عدالت‌خواه، را به تصویر بکشد.

فیلمنامه فیلم نیز خوب است و داستان را به خوبی روایت می‌کند. اکشن‌های فیلم نیز هیجان‌انگیز هستند و مخاطب را به وجد می‌آورند.

نکات مثبت

  • بازی خوب دنزل واشینگتن
  • داستان خوب
  • اکشن‌های هیجان‌انگیز

نکات منفی

  • برخی از شخصیت‌های فیلم یک‌بعدی هستند
  • پایان فیلم کمی پیش‌بینی‌پذیر است

در مجموع، The Equalizer یک فیلم اکشن خوب است که مخاطب را تا پایان درگیر خود نگه می‌دارد.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 2

sedig:

1402/09/17

زیرنویس مشکل داره

امیرحسین:

1401/10/26

خب وقتی فیلتر کردید فیلم رو بگید فیلتر شده چرا مردم رو مسخره میکنید الکی یه گیگ دانلود کردیم ??????????

نظر خود را بنویسید