• کشور سازنده: فرانسه
  • زبان: فرانسوی
  • رده سنی: 17+

لینک های دانلود اضافه شدند

در آینده ای پسا آخرالزمانی که هیچ کس قادر به صحبت کردن نیست، تعداد معدودی از انسان های باقی مانده برای زنده ماندن بر سر منابع می جنگند...

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 1.9GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 1GB

کیفیت : 480

حجم فایل: 616MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.9GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 614MB

پخش آنلاین فیلم

درباره فیلم

دانلود فیلم آخرین نبرد 1983

این فیلم که در سال 1983 به انتشار رسیده در زانرهای علمی تخیلی به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستاندانلود فیلم آخرین نبرد The Last Battle 1983 زیرنویس فارسی چسبیدهاز این قرار است که در آینده ای آخرالزمانی،تنها تعداد کمی از انسانها باقی مانده اند.هیچکس قادر به صحبت کردن نیست.یک انزواطلب مصمم با پیرمردی دوست می شود.آنها به کمک هم با تبهکاران مبارزه می کنند تا غذا،سرپناه و زندگی خود را به دست آورند…

درباره فیلم The Last Battle 1983

فیلم The Last Battle که کاربران ایرانی آن را با نام آخرین نبرد می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Pierre Jolivet و Jean Bouise و Jean Reno به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Luc Besson بوده است. این فیلم از وبگاه IMDB امتیاز 6.70 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

نظرات کاربران و بینندگان این فیلم

برخی از بینندگان بعد از تماشای این فیلم نظرات خود را با نکته های مثبت و منفی در خصوص نوع ساخت، داستان فیلم و برخی مسائل مهم ساخت در imdb به ثبت رسانده اند. این نظرات به این شکل بوده است:

  • من مدت زیادی از طرفداران آثار لوک بسون هستم و تقریباً تا زمانی که نام او را می دانم، دنبال این فیلم نیز بودم. من بیش از چهار سال سعی کردم این فیلم را در سراسر کالیفرنیا جستجو کنم. تابستان گذشته سفری به اروپا داشتم، یکی از ماموریت های من در این سفر این بود که حداقل این فیلم را ببینم. خلاصه داستان بلند، من آن را خریدم و در فرانسه تماشا کردم! من متحیر شدم، این سفر من را کاملاً رقم زد و در نهایت از اینکه اولین کار لوک بسون را دیدم احساس رضایت می کنم. توسعه شخصیت کاملا شگفت انگیز، بسیار برانگیزاننده، بازیگری عالی و فیلم مفهومی نهایی. اگر از طرفداران فیلم های مفهومی هستید، این یکی از اصلی ترین و کلاسیک ترین فیلم هاست. احساس می‌کنم دیدن فیلمی مانند این، خطرناک، غیرمتعارف و در نهایت کاملاً منحصربه‌فرد، کار کمیاب است. اگر از طرفداران لوک بسون هستید، واقعاً باید ببینید، با این حال، آیا طرفدار بسون هستید یا نه، قطعاً یک اثر مهم است، در کل سهم بزرگی در هنر جاودانه سینما دارد.

 

  • این فیلم اولیه لوک بسون که به صورت سیاه و سفید گرفته شده، بسیار هنرمندانه است. در اینجا ما یک تلنگر جالب با یک محیط پسا آخرالزمانی داریم که حول محور مبارزه اولیه برای بقا است. یک چیز منحصر به فرد در مورد آن محرومیت عمدی از هرگونه گفتگو است. بسون به لطف مهارت های خودش و استعداد بازیگران این جنبه را به مزیت فیلم تبدیل می کند. من هنوز هم نمی‌توانم آن را ذهن‌افکن نام بگذارم، اما قطعاً فیلمی است که ارزش دیدن را دارد.

تماشای آنلاین فیلم The Last Battle به صورت رایگان

شما می توانید با سریعترین روش در سایت کاران مووی فیلم مورد نظر خود را یافته و بصورت رایگان به همراه پخش آنلاین فیلم مشاهده کرده و نهایت لذت را ببرید. فیلم آخرین نبرد The Last Battle 1983با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان در سه کیفیت 1080، 720 و 480 به انتشار رسیده و نسخه زیرنویس چسبیده این فیلم نیز بصورت مجزا قرار داده شده است. پخش آنلاین این فیلم نیز با سرعتی بالا به همراه زیرنویس فارسی چسبیده برای شما کاربران قرار داده شده تا نهایت لذت را برده باشید.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید