• کشور سازنده: آلمان , آمریکا
  • زبان: انگلیسی , فرانسوی
  • رده سنی: 17+

لینک های دانلود اضافه شدند

یک دزد سالخورده امیدوار است که بازنشسته شود و از ثروت به دست آمده خود با معشوقش زندگی کند، زمانی که یک بچه جوان او را متقاعد می کند که آخرین سرقت را انجام دهد که با پرداخت هنگفتی همراه است....

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 2.7GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 1.4GB

کیفیت : 480

حجم فایل: 852MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 2.7GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.4GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 851MB

پخش آنلاین فیلم

درباره فیلم

دانلود فیلم The Score 2001

سه نسل از غول‌های بازیگری متد برای این فیلم جنایی به نویسندگی کاریو سالم و کارگردانی فرانک اوز متحد می‌شوند. رابرت دنیرو در نقش نیک ولز، دزد سالخورده‌ای بازی می‌کند که تخصصش بازنشستگی است و در آستانه بازنشستگی برای زندگی راحت است، باشگاه جاز خود را اداره می‌کند و دوستش دایان (آنجلا باست) را دوست دارد. اما قبل از اینکه بتواند به سمت غروب آفتاب برود، توسط مربی و شریک تجاری خود، یک حصار مجلل پر زرق و برق و مجلل به نام مکس (مارلون براندو)، نیک تحت فشار قرار می گیرد تا آخرین کار را انجام دهد. مکس در حال نقشه کشی دزدی از گمرک مونترال است و مردی را در درون دارد، جکی تلر (ادوارد نورتون)، کلاهبردار با استعداد اما فراری که توانسته است خود را به عنوان یک همکار که از فلج مغزی رنج می‌برد، با کارکنان این مرکز خشنود کند. . با این حال، جکی از دخالت نیک در امتیاز “خود” برس می کند و زمانی که به نظر می رسد او قرار است از صحنه خارج شود، تهدید به خشونت می کند. در این بین، نیک در مورد این عملیات به طور فزاینده ای بیمار می شود، زیرا این عمل دو اصل مهم او را در دزدی نقض می کند: همیشه به تنهایی کار کنید و هرگز در شهر خود شغلی نکشید. امیدواریم با دیدن این فیلم جنایی نهایت لذت را برده باشید.

دانلود فیلم امتیاز از کاران مووی

فیلم امتیاز محصول سال 2001 کشور آمریکا و آلمان در ژانر اکشن و جنایی و درام میباشد. امتیاز توسط Frank Oz کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Robert De Niro و Edward Norton و Marlon Brando در آن ایفای نقش کرده اند.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید