لینک های دانلود اضافه شدند

یک کارمند خدمات عمومی در ایستگاه Oksu شاهد یک حادثه تکان دهنده است و دوست خود را برای کشف حقیقت پشت اتفاقات مرموز ایستگاه استخدام می کند....

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 1.8GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 963MB

کیفیت : 480

حجم فایل: 569MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.8GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 960MB

کیفیت: 480

حجم فایل: 567MB

پخش آنلاین فیلم

درباره فیلم

دانلود فیلم ایستگاه ارواح 2022

 

این فیلم که در سال 2022 به انتشار رسیده در زانرهای ترسناک و رازآلود و دلهره آور به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستان فیلم ایستگاه ارواح The Ghost Station 2022 از این قرار است که گزارشگر Na-yeong و شریک زندگی او یک سری از مرگ های مرموز و یک پرونده گیج کننده را بررسی می کنند که در آن منبع او گفته می شود در زمان مصاحبه آنها قبلاً مرده بود. آنها در نهایت با یک حقیقت وحشتناک روبرو می شوند.

داستان فیلم The Ghost Station درباره یک ایستگاه مترو متروکه در سئول است که گفته می شود توسط ارواح تسخیر شده است. چوی وو-ون (کیم بو-را) یک کارمند خدمات عمومی مترو است که در این ایستگاه کار می کند. او به زودی شاهد حوادث عجیب و غریبی در ایستگاه می شود و معتقد است که این حوادث توسط ارواح رخ می دهد.

چوی وو-ون با نا یونگ (جائه هیون کیم)، یک دوست دوران کودکی که اکنون یک محقق ماورا الطبیعه است، تماس می گیرد. نا یونگ به ایستگاه می آید تا از نزدیک تحقیق کند. او متوجه می شود که ایستگاه توسط ارواح افرادی تسخیر شده است که در آنجا جان خود را از دست داده اند.

چوی وو-ون و نا یونگ باید با ارواح ایستگاه مقابله کنند تا از وقوع حوادث فاجعه بار جلوگیری کنند.

فیلم The Ghost Station با استقبال خوبی از سوی مخاطبان و منتقدان مواجه شد. این فیلم در کره جنوبی به عنوان یکی از پرفروش ترین فیلم های ترسناک سال 2022 شناخته شد.

نکات مثبت فیلم The Ghost Station

داستان جذاب و گیرا
بازی خوب بازیگران
کارگردانی جذاب
جلوه های ویژه مناسب
نکات منفی فیلم The Ghost Station

برخی از صحنه ها ممکن است برای برخی از مخاطبان ترسناک باشد
نتیجه گیری

فیلم The Ghost Station یک فیلم ترسناک خوب است که می تواند مخاطبان علاقه مند به این ژانر را راضی کند. این فیلم دارای داستان جذاب و گیرا، بازی خوب بازیگران، کارگردانی جذاب و جلوه های ویژه مناسب است.

برخی از نظرات منتقدان درباره فیلم The Ghost Station

«فیلم The Ghost Station یک فیلم ترسناک خوب است که می تواند مخاطبان را سرگرم کند.» – وب‌سایت IGN
«فیلم The Ghost Station یک فیلم ترسناک جذاب است که داستانی گیرا و شخصیت‌هایی دوست‌داشتنی دارد.» – وب‌سایت The Hollywood Reporter
«فیلم The Ghost Station یک فیلم خوب است که می تواند مخاطبان علاقه مند به ژانر ترسناک را راضی کند.» – وب‌سایت Variety

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید