• کشور سازنده: هندوستان
  • زبان: کانادا
  • رده سنی: 18+

لینک های دانلود اضافه شدند

یک بازرس باتجربه پلیس به بررسی یک فرد گمشده گیج کننده می پردازد که شبکه ای از رازها، دروغ ها و معماها را فاش می کند.

درباره فیلم

دانلود فیلم این همونه 2023

این فیلم که در سال 2023 به انتشار رسیده در زانرهای جنایی و دلهره آور به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستاندانلود فیلم این همونه Tatsama Tadbhava 2023 دوبله فارسیاز این قرار است که یک بازرس باتجربه پلیس به بررسی یک فرد گمشده گیج کننده می پردازد که شبکه ای از رازها و دروغ ها را فاش می کند.

درباره فیلم Tatsama Tadbhava 2023

فیلم Tatsama Tadbhava که کاربران ایرانی آن را با نام این همونه می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Dhaivik Anil و Channa Basayya و Pannaga Bharana به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Vishal Atreya بوده است. این فیلم از وبگاه IMDB امتیاز 6.60 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

تماشای آنلاین فیلم Tatsama Tadbhava به صورت رایگان

شما می توانید با سریعترین روش در سایت کاران مووی فیلم مورد نظر خود را یافته و بصورت رایگان به همراه پخش آنلاین فیلم مشاهده کرده و نهایت لذت را ببرید. فیلم این همونه Tatsama Tadbhava 2023با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان در سه کیفیت 1080، 720 و 480 به انتشار رسیده و نسخه زیرنویس چسبیده این فیلم نیز بصورت مجزا قرار داده شده است. پخش آنلاین این فیلم نیز با سرعتی بالا به همراه زیرنویس فارسی چسبیده برای شما کاربران قرار داده شده تا نهایت لذت را برده باشید.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید