لینک های دانلود اضافه شدند

یک مادر مجرد و فرزندش در چاه عمیقی از پارانویا می افتند که کتابی ترسناک برای کودکان با عنوان "آقای بابادوک" در خانه آنها ظاهر می شود.....

لینک های دانلود

نسخه زبان اصلی

کیفیت : 1080

حجم فایل: 1.9GB

کیفیت : 720

حجم فایل: 1GB

کیفیت : 480

حجم فایل: 617MB

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زیرنویس چسبیده

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.9GB

کیفیت: 720

حجم فایل: 1GB

کیفیت: 480

حجم فایل: 617MB

پخش آنلاین فیلم

درباره فیلم

دانلود فیلم The Babadook 2014

شش سال پس از مرگ خشونت آمیز همسرش، آملیا در حال از دست دادن است. او تلاش می کند تا ساموئل 6 ساله “خارج از کنترل” خود را تنبیه کند، پسری که دوستش برای او غیرممکن است. رویاهای ساموئل گرفتار هیولایی می شود که او معتقد است می خواهد هر دوی آنها را بکشد. هنگامی که یک کتاب داستان نگران کننده به نام “بابادوک” در خانه آنها پیدا می شود، ساموئل متقاعد می شود که بابادوک موجودی است که او در مورد آن خواب دیده است. توهمات او از کنترل خارج می شود، او غیرقابل پیش بینی تر و خشن تر می شود. آملیا که واقعاً از رفتار پسرش ترسیده است، مجبور می شود از او دارو درمانی کند. اما وقتی آملیا شروع به دیدن اجمالی از حضور شوم در اطراف خود می کند، به آرامی متوجه می شود که چیزی که ساموئل به او هشدار داده است ممکن است واقعی باشد و… امیدواریم با دیدن این فیلم زیبا لذت ببرید.

دانلود فیلم بابادوک از کاران مووی

فیلم بابادوک محصول سال 2014 کشور استرالیا و کانادا در ژانر ترسناک و رازآلود میباشد. بابادوک توسط Jennifer Kent کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Essie Davis و Noah Wiseman و Daniel Henshall در آن ایفای نقش کرده اند.

برچسب ها
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید